Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Wedtips van: Jeroenunibet81

Om de VW-tijdlijn niet vol te spammen en het geheel wat overzichtelijk te houden, heb ik besloten om mijn eigen topic te openen. Hieronder volgt mijn eerste tip:

Atletico FC - Boca Juniors: Boca Juniors EH +1 @2.35 (Guts, low)

Volgende week gaat een nieuw seizoen in de Colombiaanse Primera van start. Het is in zo'n eerste wedstrijd natuurlijk altijd aftasten, maar de odds kloppen in mijn ogen totaal niet. Beide teams spelen in hetzelfde stadion, dus van thuisvoordeel is geen sprake. Daarnaast werd Boca Juniors in de voorgaande twee onderlinge wedstrijden telkens als favoriet gezien (zie hier en hier). Ik wil daarom wel een klein gokje wagen op de 'bezoekers.'

11 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagjeroenunibet81 in 22-01-2020 02:20 Leden topics
in 22-01-2020 02:20 Leden topics
265 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50

Bolivar - Atletico Junior: Bolivar @1.70 (Betsafe, Betsson, high)

Kwalificatieduel voor de Copa Libertadores. De odd voor een thuisoverwinning staat in mijn ogen te hoog, omdat Bolivar natuurlijk weer met volle teugen zal profiteren van de ijle berglucht van La Paz. Atletico Junior komt uit Barranquilla, de Colombiaanse havenstad aan de Caribische kust. 'De Haaien' hebben het in eigen land op grote hoogte altijd lastig, dus ik verwacht dat deze odd zal zakken naar pakweg 1.45. Dat is voor mij genoeg reden om deze weddenschap high te spelen.

1 Vind ik leuk's
"Todo bien , todo bien."

La Equidad - Alianza Petrolera: La Equidad AH -1 @2.28 (Unibet, medium)

La Equidad is in topvorm en mag zich na de knappe 3-1 overwinning op Envigado zelfs de nieuwe koploper van Colombia noemen. Alianza Petrolera bakt er juist helemaal niets van. De hekkensluiter heeft na twaalf speelrondes pas drie punten, en verloor vijf van haar zes uitwedstrijden. Deze odd zou in mijn ogen niet boven de 2.00 uit mogen komen.

Bericht gewijzigd door jeroenunibet81 op di 23 mrt. 2021, 04:44
1 Vind ik leuk's
"Todo bien , todo bien."

Independiente Juniors - Guayaquil SC: Independiente Juniors AH -1 @3.05 (Royal Panda, low)

De Ecuadoriaanse Serie B is weliswaar pas twee speelrondes oud, maar koploper Independiente Juniors had het seizoen met twee klinkende overwinningen niet beter kunnen beginnen. Tegenstander van vanavond is promovendus Guayaquil SC, dat na een afwezigheid van 45 jaar weer wist te ontsnappen uit de amateur-divisies. De thuisclub is daarom in mijn ogen de grote favoriet, ook omdat de bezoekers uit de gelijknamige havenstad niet gewend zijn aan de ijle berglucht van Quito. Tevens speelt Independiente Juniors haar eerste thuiswedstrijd in het nieuwe stadion, dus dat zou ook nog een extra motivatie kunnen zijn.

https://www.eluniverso.com/deportes/campeonato-ecuatoriano/guayaquil-se-abre-lunes-tercera-jornada-ligapro-serie-b-nota/

0 Vind ik leuk's
"Todo bien , todo bien."

Deportivo Pasto - Atletico Junior: Deportivo Pasto DNB @1.89 (Unibet, high)

Atletico Junior heeft weliswaar beter spelersmateriaal, maar de club uit havenstad Barranquilla heeft het vrijwel altijd lastig met de ijle berglucht van Pasto. De laatste drie onderlinge ontmoetingen in dit stadion eindigden in een thuisoverwinning. Bovendien valt deze wedstrijd voor de bezoekers precies tussen het tweeluik met Bolivar, waarin een startbewijs voor de Copa Libertadores op het spel staat. Ik zou er daarom niet vreemd van opkijken als Atletico Junior met een veredeld B-elftal zal aantreden.

De laatste keer dat deze twee teams in Pasto tegenover elkaar stonden kreeg je voor deze DNB bij het sluiten van de markt hooguit 1.47. Ook ditmaal verwacht ik een behoorlijke daling, dus vandaar dat ik deze weddenschap high speel.

https://www.oddsportal.com/soccer/colombia/liga-aguila-2019/dep-pasto-junior-WAgVjoID/#dnb;2

1 Vind ik leuk's
"Todo bien , todo bien."

Ik speel hem mee op 1,72

0 Vind ik leuk's
Pain is temporary. Quitting lasts forever.

zakt snel; Bet90 1.74

0 Vind ik leuk's
KK-AA-KK

Inmiddels (na de drop) weer gedrift naar zo'n 1.95. Is er nieuwe info beschikbaar?

0 Vind ik leuk's

De odds van Pinnacle kwamen online, en die opende met maar liefst een odd van 2.03 (!) voor deze pick. Zoals gebruikelijk zet Pinnacle de toon, dus dat verklaart waarom ook Unibet en consorten weer zijn gestegen. Ik verwacht echter nog steeds een flinke drop, want zover ik weet is er geen verder nieuws omtrent deze wedstrijd.

1 Vind ik leuk's
"Todo bien , todo bien."

Vannacht 00:00u

South America » Copa Libertadores » The Strongest (Gr2) - Boca Juniors (Cdo)

Ft 0-1

Club The Strongest -0.5 AH (FT) @ 2.04

Bericht gewijzigd door boempatat op do 22 apr. 2021, 10:40
1 Vind ik leuk's
De jager vond een konijn, maar het konijn vond van niet

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.