Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Tips van: svenchenko

Hallo VW,
In dit topic zal ik mijn wedtips gaan plaatsen. Heb de laatste tijd veel tips meegespeeld van andere gebruikers van VW en ben nu van plan om zelf mijn pics uit te zoeken. Heb op mijn unibetrekening momenteel een winst van €9,72 en ben van plan om die proberen uit te bouwen. Speel dus met hele lage bedragen, maar het gaat om de tips natuurlijk.
Zal niet heel veel wedstrijden spelen, maar probeer wel hele veilige wedstrijden eruit te zoeken. Speel veel single, maar zo af en te ook een combootje ertussen door als ik er veel vertrouwen in heb.
Ben vanaf afgelopen zondag hiermee begonnen, daarvoor probeerde ik even een tijdje op hoge odds te spelen, maar dat was niet heel succesvol. Staan nog wel 2 van die weddenschappen open, heb die bedragen al van mn winst afgehaald, maar dat zou er dus nog bij kunnen komen.
Hieronder de weddenschappen volgens m'n nieuwe tactiek:
Zondag begonnen met: Corinthians - Atletico PR 1 @ 1.45 , inleg €2, dus winst van €0,90
Heb nog een combo openstaan: Brazilië - Egypte 1 (2-0, dus inmiddels al binnen)
Costa Rica - Spanje 2
Denemarken-Finland 1
@ 2.33 , inleg €1
Speel zelf geen andere wedstrijden meer vandaag.
Zal ook steeds wat tips plaatsen van wedstrijden die ik zelf niet meespeel, maar die wel veilig zijn.
Tip (die ik zelf niet speel): Portugal - Bosnië 1
Volgende tips volgen snel.
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar svenchenko
Country flagsvenchenko in 15-11-2011 08:03 Leden topics
in 15-11-2011 08:03 Leden topics
330 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Toch nog snel 1 laatste voetbalbet voor deze week:
22 mei 20.30: Bayern Munchen-Nederland 2 (n)
@1,95
0 Vind ik leuk's
Vanaf vandaag weer tennistips, Roland Garros is begonnen dus er is genoeg te wedden op mooie tennispartijen.
Voor morgen.
Combi 1:
Tipsarevic-Querrey: 1 (y)
Zverev-Benneateau: 2 (y)
@1,83 (y)
Deze 2 matches zijn ook getipt door 010nick in z'n topic. Heb in deze ook veel vertrouwen, vooral de odd van Benneteau is echt veel te hoog.
Combi 2:
Del Potro-Roger Vasselin: 1
Arn-Pavlyuchenkova: 2 (y)
Tursunov-Soeda: 2 (n)
@1,90 (n)
0 Vind ik leuk's
svenchenko:
Vanaf vandaag weer tennistips, Roland Garros is begonnen dus er is genoeg te wedden op mooie tennispartijen.
Voor morgen.
Combi 1:
Tipsarevic-Querrey: 1
Zverev-Benneateau: 2
@1,83
Deze 2 matches zijn ook getipt door 010nick in z'n topic. Heb in deze ook veel vertrouwen, vooral de odd van Benneteau is echt veel te hoog.
Combi 2:
Del Potro-Roger Vasselin: 1
Arn-Pavlyuchenkova: 2
Tursunov-Soeda: 2
@1,90

Ik speel ze mee, nick en jij hebben vrij veel kennis van tennis dus historisch gezien en omdat voetbal niet veel is op dit moment zal ik jullie tips aandachtig volgen en de wedstrijden ook om mijn eigen kennis wat betreft tennis ook wat te verbeteren :D. succes (y)
0 Vind ik leuk's
Gister 1e combi goed, 2e fout. Klein winstje behaald aangezien ik iets meer op combi 1 had staan.
Voor morgen, woensdag, nieuwe combi's:
Combi 1 (hier staat meeste op):
Levine - Raonic: 2 (y)
Kohlschreiber - L. Mayer: 1 (n)
A. Radwanska - V. Williams: 1 (y)
@1,94 (n)
Combi 2:
Del Potro - Roger Vasselin: 1 (y)
King - Cibulkova: 2 (y)
Safarova - Martinez Sanchez: 2-0 (n)
@1,93 (n)
Combi 3:
M. Johansson - Cetkovska: 0-2 (n)
Falconi - Stosur: 0-2 (y)
@1,98 (n)
Combi 4:
Petrova - Scheepers: 1 (y)
Suarez Navarro - Karatantcheva: 2-0 (n)
@2,36 (n)
Combi 5 (funbetje, variant op combi 1):
Levine - Raonic: 0-3 (y)
Kohlschreiber - L. Mayer: Kohlschreiber -1,5 (n)
A. Radwanska - V. Williams: 2-0 (y)
@4,93 (n)
DRAMA!!! :s
0 Vind ik leuk's
Van de nog openstaande wedstrijden bij m´n vorige combi´s is Radwanska-Williams nu bezig. De overige openstaande partijen worden morgen pas gespeeld.
