Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Tips van: Papa Leo

Na lang aarzelen ga ik toch maar een topic maken om mijn tips en bets te plaatsten. Zoals de meesten wel weten ben ik vooral begaan met het Belgische voetbal en zal dus ook geregeld die bets of tips toelichten. Ook de andere competities mogen zich aan pappa Leo zijn tips en bets verwachten.
Ga toch zeker proberen om elke dag iets te plaatsen en we zullen zien of we als community wat winst kunnen boeken.(liefst veel, ha ha ha). Aan alle liefhebbers die mee willen doen,van harte welkom.
Groeten papa Leo
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagleonardo1965 in 6-10-2011 17:01 Leden topics
in 6-10-2011 17:01 Leden topics
1320 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Brugge-Genk uitslag 4-5!!! En ik twijfelde om +2.5 te spelen.ha ha ha ha Fantastische wedstrijd gezien en er ondanks mijn verloren bet ENORM van genoten.
Beide ploegen verdienen 3 punten voor zulk een spektakel!!!!
0 Vind ik leuk's
Ga nog vlug 2 wedstrijden meepakken:
Santos-Atletico PR 1 odd 1.7
Lyon-ST Ettienne 1 odd 1.65
ABC-ASA 1 odd 1.85
Speel die elk single voor 20e en ook de combi 20e
0 Vind ik leuk's
Belgie heb ik er ook 2/3 juist. Erg spijtig van Club Brugge maar dat is voetbal zeker.
Trek dus 2 singles:32.25e+21.75e=54e Dus een klein verlies van 6e op mijn inzet van 60e
Stand rekening is372e+54e=426e
0 Vind ik leuk's
Ook voor de Europese mis ik net mijn combi.Heb 3/4 singles juist
Ik trek met mijn 3 singles:24e+24.75+22.5=71.25e Hier maak ik dus een verlies van 3.75e op mijn 75e inzet
Stand van de rekening bedraagt dus nu:426.75e+71.25=498e
Heb dus nu nog de laatste van Brazilie en Frankrijk om voor wat winst te zorgen
0 Vind ik leuk's
je bent niet de enige die crawley verkeerd heeft leo :/
0 Vind ik leuk's
Wedden om te winnen & Winnen om te wedden
Ook in mijn Braziliaanse en franse bet heb ik 2/3 bets goed. Weer mis ik mijn combi!!!
Ik trek metmijn 2 goede singles 34e+33e= 67e Heb voor 80e ingezet, dus is mijn verlies 13e
De stand van de rekening is dus nu:498e-80e+67e= 485e
Is nog altijd meer dan behoorlijk na 14 dagen betten. Maak dus 215e winst op die tijd.
0 Vind ik leuk's
Waarom geen singles spelen leo? Dan was je rijk geweest, nu verlies je de hele tijd door die combi's.
Combi's spelen is op lange termijn totaal niet winstgevend. Zo vaak dat dit gebeurt, eentje fout hebben...
0 Vind ik leuk's
indd,is wel waar heb vandaag 4 combi's gehad steeds 1 team verkeerd :s
0 Vind ik leuk's
Wedden om te winnen & Winnen om te wedden
Het is juist de bedoeling dat ik altijd één combi maak.Er zit een gedacht achter en het is een systeem dat ik zelf uittest.Zal het in het kort proberen uit te leggen.
De manier waarop ik speel is singles spelen en dan van die singles één combi maken.
Zoals je in de bovenstaande gevallen kan zien, beperk ik door die singles de kans op een groot verlies.
Het is juist wanneer ik drie singles speel en er één fout heb dat ik nog altijd mijn inzet bijna terug trek.Mijn winst haal ik uit die derde single,waardoor ook mijn combi automatisch goed is.
Zelfs met maar één single juist op de drie recupereer ik nog altijd bijna de helft van mijn ingezet bedrag.Het is in ieder geval beter dan enkel combi te spelen omdat je dan zeker het risico loopt om er één fout te hebben en niets te trekken.Of je moet systeem weddenschappen gaan afsluiten,wat ik ook wel eens zal doen in de verdere toekomst.
Ik vind het voordeel van hoe ik speel,dat ik mijn verlies in de hand hou en dat wanneer ik mijn singles juist heb als bonus ook de combi trek.
Deze manier van spelen ligt mij het beste heb ik zelf ervaren en ik ga dit verder blijven doen tot ik een misschien beter spel ontdekt heb dat mij nog beter zou passen.
Het is dan ook een testcase voor mij waar ik iedereen van laat genieten en laat zien dat je winst kan maken door zo te spelen.Het vergt alleen veel onderzoek en tijd.Ik plaats hier niet zo maar wat, die bets zijn wel doordacht en ik zet zeker geen single in de hoop dat hij uitkomt.Elke single heeft een grote kans op de uitkomst die ik speel.En naar de odd kijk ik niet.Want wie goed opgelet heeft ziet ook dat ik bv.H Kiel in de Duitse beker had gespeeld aan een odd van 3.65. Kort onderzoek wees uit dat H Kiel thuis ijzersterk is en dat de tegenstander op de sukkel was.Het zijn allemaal tekenen waar ik rekening mee hou.
Hoop met deze uitleg jullie een beetje mijn filosofie van mijn topic en mijn speelwijze uitgelegd te hebben.
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.