Wedtips van: KingDipstick
Hallo iedereen die dit leest,
Ik kwam ooit op dit forum vanwege een topic over in 7 stappen naar €500 met odds van rond de 1.70. nu ben ik al een tijdje aan het wedden, ik win wat en ik verlies weer wat maar ik kan niet zeggen dat het winstgevend is. Ik wed eigenlijk altijd op de beste club die het best in vorm is, dat zijn dus vaak quoteringen van de rond de 1.70 Nu is bij mij het kwartje gevallen, ik zal jullie wat wedtips geven voor dit weekend:
Torino 1.45 - Lecce 8.5 = Lecce
Watford 3.5 - Arsenal 1.9 = gelijk
Norwich +10 - man city 1.2 = Norwich city
Eibar 1.4 - espanyol 8.00 = espanyol
Sankt Pauli 4.5 - HSV = sankt Pauli
Hoffenheim 1.7 - Freiburg 4.5 = Freiburg
Amiens 4.5 - o Lyon 1.70 = gelijk
Real sociedad 3.5 - a Madrid 2.2 = real sociedad
Nu weet ik zeker dat 80% van ons Torino, Arsenal, man city, eibar, hsv, hoffenheim, o Lyon en a Madrid zouden kiezen. Nu zeg ik niet dat je altijd maar voor de underdog moet gaan maar voor het team het langst niet heeft gewonnen, als een team 3x achter elkaar wint dan is de kans vrij groot dat hij de volgende niet wint er zijn maar weinig clubs die 3 keer achter elkaar winnen. Ik heb voor dit weekend een aantal wedstrijden uitgezocht.
Atalanta - Fiorentina: Atalanta speelt nog Europees in Kroatië, Fiorentina staat een na laatste (veel te laag voor het team wat ze hebben) hebben nog geen wedstrijd gewonnen. De laatste wedstrijd was tegen Juventus 0-0 waar Fiorentina de betere was. Grote kans dat Fiorentina dit wint. Ik zet €15 op winst Fiorentina 4.00 en €15 op +1 handicap 2.00 dus kort samengevat
Atalanta wint €30 verlies
Gelijk inzet terug
Fiorentina wint €60 winst + 30 inleg
Marseille - Montpellier: Marseille heeft nu 3 keer achter elkaar gewonnen en 4 keer niet verloren, nu kan het zijn dat Marseille echt een heel goed team is maar ik denk toch dat Marseille niet een team is die 4 keer achter elkaar wint.
Inleg zelfde verhaal als Fiorentina
Reims - Monaco: Monaco heeft nog geen wedstrijd gewonnen en hebben nu toch 2 gevaarlijke ventjes voorin lopen en dat gaat een keer zijn vruchten afwerpen. €10 Monaco 3.00 wint en €15 op +1 handicap 1.50
FC Groningen - PEC Zwolle: Groningen heeft nu 4 wedstrijden verloren die gaan weer een keer winnen en ze spelen deze wedstrijd thuis. €15 winst Groningen 2.00
Als alles fout gaat is het €100 verlies en als alles goed gaat is het €160 winst + €100 inleg terug. En ik heb met voor 3 van de 4 wedstrijden ingedekt tegen een gelijkspel
Met vriendelijke groet Rick
kingdipstick, welke namen verzinnen jullie allemaal niet, ik lees één zin en weet al hoe laat het is, zever zever en nog eens zever
Haha ja Gilles, hoe bedenken ze het.
Opzich leuk dit Dipstick, maar waarom openen mensen gelijk een topic om iets uit te testen. Waarom test je het niet eerst 3 maanden voor jezelf uit en mocht het enigszins winstgevend zijn deel het dan hier....
Maar ik ben wel benieuwd, je hebt gelijk dat de value vaak wel bij de underdog zit. Te vaak verrassingen in het voetbal. Qua picks ben ik het met fiorentina eens, die zie ik niet verliezen en groningen kan thuis zeker zomaar winnen van PEC.
De Marseille en Monaco bets ben k wat sceptischer over. Marseille is thuis sowieso vaak erg sterk en zijn dit seizoen goed begonnen ( op de 1 wedstrijd na, maar shit happens ). Zo'n bet zou ik wel durven nemen als ze uit zouden spelen maar niet thuis tegen een ploeg als Montpellier.
Monaco is mij te wisselvallig. Scoren inderdaad vrij makkelijk met die rappe gasten voorin maar krijgen ze nog makkelijker tegen. Reims is vrij stabiel begonnen en zullen thuis niet snel een wedstrijden verliezen denk ik. Spelen vanuit een verdedigende organisatie op de counter ( zoals vele ploegen in Frankrijk die in aanmerking komen voor het rechterrijtje ).
Succes in ieder geval!
Mooi dat jullie mijn profielnaam zo waarderen, dat doet mij goed
Gulzig, Bedankt voor je reactie op mijn stukje maar over Monaco en Montpellier misschien heb je gelijk maar ik vertrouw quotering van rond de 1.7 niet meer en dat thuisvoordeel geloof ik ook niet meer, gisteren bijvoorbeeld
O Lyon - Zenit = gelijk
Inter Milaan - Slavia praag = gelijk
Chelsea - Valencia = winst Valencia
Benfica - Rb Leipzig = winst Rb Leipzig
Dit zijn dus alleen al voorbeelden van gisteren, iedereen kan gewoon van elkaar winnen en hoe ik me geld hebt ingezet is het ook geen ramp als ze gelijk spelen en dat gebeurt dus ook vrij vaak
Je kan bekervoetbal zoals gisteren (zeker de 1e wedstrijd) niet vergelijken met competitie voetbal. Zeker niet als de competities al een aantal speelrondes bezig zijn.
Ik ga je topic in de gaten houden, good luck!
Hoe heeft het weekend uitgepakt? Zaten wel weer een paar verrassingen tussen!
Opzich goed volgens mij, 3 keer void en Groningen winst.
Op deze manier kun je alle voorbeelden wel naar je hand zetten. Ipv deze wedstrijden kun je er ook 10 neerzetten waar het wel klopt. Op zich goed als je je verdiept natuurlijk. Maar een tactiek is iets van lange termijn en niet gebaseerd op een willekeurige selectie van wedstrijden uit 1 of 2 weken.
Ik ben wel een beetje zwaar teleurgesteld in de resultaten, Groningen was dan goed, Monaco gelijk, bij Montpellier werd er een geldig doelpunt afgekeurd snap nog steeds niet waarom en Fiorentina stond 2-0 voor en die geven het in de allerlaatste minuut weg. Ik ga voortaan gewoon alleen op handicap inzetten en ik zal jullie niet meer lastig vallen met mijn voorspellingen