Tips van: Papa Leo
Na lang aarzelen ga ik toch maar een topic maken om mijn tips en bets te plaatsten. Zoals de meesten wel weten ben ik vooral begaan met het Belgische voetbal en zal dus ook geregeld die bets of tips toelichten. Ook de andere competities mogen zich aan pappa Leo zijn tips en bets verwachten.
Ga toch zeker proberen om elke dag iets te plaatsen en we zullen zien of we als community wat winst kunnen boeken.(liefst veel, ha ha ha). Aan alle liefhebbers die mee willen doen,van harte welkom.
Groeten papa Leo
Ga toch zeker proberen om elke dag iets te plaatsen en we zullen zien of we als community wat winst kunnen boeken.(liefst veel, ha ha ha). Aan alle liefhebbers die mee willen doen,van harte welkom.
Groeten papa Leo
in 6-10-2011 17:01 Leden topics
Aanmaakdatum (oplopend)
10
lekker Leo (y)
jammer genoeg niet meegespeeld, wederom aan het werk.
heb je voor morgen nog tips?
jammer genoeg niet meegespeeld, wederom aan het werk.
heb je voor morgen nog tips?
Voor Engeland speel ik volgende wedstrijden:
Yeovil-Huddersfield 2 odd 1.75
Cheltenham-Plymouth 1 odd 1.6
Crawley-Accrington h-1 odd 2.15
Deze speel ik elk 15e single en ook 15e in combi. Inzet is dus 60e
Yeovil-Huddersfield 2 odd 1.75
Cheltenham-Plymouth 1 odd 1.6
Crawley-Accrington h-1 odd 2.15
Deze speel ik elk 15e single en ook 15e in combi. Inzet is dus 60e
Voor Duitsland speel ik volgende wedstrijden:
Sandhaussen-Saarbrucken 1 odd 2
Dresden-Karlsruhe 1 odd 1.9
Padernborn-Aue 1 odd 1.85
Schalke04-Hoffenheim 1 odd 2
Deze spzzl ik ook voor 15e elk in single en 15e in combi.Inzet is dus 75e
Sandhaussen-Saarbrucken 1 odd 2
Dresden-Karlsruhe 1 odd 1.9
Padernborn-Aue 1 odd 1.85
Schalke04-Hoffenheim 1 odd 2
Deze spzzl ik ook voor 15e elk in single en 15e in combi.Inzet is dus 75e
Voor Belgie speel ik:
AS Eupen-Brussels 1 odd 1.45
Tubeke-KV Oostende 2 odd 2.15
Club Brugge-Genk 1 odd 1.9
Ook deze speel ik voor 15e single en in combi voor 15e.Inzet is dus 60e
AS Eupen-Brussels 1 odd 1.45
Tubeke-KV Oostende 2 odd 2.15
Club Brugge-Genk 1 odd 1.9
Ook deze speel ik voor 15e single en in combi voor 15e.Inzet is dus 60e
Dan als laatste speel ik een Europese mengeling van wedstrijden:
Heerenveen-ADO 1 Odd 1.6
Valencia-Getafe 1 odd 1.5
Sabadell-Alcoyano 1 odd 1.95
Torino-empoli 1 odd 1.65
Ook deze speel ik 15e single en 15e in combi.Inzet is dus75e
In totaal speel ik dus voor vandaag 270e(75e+75e+60e+60e=270e)
Heerenveen-ADO 1 Odd 1.6
Valencia-Getafe 1 odd 1.5
Sabadell-Alcoyano 1 odd 1.95
Torino-empoli 1 odd 1.65
Ook deze speel ik 15e single en 15e in combi.Inzet is dus75e
In totaal speel ik dus voor vandaag 270e(75e+75e+60e+60e=270e)
Ga even mijn Belgische tips of bets toelichten:
AS Eupen is ijzersterk bezig dit seizoen en heeft met FC Brussels een ploeg op bezoek die in de problemen zit.Op 10 wedstrijden heeft AS Eupen er 8 gewonnen. De laatste 2 wedstrijden behaalde Brussels wel 4/6 maar heeft gewoon veel minder kwaliteit in de ploeg dan AS Eupen.
KV Oostende blikte vorige week Dender EH in met 6-1.Het staat derde in de rangschikking en mag naar de voorlaatste in de stand, Tubeke. Tubeke trapt voor het ogenblik geen deuk in een pakje boter. KV Oostende mikt ook volop op de tweede periode titel en ik denk met recht en rede. Het heeft al een heel moeilijk programma gehad(bijna alle topploegen uit de top 8 bekampt)zodat nu de iets gemakkelijkere tegenstanders er aan komen.En buitenshuis heeft KV Oostende tot nu toe wel mooie resultaten neergezet.
