Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Wedtips van: KingDipstick

Hallo iedereen die dit leest,

Ik kwam ooit op dit forum vanwege een topic over in 7 stappen naar €500 met odds van rond de 1.70. nu ben ik al een tijdje aan het wedden, ik win wat en ik verlies weer wat maar ik kan niet zeggen dat het winstgevend is. Ik wed eigenlijk altijd op de beste club die het best in vorm is, dat zijn dus vaak quoteringen van de rond de 1.70 Nu is bij mij het kwartje gevallen, ik zal jullie wat wedtips geven voor dit weekend:

Torino 1.45 - Lecce 8.5 = Lecce

Watford 3.5 - Arsenal 1.9 = gelijk

Norwich +10 - man city 1.2 = Norwich city

Eibar 1.4 - espanyol 8.00 = espanyol

Sankt Pauli 4.5 - HSV = sankt Pauli

Hoffenheim 1.7 - Freiburg 4.5 = Freiburg

Amiens 4.5 - o Lyon 1.70 = gelijk

Real sociedad 3.5 - a Madrid 2.2 = real sociedad

Nu weet ik zeker dat 80% van ons Torino, Arsenal, man city, eibar, hsv, hoffenheim, o Lyon en a Madrid zouden kiezen. Nu zeg ik niet dat je altijd maar voor de underdog moet gaan maar voor het team het langst niet heeft gewonnen, als een team 3x achter elkaar wint dan is de kans vrij groot dat hij de volgende niet wint er zijn maar weinig clubs die 3 keer achter elkaar winnen. Ik heb voor dit weekend een aantal wedstrijden uitgezocht.

Atalanta - Fiorentina: Atalanta speelt nog Europees in Kroatië, Fiorentina staat een na laatste (veel te laag voor het team wat ze hebben) hebben nog geen wedstrijd gewonnen. De laatste wedstrijd was tegen Juventus 0-0 waar Fiorentina de betere was. Grote kans dat Fiorentina dit wint. Ik zet €15 op winst Fiorentina 4.00 en €15 op +1 handicap 2.00 dus kort samengevat

Atalanta wint €30 verlies

Gelijk inzet terug

Fiorentina wint €60 winst + 30 inleg

Marseille - Montpellier: Marseille heeft nu 3 keer achter elkaar gewonnen en 4 keer niet verloren, nu kan het zijn dat Marseille echt een heel goed team is maar ik denk toch dat Marseille niet een team is die 4 keer achter elkaar wint.

Inleg zelfde verhaal als Fiorentina

Reims - Monaco: Monaco heeft nog geen wedstrijd gewonnen en hebben nu toch 2 gevaarlijke ventjes voorin lopen en dat gaat een keer zijn vruchten afwerpen. €10 Monaco 3.00 wint en €15 op +1 handicap 1.50

FC Groningen - PEC Zwolle: Groningen heeft nu 4 wedstrijden verloren die gaan weer een keer winnen en ze spelen deze wedstrijd thuis. €15 winst Groningen 2.00

Als alles fout gaat is het €100 verlies en als alles goed gaat is het €160 winst + €100 inleg terug. En ik heb met voor 3 van de 4 wedstrijden ingedekt tegen een gelijkspel

Met vriendelijke groet Rick

0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagKingDipstick in 18-09-2019 08:25 Leden topics
in 18-09-2019 08:25 Leden topics
8 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.