Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Weddentips youri-wagenvoord

Je hebt me in de chat vast wel eens langs zien komen. Ik ben een redelijk actieve gebruiker en zie al langere tijd dat leden hun tips delen. Daarom heb ik dit topic geopend.
Voor vanavond heb ik
Hannover 96 draw no bet op 1.60 8/10 Uitslag 0-0
Levante draw no bet op 1.30 / over 1.5 goals (1.35) 7/10 Uitslag 3-2
Orduspor - Bursaspor (beide teams scoren) 1.95 4/10 Uitslag 1-1
Dynamo Kiev - Shaktar totaal aantal doelpunten eerste helft under 1.5 (1.40) 7/10 stand bij rust 1-2
Real Madrid - Villareal (thuisploeg scoort in beide helften) 1.50 4/10
Istanbul BB - Eskisehirisport (draw no bet 1) 1.38 8/10 Uitslag 2-2
Sagan Tosu - JEF United (japanse jupiler league) Draw no bet 1 1.50 9/10 * Uitslag 1-0
Herlev - Horsens Totaal aantal gescoorde doelpunten meer dan 3.5 5/10 (1.80) Uitslag 2-3
* begint om 12:00 dus snel zijn;)
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagyouri-wagenvoord in 26-10-2011 08:18 Leden topics
in 26-10-2011 08:18 Leden topics
102 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Bolton - Macclesfield Town Wedstrijd Normale speeltijd Je weddenschap: 1
'
1,24 2-0
'
Espanyol - Mirandes Wedstrijd Normale speeltijd Je weddenschap: 1
'
1,40 3-2
'
Queens Park Rangers - Milton Keynes Side weddenschappenDraw No Bet Je weddenschap: 1
'
1,28 1-0
'
Je weddenschap: drievoudig € 20,00 2,22 3 / 3 € 44,44
Gister erg goed weggekomen met Espanyol.
Voor vanavond speel ik waarschijnlijk de volgende, deze keer met korte onderbouwing.
Wrexham - Brighton & Hove Albion Totaal aantal gescoorde doelpunten 1.5 Over 1.5 1,33
Dit is FA Cup, dat staat sowieso vaak garant voor veel doelpunten. Brighton moet winnen om door te gaan in de FA Cup, wat voor hun zeer belangrijk is. Wrexham (Wales) is thuis erg sterk en in Brighton wisten de Welshmen de Engelsen op een 1-1 gelijkspel te houden. Ik hoop op een snelle goal van Brighton, waarna Wrexham wel zal moeten komen. Hierdoor zal er ruimte ontstaan voor een counter van Brighton, of Brighton zal een goal incasseren.
Real Madrid - Barcelona Beide teams scoren (1=Ja, 2=Nee) 1 1,60
Lijkt me een redelijk logische bet. Vorig jaar was Madrid de sterkste in een 3-2 gewonnen cupfinal. Over 2.5 is hier ook een goede mogelijkheid, maar die laat ik aan mij voorbij gaan.
Standard Luik - Lierse SK 1 1,30
Deze heb ik van de Belgische vrienden op vw. Lierse start met veel reserves en de coach van Lierse heeft aangegeven dat de focus op de competitie ligt en niet op de beker (vanavond is beker). Standard start met sterke opstelling dus deze lijkt me ook redelijk logisch.
Met een totale odd van 2.77 @ unibet.
0 Vind ik leuk's
Ben ook weer terug op VW. Heb vandaag en gister wat meer op safe gespeeld.
Voor de komende dagen speel ik dit rijtje, in mijn ogen ook wat minder risicovol dan andere gokkers:
Edit mod: Plaatjes verwijderd omdat deze niet meer bereikbaar zijn.
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.