Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Wedtips van: Jeroenunibet81

Om de VW-tijdlijn niet vol te spammen en het geheel wat overzichtelijk te houden, heb ik besloten om mijn eigen topic te openen. Hieronder volgt mijn eerste tip:

Atletico FC - Boca Juniors: Boca Juniors EH +1 @2.35 (Guts, low)

Volgende week gaat een nieuw seizoen in de Colombiaanse Primera van start. Het is in zo'n eerste wedstrijd natuurlijk altijd aftasten, maar de odds kloppen in mijn ogen totaal niet. Beide teams spelen in hetzelfde stadion, dus van thuisvoordeel is geen sprake. Daarnaast werd Boca Juniors in de voorgaande twee onderlinge wedstrijden telkens als favoriet gezien (zie hier en hier). Ik wil daarom wel een klein gokje wagen op de 'bezoekers.'

11 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagjeroenunibet81 in 22-01-2020 02:20 Leden topics
in 22-01-2020 02:20 Leden topics
265 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Op vr. aug.. 2020, 11:40 schreef jeroenunibet81:

FC Barcelona - Napoli:

To get booked & player's team to lose: Giovanni di Lorenzo @21.00 (Unibet, low)

Dit is een foutje van Unibet, dus de kans is aanwezig dat deze weddenschap zal worden geannuleerd. Een losse kaart voor de Napoli-verdediger staat op 4.50, dus deze combinatie-bet zou volgens mij rond de 7.00 of 8.00 moeten staan. Di Lorenzo is met vijf gele kaarten in 33 Serie A-duels geen notoire kaartenpakker, maar tegen de tridente van FC Barcelona behoort een prent natuurlijk altijd tot de mogelijkheden. De Turkse scheidsrechter Cunyet Cakir grijpt doorgaans regelmatig naar zijn borstzak. Daarnaast is Napoli uiteraard de overduidelijke underdog in het Camp Nou.

Deze is inderdaad gevoid

0 Vind ik leuk's
Schrijver voorbeschouwingen darten en Serie A / Mijn tips voor overige competities vind je op Telegram: https://t.me/betsby_don

Monterrey - Santos Laguna: Monterrey AH -1 @2.53 (Pinnacle, low)

Monterrey is een van de sterkste teams van Mexico. Los Rayados moeten dit weekeinde met Loba, Hurtado en Gallardo drie spelers missen, maar hebben met onder meer Funes Mori en Janssen nog volop aanvallende stootkracht in huis. Santos Laguna kan dus zijn borst natmaken. Niet alleen wisten de bezoekers al achttien jaar niet meer te winnen bij Monterrey, maar de ploeg kampt tevens met grote defensieve problemen. Zes spelers testten positief op corona, waaronder vier verdedigers. Daarnaast is rechtsback Torres geschorst en werd defensieve steunpilaar Arteagan onlangs verkocht aan Genk. Janssen en consorten zijn dit weekend dus de grote favorieten voor de overwinning in deze derde speelronde van de Liga MX.

https://www.multimedios.com/deportes/liga-mx/llegara-santos-bajo-en-defensas-por-covid-19

Bericht gewijzigd door jeroenunibet81 op za 8 aug. 2020, 10:26
3 Vind ik leuk's
"Todo bien , todo bien."
Op za. aug.. 2020, 12:24 schreef jeroenunibet81:

Monterrey - Santos Laguna: Monterrey AH -1 @2.53 (Pinnacle, low)

Monterrey is een van de sterkste teams van Mexico. Los Rayados moeten dit weekeinde met Loba, Hurtado en Gallardo drie spelers missen, maar hebben met onder meer Funes Mori en Janssen nog volop aanvallende stootkracht in huis. Santos Laguna kan dus zijn borst natmaken. Niet alleen wisten de bezoekers al achttien jaar niet meer te winnen bij Monterrey, maar de ploeg kampt tevens met grote defensieve problemen. Zes spelers testten positief op corona, waaronder vier verdedigers. Daarnaast is rechtsback Torres geschorst en werd defensieve steunpilaar Arteagan onlangs verkocht aan Genk. Janssen en consorten zijn dit weekend dus de grote favorieten voor de overwinning in deze derde speelronde van de Liga MX.

