Tips van: Papa Leo
Na lang aarzelen ga ik toch maar een topic maken om mijn tips en bets te plaatsten. Zoals de meesten wel weten ben ik vooral begaan met het Belgische voetbal en zal dus ook geregeld die bets of tips toelichten. Ook de andere competities mogen zich aan pappa Leo zijn tips en bets verwachten.
Ga toch zeker proberen om elke dag iets te plaatsen en we zullen zien of we als community wat winst kunnen boeken.(liefst veel, ha ha ha). Aan alle liefhebbers die mee willen doen,van harte welkom.
Groeten papa Leo
Ga toch zeker proberen om elke dag iets te plaatsen en we zullen zien of we als community wat winst kunnen boeken.(liefst veel, ha ha ha). Aan alle liefhebbers die mee willen doen,van harte welkom.
Groeten papa Leo
in 6-10-2011 17:01 Leden topics
Aanmaakdatum (oplopend)
10
Nou Leo, je mag Cáceres wel een bloemetje sturen! Het adres is Avenida Artigas Nº 1.030 esq. Cusmanich, Asunción, Paraguay. :p
Even zonder gekheid, neem je niet erg veel risico? Ben het eigenlijk wel met Etienne eens. Zelf zou ik, ongeacht de hoogte van je bankroll, absoluut nooit dat soort bedragen inzetten op een enkelewedstrijd helft. Dan zou ik echt niet rustig kunnen kijken, haha! :)
Al heb je wel pech dat die Muñoz echt top staat te keepen. Heeft met enkele katachtige reflexen enkele 'sitters' zijn doel uit geranseld.
Succes met je verdere bets! :)
Even zonder gekheid, neem je niet erg veel risico? Ben het eigenlijk wel met Etienne eens. Zelf zou ik, ongeacht de hoogte van je bankroll, absoluut nooit dat soort bedragen inzetten op een enkele
Al heb je wel pech dat die Muñoz echt top staat te keepen. Heeft met enkele katachtige reflexen enkele 'sitters' zijn doel uit geranseld.
"Todo bien , todo bien."
etienne29:
Ik hoop voor jou dat het geen 0-0 word, dan ben je 900 kwijt als het goed is. :-|
1-0 al binnen 10 minuut, gelukkig voor jou haha
Ik hoop voor jou dat het geen 0-0 word, dan ben je 900 kwijt als het goed is. :-|
1-0 al binnen 10 minuut, gelukkig voor jou haha
jeroenunibet81:
Nou Leo, je mag Cáceres wel een bloemetje sturen! Het adres is Avenida Artigas Nº 1.030 esq. Cusmanich, Asunción, Paraguay. :p
Even zonder gekheid, neem je niet erg veel risico? Ben het eigenlijk wel met Etienne eens. Zelf zou ik, ongeacht de hoogte van je bankroll, absoluut nooit dat soort bedragen inzetten op een enkelewedstrijd helft. Dan zou ik echt niet rustig kunnen kijken, haha! :)
Even zonder gekheid, neem je niet erg veel risico? Ben het eigenlijk wel met Etienne eens. Zelf zou ik, ongeacht de hoogte van je bankroll, absoluut nooit dat soort bedragen inzetten op een enkele
Ik ben het deels eens dat het een risico is om veel op de eerste helft in te zetten.Maar als je de wedstrijden van beide ploegen bekijkt, dan zie je dat beide ploegen erg vaak scoren in de eerste helft.Denk niet dat ik dom zit te spelen, al kan het wel eens tegenvallen.En hoe je het ook draait of keert, als er één goal viel in de eerste helft had ik altijd al zo goed als mijn inzet terug. ;-) ;-) ;-) ;-) ;-)
Als je wint heb je altijd gelijk! :p
"Todo bien , todo bien."
leonardo1965:
Voor deze nacht speel ik speciaal volgende wedstrijd:
Libertad-Universidad de Chili 1 odd 2.4
+0.5 goals tussen min 0 en 15: odd 2.95
+0.5 goals tussen min 15 en 30: odd 2.75
+0.5 goals tussen min 30 en de rust: odd 2.45
Wie scoort 1ste doelpunt 1ste helft:Libertad odd 2.5 en Universidad de Chili odd 2.8
150e per bet.
(h) (h) (h) (h) (h) (h)
Voor deze nacht speel ik speciaal volgende wedstrijd:
Libertad-Universidad de Chili 1 odd 2.4
+0.5 goals tussen min 0 en 15: odd 2.95
+0.5 goals tussen min 15 en 30: odd 2.75
+0.5 goals tussen min 30 en de rust: odd 2.45
Wie scoort 1ste doelpunt 1ste helft:Libertad odd 2.5 en Universidad de Chili odd 2.8
150e per bet.
(h) (h) (h) (h) (h) (h)
Na een pracht van een start van de match, toch nog een klein verlies geboekt.
Ik trek 442,5e+375e=817,5e=82,5e verlies
Account=3552,5e :( :( :( :( :(
Speel nog één bet:
Vitoria-Coritiba 2 odd 2.8
First goal to Coritiba odd 2.35
Beide aan 150e
Beide aan 150e
leonardo1965:
Speel nog één bet:
Beide aan 150e
Speel nog één bet:
Beide aan 150e
Deze werd 0-0, dus Fout.
Account=3252,5e
Voor deze avond speel il:
Torquay-Cheltenham 1 odd 2
Cercle Brugge-AA Gent 1 odd 2.85
Ordurspor-Gaziantespor 1 odd 2.45
Ook deze 150/50 (y) (y) (y) (y)
Speel hem mee Leo, gl.
Nou ik speel ook op het verkeerde moment mee, 0/3
Nou ik speel ook op het verkeerde moment mee, 0/3
leonardo1965:
FLOP
Account=2752,5e
Wel voor ik verder zak en de meest mooie competities toch geeindigd zijn ga ik 2100e van de account nemen om aan mijn 2 kinderen te geven en voor mijn derde nog ongeboren kind.
Ze krijgen dus elk 700e op hun rekening bij geschreven.
ACCOUNT=652,5e (h) (h) (h) (h) (h) (h) (h) (h)
leonardo1965:
Schitterend gedaan Leo, heel veel plezier ermee voor je kinderen! (y)(y)(y)
leonardo1965:
Wel voor ik verder zak en de meest mooie competities toch geeindigd zijn ga ik 2100e van de account nemen om aan mijn 2 kinderen te geven en voor mijn derde nog ongeboren kind.
Schitterend gedaan Leo, heel veel plezier ermee voor je kinderen! (y)(y)(y)