Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Weddentips PSVkevin

Aangezien er iets verkeerds is gegaan met mijn oude topic, wil ik bij deze weer een nieuwe aanmaken. De laatste tijd ging het behoorlijk goed en dan met name in de Jupiler League. De komende tijd zal ik hier regelmatig tips neerzetten. De Jupiler League blijft echter mijn ' specialiteit', omdat ik hier het meeste geld mee verdien. Ik hoop jullie dus van dienst te kunnen zijn met enkele goede tips.
Voor vanavond (woensdag 4 april) speel ik één combi:
Chelsea- Benfica
Chelsea to win @1.70(y)
Real Madrid - APOEL Nicosia
Over 2,5 goals @1.30(y)
Totaal: @2.21(y)
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar psvkevin
Country flagpsvkevin in 4-04-2012 15:44 Leden topics
in 4-04-2012 15:44 Leden topics
178 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Deze europa league avond heeft me in totaal:
75,90 + 27,50 - 5 = €95,40 winst opgeleverd!
Geslaagd avondje dus (y) :d
0 Vind ik leuk's
Against Modern Football: Love The Game, Hate The Business!!!!
Alvast een combi voor de Jupiler League van morgen:
Go Ahead Eagles - FC Dordrecht
Go Ahead Eagles @1.72
Excelsior - AGOVV Apeldoorn
Excelsior @1.55
Totaal odd @2.67
Inzet: 5/10
0 Vind ik leuk's
Against Modern Football: Love The Game, Hate The Business!!!!
Go Ahead Eagles - PEC Zwolle
Morgenavond om 19:45 staat één van de meest beladen derby's op het programma. In de Adelaarshorst neemt Go Ahead Eagles het in de 1/8 finale van de KNVB Beker op tegen aartsrivaal PEC Zwolle. De Deventenaren hebben zich de afgelopen jaren gemanifesteerd als een echte cupfighter en wist onder meer de afgelopen jaren Feyenoord, NAC Breda en VVV-Venlo uit te schakelen. PEC Zwolle wist in het bekertoernooi al af te rekenen met Roda JC en RKC Waalwijk (beide wedstrijden waren buitenshuis) en dus hopen de Blauwvingers deze lijn door te kunnen trekken.
Deze wedstrijd zal anders zijn dan andere bekerwedstrijden. De rivaliteit tussen beide clubs in inmens groot en dat zal woensdag voor een grimmige sfeer zorgen op de tribunes. De Zwollenaren worden in Deventer door ruim 400 fanatieke supporters gesteund, terwijl de thuisploeg bijna een uitverkocht huis kent. Ook lieten de supporters van Go Ahead dinsdagmorgen nog maar eens weten hoe belangrijk deze wedstrijd voor hen is, want ongeveer 100 supporters stonden met vuurwerk bij de afsluitende training.
De IJsselderby leek dit jaar niet gespeeld te gaan worden, omdat de Zwollenaren, zoals bekend, vorig jaar kampioen wisten te worden. De ploeg van Art Langeler is al enkele maanden actief in de Eredivisie en de ploeg weet aardig mee te komen, maar weet nog te weinig punten binnen te slepen, waardoor het slechts drie punten meer heeft dan de nummer achttien Willem II. Toch werden de Zwolle en Eagles supporters dit jaar weer verblijd met het feit dat er toch een IJsselderby op het programma staat en deze wedstrijd belooft anders te worden dan de voorgaande edities.
Het verleden wijst uit dat de Zwollenaren in het eigen IJsseldeltastadion bijna onverslaanbaar zijn, als de Eagles op bezoek komen. Sinds 1989 verloor het geen thuiswedstrijd meer in competitieverband, terwijl de wedstrijden in Deventer vaak zeer spannend zijn en alle kanten op kan. De laatste twee edities werden echter gewonnen door de promovendus uit de Eredivisie en dus is de thuisclub gebrand op revanche.
Zoals gezegd zal de sfeer aankomende woensdag zeer grimmig zijn op de tribunes en dit zal mogelijk ook overslaan op het veld. Beide ploegen beschikken over jongens uit de regio (Slot, Boer, Drost, Pluim bij Zwolle en onder andere Suk bij de Eagles), die het belang kennen van de wedstrijd. Vaak zie je dan ook dat spelers in deze wedstrijd net over de streep gaan en dat zal morgen, zeker met het oog op de belangen van de wedstrijd, absoluut niet anders zijn. Ik verwacht dan ook dat het een harde wedstrijd zal worden, waar Kevin Blom zijn handen vol zal krijgen. Verder denk ik dat de vorm van de dag de doorslag zal gaan geven. Zwolle is kwalitiatief gezien weliswaar de betere ploeg, maar in de IJsselderby, zeker in Deventer, maakt vorm of iets dergelijks niets uit.
