Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Weddenschappen - DailyFootball

Topic van DailyFootball

Op het moment koop ik voetbaltips met een redelijk goed resultaat.

Vanaf vandaag zal ik de voetbaltips met jullie delen om jullie een stukje te helpen met het vinden van goede weddenschappen.

Voor vragen kunnen jullie mij eventueel een prive bericht sturen.

0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagDailyFootball in 30-08-2019 12:51 Leden topics
in 30-08-2019 12:51 Leden topics
4 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50

Denk je dat het de bedoeling is dat je wedtips waarvoor je betaald hier deelt op een openbaar forum?

0 Vind ik leuk's

Voetbalweddenschap voor 30-08-2019

BW Linz - FC Wacker Innsbruck ( Over 2.5 Goals )

De competitie is nog niet lang onderweg, ondanks hebben de ploegen in de laatste 5 onderlinge duels 4x dat ze meer dan 2.5 goals scoren.

BW Linz geef ik een klein voordeel deze wedstrijd omdat het de thuisspelende ploeg is maar ik verwacht ook minimaal 1 goal van Wacker Innsbruck.

Geen uitgebreide uitleg over de wedstrijd maar meer naar aanleiding van de statistieken vind ik dit een mooie weddenschap.

1 Vind ik leuk's

@appelvandeboomen, ik begrijp het probleem niet heel goed ik wil alleen de mensen helpen die moeilijk vinden om hun eigen voetbaltips te vinden.

Mensen die interesse hebben kunnen mee spelen en anders heeft het toch geen nut om de comment te plaatsen.

Er zijn genoeg andere topics waar dit soort dingen waarschijnlijk ook gebeuren.

5 Vind ik leuk's

01-09-2019 Voetbal weddenschap

Lillestrom - Brann ( beide teams scoren )

Van de laatste 20 thuiswedstrijden weet Lillstrom minimaal 1x te scoren in 16 wedstrijden. Brann weet in zijn laatste 5 onderlinge ontmoetingen met Lillstrom minimaal 1x te scoren. Ik verwacht hier als einduitslag een 2-1 of 1-2.

0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.