Wedtips van: Gelijkspelletje21
Hallo,
Nu het nieuwe jaar begonnen is open ik mijn eigen tips topic.
Ik zal hier voornamelijk pre-match tips delen, omdat ik de live-tips al in de chat tip.
Aan het einde van het seizoen zal ik de balans opmaken, om te kijken wat het winst/verlies percentage is.
De seizoensweddenschappen plaats ik trouwens onderop in dit bericht.
Seizoensweddenschappen:
Feyenoord eindigt boven Vitesse in het seizoen 2019/2020 @ 1,50 (Unibet, high stake)
ADO Degradeert niet uit de Eredivisie in seizoen in 't seizoen 2019/2020 @ 2,00 (Toto, medium stake)
Feyenoord eindigt in top 3 Eredivisie 2019/2020 @ 2,50 (Toto, low stake)
Top goalscorer 2019/2020: Dušan Tadíc @12,00 (Unibet, half low stake)
Manchester United - Wolverhampton over 2.5 goals @ 2.00 (Unibet, low stake)
Tip fout, jammer. -1 stake, totaal +0,28 stakes vandaag.
FC Twente - FC Groningen BTTS: Yes @ 1.84 (Unibet, medium stake)
Op za. jan.. 2020, 19:37 schreef gelijkspelletje21:
FC Twente - FC Groningen BTTS: Yes @ 1.84 (Unibet, medium stake)
Helaas, dode 0-0. -2 stakes
ADO Den Haag - RKC Waalwijk: ADO Wint @ 2.02 (Unibet, high stake)
ADO Den Haag - RKC Waalwijk: ADO Wint @ 2.02 (Unibet, high stake)
2-0. + 3,06 stakes.
Heb dit weekend nog geen interessante bets gezien.
Wel zie ik nog wat value op de (live) wedstrijd van Ajax. Ookal tip ik live tips normaal in de chat, wil ik deze hier toch even delen voor de mensen die dit nog snel lezen.
FC Groningen - Ajax: Ajax -1.5 @ 7.50 (Unibet, half low stake)
FC Groningen - Ajax: Ajax -0.5 @ 3.75 (Unibet, low stake)
FC Groningen - Ajax: Ajax +0.5 @ 1.65 (Unibet, high stake)
Even een update over de seizoensweddenschappen:
Seizoensweddenschappen:
1) Feyenoord eindigt boven Vitesse in het seizoen 2019/2020 @ 1,50 (Unibet, high stake)
2) ADO Degradeert niet uit de Eredivisie in seizoen in 't seizoen 2019/2020 @ 2,00 (Toto, medium stake)
3) Feyenoord eindigt in top 3 Eredivisie 2019/2020 @ 2,50 (Toto, low stake)
4) Top goalscorer 2019/2020: DuÅ¡an TadÃc @12,00 (Unibet, half low stake)
1) Feyenoord staat momenteel op de derde plek met 50 punten, terwijl Vitesse op de zevende plek staat met 41 punten. Dit betekend dat deze weddenschap al zo goed als binnen is, al gebeuren er soms rare dingen in het voetbal.
2) Deze weddenschap ziet er niet goed uit, al heb ik er nog steeds vertrouwen in. Als ADO Den Haag vrijdag wint van Fortuna, wordt het gat kleiner gemaakt tot 4 punten en zou het nog wel eens een heel spannende slotfase van het seizoen kunnen worden. Ik ga hier dan ook nog meer bij zetten @ 6.00 (Toto, low stake).
3) Deze weddenschap lijkt ook goed te komen. Feyenoord bezit momenteel de derde plek boven Feyenoord, waarbij het nog een wedstrijd tegen AZ moet inhalen.
4) Deze weddenschap is al zo goed als verloren. De odd is tevens opgelopen tot 30.00.
Met wat ik de laatste maand van ADO heb gezien geloof ik niet dat ze van Fortuna winnen en al helemaal niet dat ze zoveel punten goedmaken. Er zit echt veel bagger in dat team, zeker ook na de winterstop.
Met wat ik de laatste maand van ADO heb gezien geloof ik niet dat ze van Fortuna winnen en al helemaal niet dat ze zoveel punten goedmaken. Er zit echt veel bagger in dat team, zeker ook na de winterstop.
Ik analyseer de wedstrijden van ADO al meer dan 10 jaar, en het probleem wat ze nu hebben heb ik al vaker gezien. Met de ervaring die ze hebben in het bestuur gaan ze dit wel redden, desnoods via de nacompetitie. Met de 12e man erachter zie ik ze tegen Fortuna wel 3 punten halen (als dit ooit nog gespeeld wordt).