Ik vond de odd van een rode kaart bij deze wedstrijd (@3.00) dusdanig interessant dat ik deze ga spelen.
Rode kaart?= JA @3.00
inzet: 6/10
0 Vind ik leuk's
Against Modern Football: Love The Game, Hate The Business!!!!
Europa League avond en morgen weer de Jupiler League. Ben er een lange tijd uit geweest wat betreft mijn eigen topic. Ik heb besloten toch weer wat dingen te posten en daarmee hoop ik jullie te kunnen helpen. Ook altijd goed als anderen mij tips kunnen geven natuurlijk:)
Europa League
Combi:
FC Basel - Tottenham Hotspur
Over 2,5 @1.75
Rubin Kazan - Chelsea
Over 2,5 goals @2.10
Totaal
@3.67
Inzet: 5/10
Combi II:
Lazio Roma - Fenerbahçe
Lazio Roma @1.88
FC Basel - Tottenham Hotspur
FC Basel @2.15
Totaal
@3.94
Inzet: 5/10
JUPILER LEAGUE
Deze speelronde zijn er vijf vrijdagwedstrijden. Ik heb besloten om alle wedstrijden eens in de combi te gooien, waarvan ik denk dat de ploegen een goede kans maken op de overwinning.
FC Eindhoven - FC Emmen
FC Emmen @2.20
FC Volendam - Helmond Sport
FC Volendam @1.80
Sparta Rotterdam - Fortuna Sittard
Sparta Rotterdam @1.70
MVV Maastricht - FC Dordrecht
MVV Maastricht @1.67
FC Oss - Excelsior
FC Oss @2.20
Totaal
@24.73
Inzet: 3/10
0 Vind ik leuk's
Against Modern Football: Love The Game, Hate The Business!!!!
De Europa League avond van gisteren heeft een klein winst bedrag opgeleverd:
Combi 1 goed: 91,75
91,75 - 50 (inzet beide combi's)= 41,75 winst.
Verder speel ik nog deze single:
VVV-Venlo - PEC Zwolle
PEC Zwolle @2.95
PEC Zwolle speelt in mijn ogen beter voetbal dan de club uit Venlo. Ook beseft de ploeg zich maar al te goed dat het in de underdog positie is, maar dat het anderzijds bij een overwinning wel een gat kan slaan van 11 punten met de Limburgers, met nog vier wedstrijden te gaan. Zwolle is dan zo goed als zeker en dat maakt het dat ik denk dat de bezoekers gaan winnen!
Inzet:
5/10
0 Vind ik leuk's
Against Modern Football: Love The Game, Hate The Business!!!!
Gisteren wederom een klein winstbedrag gemaakt, dus we gaan vandaag vrolijk verder met weddenschapjes afsluiten.
De winst:
25*2.95= 73,75
73,75- 25+15= 33.75
33.75 winst
Weddenschappen vandaag
Heracles Almelo - FC Groningen
Heracles Almelo @1.85
Roda JC - Vitesse
Vitesse @1.90
Totaal:@3.52
inzet: 6/10
COMBI II:
NAC Breda - NEC Nijmegen
NAC Breda @2.30
ADO Den Haag - FC Twente
FC Twente @1.80
Totaal: @4.14
Inzet: 5/10
SUCCES! (y)
0 Vind ik leuk's
Against Modern Football: Love The Game, Hate The Business!!!!
Gisteren weer een winst geboekt.
103.5 - de in totaal 55 euro inzet= 48.5 winst. Straks post ik weer wat ik vandaag speel.
0 Vind ik leuk's
Against Modern Football: Love The Game, Hate The Business!!!!
Voor vandaag:
ALLE EREDIVISIEWEDSTRIJDEN OVER 2,5 GOALS
Totaal: @6.10
Inzet: 3/10
COMBI II
Newcastle United - Sunderland
Newcastle United @1.90
Stoke City - Manchester United
Over 2,5 goals @2.00
Athletic de Bilbao - Real Madrid
Over 3,5 goals @2.20
Totaal: @8.36
Inzet: 4/10
COMBI III
AZ - Utrecht, Heerenveen - Willem II en RKC Waalwijk - Feyenoord BTS + PSV to win
Totaal: @10.26
Inzet: 2/10
0 Vind ik leuk's
Against Modern Football: Love The Game, Hate The Business!!!!

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.