Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Weddentips youri-wagenvoord

Je hebt me in de chat vast wel eens langs zien komen. Ik ben een redelijk actieve gebruiker en zie al langere tijd dat leden hun tips delen. Daarom heb ik dit topic geopend.
Voor vanavond heb ik
Hannover 96 draw no bet op 1.60 8/10 Uitslag 0-0
Levante draw no bet op 1.30 / over 1.5 goals (1.35) 7/10 Uitslag 3-2
Orduspor - Bursaspor (beide teams scoren) 1.95 4/10 Uitslag 1-1
Dynamo Kiev - Shaktar totaal aantal doelpunten eerste helft under 1.5 (1.40) 7/10 stand bij rust 1-2
Real Madrid - Villareal (thuisploeg scoort in beide helften) 1.50 4/10
Istanbul BB - Eskisehirisport (draw no bet 1) 1.38 8/10 Uitslag 2-2
Sagan Tosu - JEF United (japanse jupiler league) Draw no bet 1 1.50 9/10 * Uitslag 1-0
Herlev - Horsens Totaal aantal gescoorde doelpunten meer dan 3.5 5/10 (1.80) Uitslag 2-3
* begint om 12:00 dus snel zijn;)
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagyouri-wagenvoord in 26-10-2011 08:18 Leden topics
in 26-10-2011 08:18 Leden topics
102 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Standard Luik - Hannover 96 (Dubbele kans bij rust) Standard Luik of X
Luik zal thuis nog minimaal een punt moeten pakken, want de volgende ronde in de Europa League is een lastige: uit naar Kopenhagen. Hannover krijgt Vorksla nog thuis en dat moet te doen zijn voor de Duitsers. Denk dan ook niet dat Hannover vol op de aanval zal beginnen en daarom de 1X bij rust.
Stade Rennais - Udinese (Dubbele kans bij rust) Stade Rennais of X
Rennes is goed bezig. Wonnen laatst uit van Lyon en verliezen thuis niet voor de europa league, in ieder geval de laatste paar wedstrijden. Vanavond is de laatste kans voor Rennes om eventueel aansluiting te houden met Udinese. De laatste wedstrijd moet Rennes uit naar Atletico Madrid dus dit is ongeveer de laatste kans om punten te pakken. Daarom de 1X bij rust.
Wrexham - Darlington (Dubbele kans) Wrexham of X
Wrexham, niet bekend, maar thuis een goeie ploeg. Darlington komt op bezoek en zijn ook erg goed in vorm. Daarom durf ik de 1 niet aan en heb ik de 1X gepakt.
Eintracht Frankfurt II - Wormatia Worms (Dubbele kans) Eintracht Frankfurt II of X
Zelfde verhaal als Wrexham eigenlijk. Frankfurt behaalt fantastische resultaten de laatste weken. Verwacht hier ook geen problemen eigenlijk.
Vorskla Poltava - FC Kopenhagen (Dubbele kans) X of FC Kopenhagen
FC Kopenhagen zal moeten winnen. De achterstand is 4 punten op Standard en de laatste wedstrijd is Kopenhagen-Standard. De Denen zullen uit bij Vorskla wel minstens een punt gaan pakken om thuis tegen Standard wellicht nog een gelijkspel te spelen.
19.63 3.07
potentieel winstbedrag was iets van 60 euro ofzo. Redelijk grote combi maar denk dat ik hem toch veilig aangepakt heb. Vind de dubbele kans bij rust erg fijn om te spelen. Nu snel slapen, adios.
0 Vind ik leuk's
Combi links is binnen. Even kijken wat ik vannacht nog speel.
0 Vind ik leuk's
Hannover 96 II - Berlin Ankaraspor Dubbele kansNormale speeltijd Je weddenschap: 1X
'
1,25 3-12-11
'
Bayer Leverkusen - Hoffenheim Side weddenschappenDraw No Bet Je weddenschap: 1
'
1,28 2-12-11
'
Brighton & Hove Albion - Nottingham Forest Side weddenschappenDraw No Bet Je weddenschap: 1
'
1,60 3-12-11
'
Je weddenschap: drievoudig € 30,00 2,56 0 / 3
Willem II - FC Oss Wedstrijd Normale speeltijd Je weddenschap: 1
'
1,42 2-12-11
'
Brighton & Hove Albion - Nottingham Forest Dubbele kansNormale speeltijd Je weddenschap: 1X
'
1,33 3-12-11
'
Atlético Tucumán - Chacarita Juniors Side weddenschappenDraw No Bet Je weddenschap: 1
'
1,28 2-12-11
'
Troyes - Istres Side weddenschappenDraw No Bet Je weddenschap: 1
'
1,33 2-12-11
'
Je weddenschap: viervoudig € 30,00 3,22 0 / 4 Lopend
Wordt een mooi weekend zegt mijn gevoel!
0 Vind ik leuk's
Die onderste combi wel gelukt gelukkig, de bovenste niet. Zaten wat vreemde uitslagen tussen, maar de bal blijft rond.
Voor vanavond is het deze geworden:
Fulham - Liverpool X2 (1,28)
Kar??yaka - Giresunspor 1X (1,20)
Be?ikta? A.?. - Orduspor Draw No Bet 1 (1,20)
Dynamo Kyiv - Metalurh Donetsk 1 (1,25)
Inzet: 30,00
Totale notering: 2,30
Potentiële uitbetaling: 69,12
Totale inzet € 30,00
Mocht deze lukken, zet ik Olimpia Asuncion op een DNB in een nog nader te bepalen combi.
0 Vind ik leuk's
Nou, Liverpool heeft het dus mooi verpest.
0 Vind ik leuk's
Denk dat het vanavond deze wordt:

NK Dinamo Zagreb - Olympique Lyon
1 2 Special (inzet wordt geretourneerd als in reguliere speeltijd gelijk wordt gespeeld)

Tip: Olympique Lyon
1.38

Ajax - Real Madrid
1 2 Special (inzet wordt geretourneerd als in reguliere speeltijd gelijk wordt gespeeld)

Tip: Real Madrid
1.48

SBV Excelsior Rotterdam - AZ (45 minutes remaining, Score 0:0)
Hoeveel doelpunten worden gemaakt?

Tip: Minder dan 2,5
1.55

3.17
0 Vind ik leuk's
Mooi, daar ging 20 op dus saldo is nu +63.
Even kijken wat we vandaag gaan doen
0 Vind ik leuk's
Ik denk aan deze:
Manisaspor - Besiktas
Ruststand of eindstand (weddenschap gewonnen indien resultaat overeenkomt met ruststand of eindstand)

Tip: X @ 1.60
Wat denken jullie daarvan?
0 Vind ik leuk's
Pfoe gelukkig die niet gespeeld. Net 60 in 80 terug op livebet. Zal morgen even een bewijsje plaatsen. Vannacht speel ik niets.
0 Vind ik leuk's
Even kijken wat we vandaag spelen
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.