https://www.multimedios.com/deportes/liga-mx/llegara-santos-bajo-en-defensas-por-covid-19

Bij ladbrokes heb je enorm veel type weddenschappen op deze wedstryd .zo heb je :DUBBELE KANS 1X + MULTIGOALS 2-3 JA@1.9 en DUBBELE KANS 1X + MULTIGOALS 1-5 JA@1.36 wat denk je?

https://pavel70.blogabet.com/pick/31499678/monterrey-santos-laguna

Deze blogger las het ook 😉

0 Vind ik leuk's
De jager vond een konijn, maar het konijn vond van niet

Ik speel hem mee op hc-1

0 Vind ik leuk's
Pain is temporary. Quitting lasts forever.

ik neem Cruz Azul en Monterrey winnen mee in een combi, thx voor de tips ;)

0 Vind ik leuk's
it's all about the money ;)

RB Leipzig - Atletico Madrid: Atletico Madrid AH +0 @1.80 (BetVictor, high)

Ik begrijp totaal niet waarom de odds voor deze DNB op Atletico Madrid zo hoog staan. Het elftal van Diego Simeone weet juist in topwedstrijden vaak het beste uit zichzelf naar boven te halen, zoals we in de achtste finales van de Champions League tegen Liverpool al konden zien. Ook in het post-corona tijdperk doen de Spanjaarden het prima, want in LaLiga wisten zij zich van de zesde naar de derde plaats te knokken. Natuurlijk is RB Leipzig geen misselijke tegenstander, maar met de naar Chelsea vertrokken Timo Werner is in mijn ogen wel de angel uit de ploeg. Alles boven de 1.60 is wat mij betreft prima value, dus ik ben bereid om deze weddenschap met een hoge inzet te spelen.

1 Vind ik leuk's
"Todo bien , todo bien."

Bij Atletico ondertussen ook 2 spelers positief getest op corona, Winger Correa en rechtsback Vrsaljko zouden de slachtoffers zijn, daar moeten we toch ook rekening mee houden ;)

1 Vind ik leuk's
it's all about the money ;)

Wat denk je van de finale van zondag @jeroenunibet81, gaat Lewandowski nog scoren met zijn koppie of weer zo'n oersaaie finale zonder te veel gekkigheid?

0 Vind ik leuk's
Ik speel mijn weddenschappen bij Unibet. Naast voetbal speel ik heel af en toe een tennis bet maar daar heb ik geen verstand van. Dus, dan moet je dat eigenlijk ook niet doen.
Op za. aug.. 2020, 04:10 schreef kwaak:

Wat denk je van de finale van zondag @jeroenunibet81, gaat Lewandowski nog scoren met zijn koppie of weer zo'n oersaaie finale zonder te veel gekkigheid?

Ha kikker! Alles goed?

Nou, ik denk dat we een heerlijke finale tegemoet gaan! Bayern München is terecht favoriet en Lewandowski schiet met scherp, maar Paris Saint-Germain heeft met Neymar en Mbappé natuurlijk ook wel een paar spelers die een aardig balletje kunnen trappen. Ik heb eerlijk gezegd nog niet uitgebreid naar de odds gekeken, maar een weddenschap als Bayern wint & BTS geef ik een goede kans van slagen.

2 Vind ik leuk's
"Todo bien , todo bien."

@jeroenunibet81 Ja, prima hier. Twee weekjes vakantie gehad (Portugal) en nu weer terug in Nederland. Ook wel weer fijn. Een BTS heb ik ook wel een goed gevoel over, er zit veel kwaliteit en scorend vermogen in beide ploegen. Laat het maar een mooie attractieve pot voetbal worden, dan ben ik al tevreden.

0 Vind ik leuk's
Ik speel mijn weddenschappen bij Unibet. Naast voetbal speel ik heel af en toe een tennis bet maar daar heb ik geen verstand van. Dus, dan moet je dat eigenlijk ook niet doen.

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.