Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Wedtips Tim

Wedtips topic vanaf vandaag.
Maandag:
Tottenham - Aston Villa 1 1.50
Rapid Bucure?ti - Metan 1 1.40
Dinsdag-Woensdag:
Lyon - Ajax DNB 1 1.33
Man Utd- Benfica DNB 1 1.16
O?elul - Basel DNB 2 1.33
R.Madrid - Zagreb 1 1.08
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar timvvlaanderen
Country flagtimvvlaanderen in 21-11-2011 12:33 Leden topics
in 21-11-2011 12:33 Leden topics
16 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Succes Tim met de wedtips en het topic (y)
0 Vind ik leuk's
Toto Sigarenboer
Hoi Tim!
Ziet er goed uit, maar ik heb toch een paar suggesties.
Hoeveel units zet je in op iedere weddenschap? Vind ik persoonlijk nogal belangrijk, het geeft immers aan hoeveel je vertrouwen hebt in een bepaalde pick. Of speel je alles met een 'flat stake?''
Waarom speel je bepaalde picks? Is het de vorm, of zijn er een aantal belangrijke spelers afwezig? Zaken die jij wellicht al uitgezocht hebt, maar anderen niet. Kleine moeite om dat er even bij te zetten, nietwaar? Jij speelt deze picks, dus je hebt er vertrouwen in. Geef dan ook de redenen waarom je er vertrouwen in hebt, dan kan ik weloverwogen besluiten om je wel (of niet) te volgen! Vooral naar die Roemeense pick ben ik wel nieuwsgierig, omdat ik zelf 0,0 van die competitie af weet.
Zomaar wat odds op het internet slingeren kan in feite iedere onbenul.
Ik wil je niet afbranden of zo. Integendeel: ik hoop dat je iets met bovenstaande suggesties gaat doen en zodoende een (nog!) betere tipper wordt!
Succes met je picks! :)
0 Vind ik leuk's
"Todo bien , todo bien."
@JeroenUnibet81. ik zal strax en vanaf nu wel me motivatie geven. Ben nu even 1 tel bezig dus komt goed! :)
0 Vind ik leuk's
=
Hier nog meer tips voor vanavond:
Man City X2
Inter X2
City is in vorm en ik zie ze sowieso niet verliezen uit bij Napoli. Dit omdat ze zo in vorm zijn en ze alles op alles moeten zetten om te winnen want anders wordt het lastig om door te gaan. Door hun vele individuele kwaliteiten zie ik ze winnen bij Napoli of anders gelijkspelen.
Inter begint steeds beter in vorm te komen heb ik het idee en dan mag het iig niet misgaan uit bij Trabzonspor. 2x verliezen van dit team achter elkaar lijkt me teveel van het goede. Ik denk dus X2.
0 Vind ik leuk's
=
Woensdag Tips:
Arsenal over 1,5 7/10 over 2,5 4/10
Arsenal gaat vol voor de overwinning en heeft een in mijn ogen niet echt stabiele verdediging.
Dortmund is ook een redelijk aanvallend team op zijn tijd en denk dat er daardoor ruimtes komen en er goals komen.
FC Porto over 1,5 8/10 over 2,5 5/10
Porto en Shaktar zijn ook beide op de aanvallende tour. Dus hetzelfde verhaal.
Marseille under 3,5 8/10 under 2,5 5/10
Olympiakos zal alles op de verdediging gooien heb ik het idee en daardoor weinig ruimtes weggeven en er dus weinig goals vallen.
Barcelona over 1,5 7/10 over 2,5 4/10
Barca en AC hebben beide de klasse om kansen te creeren en te scoren dus zie ik daar wel perspectief voor goals.
daarnaast deze:
Marseille. DNB
Arsenal. 1X
Porto X
Barca DNB
Chelsea DNB
Valencia DNB
0 Vind ik leuk's
=
Je hebt veel tips goed Tim, respect. Met je doelpunten heb je ze allemaal goed behalve over 2.5 bij porto de andere 5 zijn goed.
0 Vind ik leuk's
Nachtelijke tips:
Vasco-Chile over 1,5
Dep.Quito to win
Atl. Junior - Cali over 1,5
0 Vind ik leuk's
=
timvvlaanderen:
Nachtelijke tips:
Vasco-Chile over 1,5
Dep.Quito to win
Atl. Junior - Cali over 1,5

Alle 3 de tips weer goed! :)
Vandaag even geen tips. Morgen maar weer knallen voor t weekend!
0 Vind ik leuk's
=
timvvlaanderen:
timvvlaanderen:
Nachtelijke tips:
Vasco-Chile over 1,5
Dep.Quito to win
Atl. Junior - Cali over 1,5

Alle 3 de tips weer goed! :)
Vandaag even geen tips. Morgen maar weer knallen voor t weekend!

Goed bezig Tim speelde deze ook (y) ik hou je in de gaten ;)
0 Vind ik leuk's
Eeuwig trouw aan onze liefde FC Groningen. 03/05/2015 mooiste dag in de historie, Winst KNVB Beker
Me tips voor vanavond.
Volendam 1,44
AZ 1,31
Paderborn X2 1,37
Udinese-Roma under 3,5 1,33
Standard Luik 1,42
FC Volendam, AZ & Luik zijn thuis redelijk tot zeer sterk en dit gaan ze omzetten in 3 punten vanavond.
Paderborn is de laatste periode ijzersterk en tegen het zwakke FSV Frankfurt moeten er sowieso punten worden gepakt.
udiense heeft eengoede verdediging en er vallen thuis weinig tegengoals en ik denk dat het tegen Roma ook moeilijk te scoren is met de Steek op doel dus ga voor onder 3,5 goal.
0 Vind ik leuk's
=

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.