Weddentips youri-wagenvoord
Je hebt me in de chat vast wel eens langs zien komen. Ik ben een redelijk actieve gebruiker en zie al langere tijd dat leden hun tips delen. Daarom heb ik dit topic geopend.
Voor vanavond heb ik
Hannover 96 draw no bet op 1.60 8/10 Uitslag 0-0
Levante draw no bet op 1.30 / over 1.5 goals (1.35) 7/10 Uitslag 3-2
Orduspor - Bursaspor (beide teams scoren) 1.95 4/10 Uitslag 1-1
Dynamo Kiev - Shaktar totaal aantal doelpunten eerste helft under 1.5 (1.40) 7/10 stand bij rust 1-2
Real Madrid - Villareal (thuisploeg scoort in beide helften) 1.50 4/10
Istanbul BB - Eskisehirisport (draw no bet 1) 1.38 8/10 Uitslag 2-2
Sagan Tosu - JEF United (japanse jupiler league) Draw no bet 1 1.50 9/10 * Uitslag 1-0
Herlev - Horsens Totaal aantal gescoorde doelpunten meer dan 3.5 5/10 (1.80) Uitslag 2-3
* begint om 12:00 dus snel zijn;)
Voor vanavond heb ik
Hannover 96 draw no bet op 1.60 8/10 Uitslag 0-0
Levante draw no bet op 1.30 / over 1.5 goals (1.35) 7/10 Uitslag 3-2
Orduspor - Bursaspor (beide teams scoren) 1.95 4/10 Uitslag 1-1
Dynamo Kiev - Shaktar totaal aantal doelpunten eerste helft under 1.5 (1.40) 7/10 stand bij rust 1-2
Real Madrid - Villareal (thuisploeg scoort in beide helften) 1.50 4/10
Istanbul BB - Eskisehirisport (draw no bet 1) 1.38 8/10 Uitslag 2-2
Sagan Tosu - JEF United (japanse jupiler league) Draw no bet 1 1.50 9/10 * Uitslag 1-0
Herlev - Horsens Totaal aantal gescoorde doelpunten meer dan 3.5 5/10 (1.80) Uitslag 2-3
* begint om 12:00 dus snel zijn;)
in 26-10-2011 08:18 Leden topics
Aanmaakdatum (oplopend)
10
Wel aardig gegaan gister. Tips voor vandaag komen zo online voor degene die volgen;)
Oke ik ben benieuwd, ik wil vanavond graag mijn verlies van gisteren gaan compenseren!!
Maar vanavond zijn er ook veel veradelijke potjes :p
Maar vanavond zijn er ook veel veradelijke potjes :p
Ik vind Madrid wel een gevaarlijke, Lyon zal er denk ik toch vol voor gaan zeker omdat de kans groot is dat Ajax wint.
En Real Madrid krijgt natuurlijk ook Dinamo Zagreb nog thuis dus dat zijn sowieso al 3 punten die ze op kunnen rapen.
Voor de rest speel ik hem wel met je mee. Ik voeg er alleen CSKA 2 DNB aan toe.
En Real Madrid krijgt natuurlijk ook Dinamo Zagreb nog thuis dus dat zijn sowieso al 3 punten die ze op kunnen rapen.
jason:
Ik vind Madrid wel een gevaarlijke, Lyon zal er denk ik toch vol voor gaan zeker omdat de kans groot is dat ajax wint.
Ik vind Madrid wel een gevaarlijke, Lyon zal er denk ik toch vol voor gaan zeker omdat de kans groot is dat ajax wint.
Ik vind real madrid DNB wel redelijk zeker. Je hebt, wanneer ze gelijkspelen, ook nog een teruggave achter de hand, dus dan is er niks aan de hand. Ik zie Lyon niet winnen tegen dit Real madrid in vorm..
Goede combi, alleen weet ik niet wat ik moet verwachten van Ismaily. Ken ik niet, dus kan er weinig over zeggen.
Succes!
Hmm, begrijp je redenering wel maar toch denk ik dat madrid niet verliest. We zien het vanavond.
youri-wagenvoord:
Hmm, begrijp je redenering wel maar toch denk ik dat madrid niet verliest. We zien het vanavond.
Madrid verliest niet, en naar mijn mening gaan ze gewoon winnen in Lyon.
Ik begrijp je redenering wel maar ik zie Madrid niet verliezen.
@aapie, thanks. Ismaily weet ik ook nite zoveel van. Heb hem puur en alleen op aanbeveling gedaan.
EDIT: Als je de combi meespeelt laat 't dan even weten:) Succes iedereen vanavond.
@aapie, thanks. Ismaily weet ik ook nite zoveel van. Heb hem puur en alleen op aanbeveling gedaan.
EDIT: Als je de combi meespeelt laat 't dan even weten:) Succes iedereen vanavond.
youri-wagenvoord:
Ik begrijp je redenering wel maar ik zie Madrid niet verliezen. @aapie, thanks. Ismaily weet ik ook nite zoveel van. Heb hem puur en alleen op aanbeveling gedaan. EDIT: Als je de combi meespeelt laat 't dan even weten:) Succes iedereen vanavond.
Ik begrijp je redenering wel maar ik zie Madrid niet verliezen. @aapie, thanks. Ismaily weet ik ook nite zoveel van. Heb hem puur en alleen op aanbeveling gedaan. EDIT: Als je de combi meespeelt laat 't dan even weten:) Succes iedereen vanavond.
Klopt Real is wel gewoon super in vorm, maar na gister verwacht ik ook dat er vanavond weer verrassingen komen... we gaan het zien vanavond!
Ging prima vanavond. Combi was goed dus +82.96 euro erbij.
(y)
(y)