Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Tips van: Papa Leo

Na lang aarzelen ga ik toch maar een topic maken om mijn tips en bets te plaatsten. Zoals de meesten wel weten ben ik vooral begaan met het Belgische voetbal en zal dus ook geregeld die bets of tips toelichten. Ook de andere competities mogen zich aan pappa Leo zijn tips en bets verwachten.
Ga toch zeker proberen om elke dag iets te plaatsen en we zullen zien of we als community wat winst kunnen boeken.(liefst veel, ha ha ha). Aan alle liefhebbers die mee willen doen,van harte welkom.
Groeten papa Leo
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagleonardo1965 in 6-10-2011 17:01 Leden topics
in 6-10-2011 17:01 Leden topics
1320 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Nog een livebet doen:
San jose to score@4.65
Chivas to score@ 9.75
Goal tussen 75m en einde wedstrijd odd 3.75
Elk single voor 250e
0 Vind ik leuk's
leonardo1965:
Voor de late avond:
Idependiente-Carapegua 1 odd 2.1
Blooming-real potosi 2 odd 4.15
Boca Juniors-Velez Sarsfield 1 odd 2.15
Ook deze 150/50 ;-) ;-)

Deze sl
0 Vind ik leuk's
leonardo1965:
leonardo1965:
Voor de late avond:
Idependiente-Carapegua 1 odd 2.1
Blooming-real potosi 2 odd 4.15
Boca Juniors-Velez Sarsfield 1 odd 2.15
Ook deze 150/50 ;-) ;-)

Deze slaagt ook DIK tegen!!!
500e verlies
Account=2095e
0 Vind ik leuk's
leonardo1965:
Nog een livebet doen:
San jose to score@4.65
Chivas to score@ 9.75
Goal tussen 75m en einde wedstrijd odd 3.75
Elk single voor 250e

Deze is mij echt in de schoot geworpen gekregen, en maakt mijn dagje MEER dan goed.lol lol
Je kon van km ver zien dat er hier nog een goal ging vallen.Hoekschoppenverhouding 14/1 !!!!!!!Bet geplaatst in min 85 en San José scoort in min 89!!Fantastisch als het lukt wat je ziet.
Ik trek met mijn livebet:1162,5e+937,5e=2100e=1350e winst
Account=3445e (h) (h) (h) (h) (h)
0 Vind ik leuk's
Dag Leo,
Ik zie wat reacties van andere leden voorbij komen en moet zeggen dat je dit verdomd goed oplost: negeren! Iedereen is altijd en overal zelf verantwoordelijk voor zijn/haar daden. Garanties bestaan er in het leven niet. Mochten er tips verkeerd gegeven worden, so be it!
Keep up the good work! Ik lees je topic altijd met veel plezier.
Mario (y)
0 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.
Vandaag is er niet echt veels soeps om te spelen:
Cercle Brugge-Bergen 1 odd 2.1
A Brown-Atalante 1 odd 1.7
Deze ook weer 150e single en 50e in combi ;-) ;-) ;-) ;-)
0 Vind ik leuk's
leonardo1965:
Wel 12koet048,één ding begrijp ik niet.
Je zit bijna elke dag te vragen wat ik speel en als ik het dan zet, dan speel je ze niet???
Dan moet je ook niet komen schelden op mijn topic, daar ben ik echt niet mee opgezet. (n) (n) (n) (n) (n) (n)

Ik begreep het evenmin :s Las het vandaag en had dit voorval direct maar gemeld. Zie dat koeto nu ook verwijderd is omdat het wat irritant werd. Voor een aantal mensen is het schijnbaar ook gewoon erg moeilijk om netjes te vragen wat er gespeeld gaat worden.
0 Vind ik leuk's
Toto Sigarenboer
Hahaha nou dat is denk het punt niet... Ik vind wel grappig elke dag vragen en hem dan niet spelen en als Leo wint boos worden :p
0 Vind ik leuk's
.
Jammer van die tegenslagen, anders had je de laatste dagen alleen maar jackpots gehad en was je account nu nog dikker. Maar het gaat de goede kant op!
0 Vind ik leuk's
Thank you Basedgod
leonardo1965:
Vandaag is er niet echt veels soeps om te spelen:
Cercle Brugge-Bergen 1 odd 2.1
A Brown-Atalante 1 odd 1.7
Deze ook weer 150e single en 50e in combi ;-) ;-) ;-) ;-)

Leuke thuiskomst na een dag vol tegenslag op het werk.2/2 juist, dus ook de combi is binnen.
Ik trek 315e+255e+177,5e=747,5e=397,5e winst!!
Account=3842,5e (h) (h) (h) (h) (h)
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.