Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Wedtips van kvkortrijk19

Onderstaand zal ik mijn analyses van matchen droppen. Deze analyses neem ik mee om live te betten, aangezien ik zeer weinig prematch bets plaats. Speel deze dus ook niet pre match, maar vooral live!

Verder plaats ik na elke tip ook een cijfer 1, 2 of 3, wat duidt op het vertrouwen die ik er PRE-match in heb. Uiteraard kan dit tijdens de match veranderen door de statistieken van de bepaalde wedstrijden. 1 = Low stake, 2 = 1 stake 3 = 1.5 stake

12u00 Molde 2 vs Stabaek 2

Stabaek 4 op 15, Molde 1 op 15 gepakt. Vorige ontmoeting begin juni was 2-4 voor Molde. Stabaek alle 5 hun laatste matchen O2.5, Molde 3 vd 5 O2.5.

Odd voor uitwinst staat aan 1.68, wat redelijk laag is in vergelijking met de vorm van beide teams.

Mogelijke bets:       

• O1.5 (3)         
  • O2.5 (2)-         
  • BTS (1)-         
  • O0.5 HT (2) -> vorige match 2-4 aan de rust
  • 1X (1)
4 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagkvkortrijk19 in 30-09-2019 11:07 Leden topics
in 30-09-2019 11:07 Leden topics
11 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50

14u00 Sunndal vs Sarpsborg 08 II (Norway Div 3 Gr. 1)

Sunndal pakte 5 op 15 (1W, 2D, 2L), waarbij ze in iedere wedstrijd wisten te scoren. 4 vd 5 matchen lieten BTTS optekenen en alle matchen gingen over 1.5 goals. 4 van de 5 matchen gingen over 2.5 doelpunten.

Sarpsborg 08 II 7 op 15 (2W, 1D, 2L), waarbij iedere wedstrijd BTTS had! Alle wedstrijden gingen over 2.5 doelpunten, 4 van de 5 laatste wedstrijden van Sarpsborg gingen zelf over 3.5!

In de stand staat Sarpsborg O8 II op een 3e plaats, ruim achter de 2e plaats. Sunndal vecht tegen degradatie want staat voorlaatste met 20 punten, op 5 punten van de safe zone. Vorige ontmoeting werd 2-0 voor Sarpsborg

Mogelijke bets:

• BTTS (2)
  • O1.5 goals (3)
  • O2.5 goals (2)
  • O3.5 goals (1)

17u00 Kolstad vs Raufoss II (Norway Div 3 Gr. 5)

Qua vorm zijn beide teams in gelijke doen, beide ploegen pakten 7 op 15 (telkens 2W, 1D, 2L). Wat opvalt is dat beide teams veel goals maakten maar ook veel tegengoals incasseerden.

Kolstand maakte er 13 in deze 5 matchen, maar kreeg er 12 tegen.

4/5 O3.5 goals

5/5 O2.5 goals

4/5 BTTS

Raufoss maakte er 11, en kreeg er 17 binnen.

4/5 O3.5 goals

4/5 O2.5 goals

4/5 BTTS

Mogelijke bets:

• BTTS (3)
  • O2.5 (3)
  • O3.5 (1)

Bericht gewijzigd door kvkortrijk19 op ma 30 sep. 2019, 11:42
0 Vind ik leuk's
=

"1 = niet zo veel vertrouwen", toch ook niet de beste omschrijving, zou toch niet op basis daarvan gokken: als ik niet veel vertrouwen heb dat er ga gescoord worden langs beide kanten ,dan gok ik niet op bts markt.

Bericht gewijzigd door gilles00 op ma 30 sep. 2019, 12:36
1 Vind ik leuk's

@gilles ik bedoel daar gewoon mee dat ik daar niet vanaf het begin high zou op spelen. als de stats goed zijn, dan zou ik deze zetten... Zoals Sundall heb ik live gepakt o3.5 omdat ze aanvallend spelen. Niemand verplicht je om te volgen :)

0 Vind ik leuk's
=
Op ma. 30 sep. 2019, 15:31 schreef kvkortrijk19:

@gilles ik bedoel daar gewoon mee dat ik daar niet vanaf het begin high zou op spelen. als de stats goed zijn, dan zou ik deze zetten... Zoals Sundall heb ik live gepakt o3.5 omdat ze aanvallend spelen. Niemand verplicht je om te volgen :)

Het zit hem Gilles volgens mij in de bewoording. 'Niet zoveel vertrouwen' klinkt natuurlijk niet uitnodigend. Wanneer je low stake had gezegd, klonk het al iets anders. Voor de rest een mooi topic hoor. Heldere uitleg. Wanneer ik de mogelijkheid heb, doe ik met je mee.

Bericht gewijzigd door richard123 op ma 30 sep. 2019, 13:56
2 Vind ik leuk's
You only sing when you're winning!

ja kweet, maar verkeerde omschrijving

1 Vind ik leuk's

Jij hebt ook altijd commentaar Gilles, haha!

1 Vind ik leuk's

en wat heb jij toptipper, niks noppes, een fototje van bankbiljetten, hahahahaha

2 Vind ik leuk's

Voel je niet altijd zo aangevallen man, zo bedoel ik het helemaal niet. Altijd dat aanvallende. Snap niet waarom je zo vaak op unders zet als je altijd aanvallend doet.

0 Vind ik leuk's

Kort overzicht van de tips van vandaag:

Molde 2 vs Stabaek: 1-3

O1.5 (3)         

O2.5 (2)     

BTS (1)        

O0.5 HT (2) -> vorige match 2-4 aan de rust

1X (1)

Sunndal vs Sarpsborg 08 II: 4-5

BTTS (2)

O1.5 goals (3)

O2.5 goals (2)

O3.5 goals (1)

Kolstad vs Raufoss: 7-1

BTTS (3)

O2.5 (3)

O3.5 (1)

1 Vind ik leuk's
=

18u00 Maardu vs Kalju (Estland Meistriliiga)

Een duel tussen 2 uitersten, Kalju vecht voor een Europa League-ticket en Maardu vecht tegen de degradatie. Met nog 5 speeldagen te gaan (excl. deze wedstrijd) staat Kalju op 4 punten van de 3e plaats, die recht geeft op een ticket voor de kwalificatie voor de europa league.

Maardu staattroosteloos laatste met 16 punten uit 30 wedstrijden, 4 punten minder dan 8e en 9e plaats. De 9e plaats speelt playoffs tegen de degradatie, de 8e plaats is de safe zone…

Maardu is totaal niet in vorm, met 0/15 waarin het 3x scoorde en 13 treffers moest incasseren. In deze laatste 5 wedstrijden wist het maar in 2 wedstrijden te scoren. In 3 van de 5 wedstrijden kregen ze 3 of 4 goals in hun mandje. Kalju haalt een propere 13 op 15, met nu een reeks van 4 overwinningen. Ze scoorden in 4 van de 5 matchen minstens 3x. Alle wedstrijden gingen over 2.5 goals!

Onderling heeft Kalju enorm het voordeel. Ze wonnen alle 5 de confrontaties to 0. Steeds met een handicap gecoverd… Wat opvallend is, is dat beide teams 28 september nog maar tegenover elkaar stonden. Toen werd het4-0 voor Kalju. Aangezien Kalju nog aast op de 3e plaats, zie ik ze hier wel overtuigend winnen, zeker met de vorige wedstrijd in het achterhoofd. 

Tips:

BTS NO (2)

Kalju win HC -2 (2)

O2.5 goals (3)

O3.5 goals

O0.5 HT (3)

2 Vind ik leuk's
=

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.