Alvast 1 nieuwe combi voor morgen, morgenochtend volgt er misschien nog eentje.
Baghdatis-Almagro: 2 (y)
Dimitrov-Gasquet: 2
Tipsarevic-Chardy: 1 (y)
Schiavone-Pironkova: 1 (y)
Gajdosova-Wozniacki: 2 (y)
@1,86
High stake, net als combi 1 van gisteren.
0 Vind ik leuk's
Hou het voor vandaag bij de bovenstaande combi plus de nog openstaande combi's van de dag ervoor.
Vanavond volgen er voor morgen wel weer nieuwe combi's, zijn wel aardig wat interessante wedstrijden om op te betten zo op het eerste oog.
EDIT:
Toch nog 1 extra combi voor vandaag:
Tursunov - Benneteau: 2 (y)
Granollers - Jaziri: 1 (y)
@1,89
0 Vind ik leuk's
Geen beste dag gehad vandaag, ook al m'n 3 andere combi's van 2 dagen geleden fout. Nu hopen dat de combi;s van gister en vandaag wel lukken (voor beide nog 1 nodig: Gasquet & Granollers).
Voor morgen weer nieuwe combi's:
Errani - Ivanovic: 2 (n)
Petrova - Stosur: 2
@2,10 (n)
Medina Garrigues - Martic: 1 (n)
Martinez Sanchez - Cibulkova: 2 (y)
@1,94 (n)
Had me zo verheugd op Roland Garros, maar gaat echt helemaal fout. Ik blijf van de rest van het toernooi af.
0 Vind ik leuk's
Wimbledon is begonnen en ik ga het weer met het tennis proberen. Heb op Roland Garros m'n verlies uiteindelijk meer dan goed gemaakt door voor de kwartfinales very high stake te spelen op Nadal wint Roland Garros, want wat was die lekker bezig zeg!
Nu volgen m'n tips voor morgen, met een korte motivatie:
Bogomolov JR - Dolgopolov: winst Dolgopolov (y)
Beide spelers spelen een niet al te best seizoen. Vooral Bogomolov speelt zwaar teleurstellend en ik zie deze speler absoluut niet winnen, zeker niet tegen Dolgopolov die ook nog eens de betere speler is van de twee.
Wickmayer-Kuznetsova: winst Kuznetsova (n)
Wickmayer is de laatste maanden erg uit vorm, vorige week verloor ze op gras nog dik van Gavrilova (ranking: 247). Door deze vorm van Wickmayer zie ik haar niet winnen van een speler van het kaliber Kuznetsova, ook al speelt die ook geen al te best seizoen.
Vinci-Barty: winst Vinci (y)
Barty is een zeer onervaren speelster, ze is pas 16 jaar oud en speelde dit jaar voor het eerst op de grotere toernooien. Ze speelde 3 partijen en alle werden verloren. Vinci daarentegen is een ervaren speelster die wel aardige wedstrijden heeft gespeeld op gras, zowel dit als vorig seizoen. Ik zie Vinci hier makkelijk winnen, en de odd is niet eens zo laag als je zou verwachten.
Pavlyuchenkova-Arvidsson: winst Pavlyuchenkova (y)
Pavlyuchenkova is bezig aan een erg slecht seizoen, terwijl Arvidsson bezig is aan een goed seizoen. Waarom dan Pavlyuchenkova zou je zeggen? Ze is in stijgende lijn qua vorm en ik heb er vertrouwen in dat ze die lijn kan doortrekken op Wimbledon door deze partij te winnen.
Ito-Kubot: winst Kubot (y)
Kubot de meer ervaren speler op zulke toernooien. Ook in de voorbereiding op gras qua resulaten licht in het voordeel t.o.v. Ito.
Cibulkova-Zakopalova: winst Cibulkova (n)
Cibulkova de betere speelster van de twee, is aardig in vorm de laatste tijd en speelt op gras altijd wel goed. Zakopalova is ook leuk bezig, heeft de laatste tijd al een aantal partijen als underdog gewonnen. Echter zie ik in Cibulkova een te grote hindernis voor haar.
Tomic-Goffin: winst Tomic (n)
Tomic natuurlijk de betere speler. Na een aantal maanden graveltoernooien, wat z'n zwakke ondergrond is zal Tomic toch wel willen vlammen op Wimbledon. Goffin daarentegen maakte naam op Roland Garros door redelijk ver te komen en Federer zelfs een setje af te snoepen. Toch zie ik Tomic vanwege het niveauverschil en deze ondergrond de partij wel winnen.
Vandeweghe-Errani: winst Errani (y)
Vandeweghe is nog een jonge matige speelster die op de grotere toernooien (WTA) vaker verliest dan wint. Errani daarentegen heeft een mooie tijd achter de rug op het gravel met een aantal toernooiwinsten en natuurlijk de finaleplaats op Roland Garros. Gras is een veel mindere ondergrond voor haar, maar ik neem aan dat ze na die finaleplek op Roland Garros nu hier niet af wil gaan door in de 1e ronde al te verliezen.