Club Brugge speelt thuis tegen Genk.Dat zou een evenwichtige wedstrijd kunnen worden.Toch zie ik ook Brugge hier aan het langste eind trekken.Brugge zal zeker revanche willen nemen voor de nederlaag in KV Kortrijk en de uitschakeling in de beker na strafschoppen. Genk verloor ook in de beker thuis tegen Lierse SK en wat erger is,het speelde zonder ziel en inzet.Het lijkt mij dat de ploeg vermoeid is en dat de opéénvolging van de wedstrijden zijn tol eist.En Brugge thuis word altijd vooruit gestuwd door zijn trouwe schare supporters.Daar is echt een twaalfde man aanwezig en die gaan de Bruggelingen aan de overwinning helpen.Wat ook nog een rol speelt is dat Genk op verplaatsing nog geen enkele keer overtuigd heeft.Ik twijfelde wel om deze wedstrijd misschien op +2.5 te spelen omdat beide verdedigingen niet op hun sterkste zijn.
AS Eupen is ijzersterk bezig dit seizoen en heeft met FC Brussels een ploeg op bezoek die in de problemen zit.Op 10 wedstrijden heeft AS Eupen er 8 gewonnen. De laatste 2 wedstrijden behaalde Brussels wel 4/6 maar heeft gewoon veel minder kwaliteit in de ploeg dan AS Eupen.
KV Oostende blikte vorige week Dender EH in met 6-1.Het staat derde in de rangschikking en mag naar de voorlaatste in de stand, Tubeke. Tubeke trapt voor het ogenblik geen deuk in een pakje boter. KV Oostende mikt ook volop op de tweede periode titel en ik denk met recht en rede. Het heeft al een heel moeilijk programma gehad(bijna alle topploegen uit de top 8 bekampt)zodat nu de iets gemakkelijkere tegenstanders er aan komen.En buitenshuis heeft KV Oostende tot nu toe wel mooie resultaten neergezet.
Club Brugge speelt thuis tegen Genk.Dat zou een evenwichtige wedstrijd kunnen worden.Toch zie ik ook Brugge hier aan het langste eind trekken.Brugge zal zeker revanche willen nemen voor de nederlaag in KV Kortrijk en de uitschakeling in de beker na strafschoppen. Genk verloor ook in de beker thuis tegen Lierse SK en wat erger is,het speelde zonder ziel en inzet.Het lijkt mij dat de ploeg vermoeid is en dat de opéénvolging van de wedstrijden zijn tol eist.En Brugge thuis word altijd vooruit gestuwd door zijn trouwe schare supporters.Daar is echt een twaalfde man aanwezig en die gaan de Bruggelingen aan de overwinning helpen.Wat ook nog een rol speelt is dat Genk op verplaatsing nog geen enkele keer overtuigd heeft.Ik twijfelde wel om deze wedstrijd misschien op +2.5 te spelen omdat beide verdedigingen niet op hun sterkste zijn.
leonardo1965:
ook als belg zijnde kan ik je volgen in deze bets , enkel heb ik gekozen voor over 2,5 goals bij Club Brugge - Genk
verder zijn dit mijn bets voor de Belgische competitie
Bergen - AA Gent : BTS @ 1,48
Club Brugge - Genk : over 2,5 @ 1,70
Zulte Waregem - Cercle Brugge : 1x @ 1,28
Lokeren - Kortrijk : 1 @ 2,10
OH Leuven - Beerschot : 1 @ 2,60
Mechelen - Westerlo : 1 @ 1,95
Standaard Wetteren - Sporting Charleroi : 2 @ 1,45
AS Eupen - FC Brussels : 1 @ 1,40
In Duitsland 3 van de 4 goed.Sandhausen krijgt in de 92ste min de gelijkmaker te slikken en dat maakt een groot verschil in mijn rekening.
Ik trek nu 3 singles:30e+27.75+28.5=86.25e
Alsnog een winst van 11.25e.
De rekening bedraagt nu dus 505.5-270e=235.5e en daar komt nu dus terug 86.25e bij en dat maakt dus 321.75e
Ik trek nu 3 singles:30e+27.75+28.5=86.25e
Alsnog een winst van 11.25e.
De rekening bedraagt nu dus 505.5-270e=235.5e en daar komt nu dus terug 86.25e bij en dat maakt dus 321.75e
In Engeland is het weer hetzelfde liedje.2/3 bets goed.Elke keer ik Crawley speel winnen ze niet.
Heb dus Chelenham en Huddersfield goed.
Dat maakt dat ik dus twee singles trek 26.25e +24e. Had 60e ingezet en win nu dus 50.25e.Is een klein verlies van bijna 10e
Mijn totaal is dus nu 321.75e+26.25e+24e=372e
Heb dus Chelenham en Huddersfield goed.
Dat maakt dat ik dus twee singles trek 26.25e +24e. Had 60e ingezet en win nu dus 50.25e.Is een klein verlies van bijna 10e
Mijn totaal is dus nu 321.75e+26.25e+24e=372e