Wedtips van: Gelijkspelletje21
Hallo,
Nu het nieuwe jaar begonnen is open ik mijn eigen tips topic.
Ik zal hier voornamelijk pre-match tips delen, omdat ik de live-tips al in de chat tip.
Aan het einde van het seizoen zal ik de balans opmaken, om te kijken wat het winst/verlies percentage is.
De seizoensweddenschappen plaats ik trouwens onderop in dit bericht.
Seizoensweddenschappen:
Feyenoord eindigt boven Vitesse in het seizoen 2019/2020 @ 1,50 (Unibet, high stake)
ADO Degradeert niet uit de Eredivisie in seizoen in 't seizoen 2019/2020 @ 2,00 (Toto, medium stake)
Feyenoord eindigt in top 3 Eredivisie 2019/2020 @ 2,50 (Toto, low stake)
Top goalscorer 2019/2020: Dušan Tadíc @12,00 (Unibet, half low stake)
Leuk dat je je eigen topic start! Vooral je tip rondom Feyenoord stemt mij natuurlijk tevree. Ik denk dat "Advocaatje leef je nog, ijadeeeja" de boel wel op de rit krijgt en de weg omhoog in slaat. Willen II zie ik dit hoge niveau niet vol houden. Ik duim voor een mooie afloop.
Unibet heeft odd 9 voor Feyenoord eindigt in top 3
Heb deze daar meegespeeld
Zie feyenoord dit seizoen echt niet meer boven Ajax of az eindigen. Dan moeten ze dus concurreren met psv en Utrecht. Zal hem niet worden ben ik bang.
Op di. jan.. 2020, 21:59 schreef sportgambler:
Waar zie je die?
Zie feyenoord dit seizoen echt niet meer boven ajax of az eindigen. Dan moeten ze dus concurreren met psv en Utrecht. Zal hem niet worden ben ik bang.
Ik denk dat Feyenoord nu weer op de rit zit met Advocaat. AZ en Ajax zie ik wel eerste en tweede eindigen en dan hoop ik erop dat PSV afzakt. Was puur op value gebaseerd.
Ik heb net nog een seizoensweddenschap neergezet. Vind dit wel een mooie voor high stake.
Op di. jan.. 2020, 21:59 schreef sportgambler:
Waar zie je die?
Bij outrights Nederland, vervolgens op winnaar klikken en daar is ook een kolom met plaats 1-3
Fiorentina - Atalanta over 2.5 goals @ 1.64 (Unibet, medium stake)
Fiorentina - Atalanta over 2.5 goals @ 1.64 (Unibet, medium stake)
Tip correct. +1,28 stakes.
Manchester United - Wolverhampton over 2.5 goals @ 2.00 (Unibet, low stake)