Giraldo-Raonic: winst Raonic (y)
Allereerst is Raonic de betere speler van de twee, daarnaast is de ondergrond erg in zijn voordeel. Raonic verloor vorige week op gras nipt van Federer, tiebreak 3e set. Dus zie hem hier absoluut winnen.
0 Vind ik leuk's
Nog een aantal tips voor vandaag:
Tsonga-Hewitt: Over 34,5 games (n)
Dit lijkt me geen wedstrijd die in een 3-0 of 0-3 gaat eindigen. Beide hebben op Queens niet heel best gespeeld, maar op Wimbledon zullen ze er beide staan en zal erl een spannende strijd ontstaan. Daarom ga ik hier voor de over 34,5.
Rosol-Dodig: winst Dodig (n)
Dodig heeft geen al te best seizoen, maar kan nu een hoop goedmaken op z'n favoriete ondergrond. Bovendien heeft hij op Queens goed getennist, heeft daar Tsonga nog verslagen. Rosol speelt liever op slomere banen (gravel). Hierom zie ik Dodig wel winnen.
Anderson-Dimitrov: winst Dimitrov (y)
Net als Nick (Wedden met Nick) zie ik bij deze partij Dimitrov vanwege z'n vorm wel winnen. Beide spelers kunnen op deze ondergrond goed overweg en speelden 2 weken geleden nog tegen elkaar met Dimitrov als winnaar.
0 Vind ik leuk's
Voor vandaag:
Falla-Mahut: winst Falla @2,70 (y)
Ga hier voor de underdog. Beide spelers hebben in de vorige ronde een 5-setter gespeeld. Falla versloeg verrassend Isner en Mahut had het lastig tegen de mindere Lorenzi. Vanwege het feit dat Falla juist een knappe overwinning boekte en Mahut het in mijn ogen onnodig moeilijk had tegen een mindere speler dan Falla in combinatie met de hoge odd voor Falla ga ik voor hem.
Becker-Stepanek: winst Stepanek @1,37 (y)
Stepanek is de betere speler van de twee, heeft ook betere resultaten geboekt in de voorbereiding. In de vorige ronde won hij na opgave van Stakhovsky bij 6-1 1-0. Hij heeft dus een makkie gehad. Becker heeft in de vorige ronde in 4 sets gewonnen van Blake, die erg slecht speelt dit seizoen. Ik zie Stepanek dit wel in 3 a 4 sets winnen.
Malisse-Simon: winst Malisse @2,00 (y)
Malisse speelt op z'n favoriete ondergrond, speelt al voor het 3e jaar op rij erg goed op gras. Ook dit jaar weer mooie resultaten voor Malisse. Simon daarentegen speelt minder op deze ondergrond. Vanwege de vorm van Malisse denk ik dat hij Simon op gras wel kan verslaan.
F.Mayer-Petzschner: winst Petzschner @2,28 (n) (2-0 voor en nog verliezen!!)
Petzschner heeft een dramaseizoen, maar speelt al jaren goed op gras. Ook dit jaar lijkt hij op gras het seizoen nog enigszins goed te maken, met gelijk al een finaleplaats vorige week in 's Hertogenbosch. Zie in F.Mayer een tegenstander die hij zou moeten kunnen pakken als hij z'n lijn van de afgelopen week doortrekt.
Chardy-Monaco: winst Chardy @2,20 (n)
Monaco is goed in vorm en de betere speler van de twee. Echter speelt hij niet graag op gras en Chardy heeft daar minder last van. Simpelweg vanwege de ondergrond denk ik dat Chardy deze partij gaat winnen.
Janowicz-Gulbis: winst Janowicz @2,28 (y)
Gulbis versloeg Berdych knap in de vorige ronde, echter speelt hij nooit zo heel best op gras. Zie deze overwinning meer als een incident. Janowicz ken ik nog maar heel kort als tennisser, dus weet niet heel veel van hem. Wist de kwalificaties wel makkelijk te winnen en ook de eerste ronde won hij redelijk eenvoudig van Bolelli. 2 weken geleden verloor Gulbis nog van deze Bolelli. Ga hier wederom voor de underdog, die in mijn ogen zeker een goede kans heeft om te winnen.
Watson-Hampton: winst Watson @ 1,40 (y)
Zie in Watson de betere speelster. Ze wist de vorige ronde ook al heel eenvoudig te winnen (6-2 6-1) en speelt dit jaar lekker op gras. Hampton daarentegen speelde voor de vorige ronde nog geen wedstrijd op gras. Geen Challenger, geen kwalificatiewedstrijd niks. Ze heeft dus amper ervaring met deze ondergrond en ook dit wijst weer in het voordeel van Watson.
De odds die erbij staan, zijn de odds van UNIBET waarvoor ik de weddenschappen vanochtend heb afgesloten.
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.