Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Wedtips Tim

Wedtips topic vanaf vandaag.
Maandag:
Tottenham - Aston Villa 1 1.50
Rapid Bucure?ti - Metan 1 1.40
Dinsdag-Woensdag:
Lyon - Ajax DNB 1 1.33
Man Utd- Benfica DNB 1 1.16
O?elul - Basel DNB 2 1.33
R.Madrid - Zagreb 1 1.08
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar timvvlaanderen
Country flagtimvvlaanderen in 21-11-2011 12:33 Leden topics
in 21-11-2011 12:33 Leden topics
16 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
ga dit even meevolgen
(y) (y)
0 Vind ik leuk's
Me laatste combo voor vandaag.
Volendam 1 DNB
Sandhausen 1 DNB
Erfurt 1 DNB
Volendam zie ik , zoals ik in de reactie hierboven al meldde, winnen maar om extra zekerheid in te bouwen doe ik op deze combo 1 DNB.
Sandhausen & Erfurt zijn nog ongeslagen thuis en ik denk dat ze dat gaan vasthouden. daarbij denk ik ook dat ze allebei winnen omdat ze beide in vorm zijn en het thuisvoordeel dat meespeelt.
0 Vind ik leuk's
=
timvvlaanderen:
Me tips voor vanavond.
Volendam 1,44
AZ 1,31
Paderborn X2 1,37
Udinese-Roma under 3,5 1,33
Standard Luik 1,42
FC Volendam, AZ & Luik zijn thuis redelijk tot zeer sterk en dit gaan ze omzetten in 3 punten vanavond.
Paderborn is de laatste periode ijzersterk en tegen het zwakke FSV Frankfurt moeten er sowieso punten worden gepakt.
udiense heeft eengoede verdediging en er vallen thuis weinig tegengoals en ik denk dat het tegen Roma ook moeilijk te scoren is met de Steek op doel dus ga voor onder 3,5 goal.

(y) zooo, klasse man, mooie combo en alle vijf goed. Mijn complimenten! :)
0 Vind ik leuk's
Zaterdag & Zondag tips:
Toulouse DNB 1,50
Cagliari onder 3,5 1,22
Nancy onder 3,5 1,20
Etienne onder 3,5 1,22
Bayern München 1,32
Anderlecht DNB 1,20
AC Milan 1,33
Barcelona 1,20
Arsenal 1,45
Valencia DNB 1,54
Feyenoord DNB 1,42
Cardif DNB 1,42
Van Persie to score 1,90
Arsenal, Barcelona, AC Milan & Bayern Munich to win. Dit omdat ze tegen relatief makkelijke tegenstanders spelen en allen de 3 punten simpel moeten kunnen gaan pakken dit weekend!
Cardif DNB. Cardif is thuis ijzersterk en zie ze daarom tegen notthinhgam forrest ook de 3 punten behalen. Toch zet ik deze op DNB omdat Notthingham laatste tijd ook redelijk goed presteert.
Toulouse DNB. Toulouse speelt thuis redelijk tot goed voetbal en daarbij horen de gepaste redelijk tot goede thuisprestaties. Dit tegenover de zwakke uitprestaties van Valenciennes heb ik vertrouwen in een overwinning van Toulouse. Het risico verminder ik door deze club op DNB te zetten.
Anderlecht & & Valencia & Feyenoord DNB. Deze ploegen zijn redelijk tot goed in vorm en moeten dit klusje in deze uitwedstrijden eigenlijk wel gaan klaren. Maar omdat er altijd verrassingen kunnen komen en het een uitwedstrijd is, speel ik deze allemaal op DNB.
De onder 3,5 goals.
Deze speel ik allemaal door het feit dat deze clubs weinig tot scoren komen en er ook niet zo heel veel om hun oren krijgen. Hierdoor denk ik dat alle 3 de wedstrijden onder 3,5 goals eindigen.
Van Persie to score.
Zoals iedereen weet is RVP in bloedvorm en thuis tegen Fulham gaat Arsenal voor de winst en daarbij komen meestal goals van RVP kijken en vandaag is dat niets anders! Dus: RVP to score.
0 Vind ik leuk's
=
Ben ik weer!:)
Tips vandaag:
Anderlecht
Twente
Valencia
Club 1x
0 Vind ik leuk's
=

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.