Tips van: Papa Leo
Na lang aarzelen ga ik toch maar een topic maken om mijn tips en bets te plaatsten. Zoals de meesten wel weten ben ik vooral begaan met het Belgische voetbal en zal dus ook geregeld die bets of tips toelichten. Ook de andere competities mogen zich aan pappa Leo zijn tips en bets verwachten.
Ga toch zeker proberen om elke dag iets te plaatsen en we zullen zien of we als community wat winst kunnen boeken.(liefst veel, ha ha ha). Aan alle liefhebbers die mee willen doen,van harte welkom.
Groeten papa Leo
Ga toch zeker proberen om elke dag iets te plaatsen en we zullen zien of we als community wat winst kunnen boeken.(liefst veel, ha ha ha). Aan alle liefhebbers die mee willen doen,van harte welkom.
Groeten papa Leo
in 6-10-2011 17:01 Leden topics
Aanmaakdatum (oplopend)
10
Stravados, zit jij ook toevallig op de KdG dan? :-)
En succes met je project in Antwerpen, Leo! We zullen je activiteit hier missen :-)
En succes met je project in Antwerpen, Leo! We zullen je activiteit hier missen :-)
Het is niet in de buurt van de Meir stravados.Het is een nieuwe treintunnel ondergronds, die ook nog eens onder de schelde doorloopt.Het traject is ongeveer 13km lang.
Begrijpelijke beslissing Leo werk en gezin gaan nou eenmaal voor hobby.(y) Gezin en werk zit zoveel tijd in dat ik mij helemaal kan voorstellen dat jij deze beslissing neemt. 24u stand by respect hoor en hoort er nou eenmaal bij met zo'n hoge functie. Komen elkaar in rustigere tijden vast nog wel tegen hier op vw :)
Toto Sigarenboer
twouter:
Neen zit op de UA maar neem elke morgen de metro en stap dan op de Meir af , is dan nog wel een eindje wandelen naar de campus hoor (:
Als ons kat een koe was, konden we ze melken onder de stoof
wedden:
Begrijpelijke beslissing Leo werk en gezin gaan nou eenmaal voor hobby.(y) Gezin en werk zit zoveel tijd in dat ik mij helemaal kan voorstellen dat jij deze beslissing neemt. 24u stand by respect hoor en hoort er nou eenmaal bij met zo'n hoge functie. Komen elkaar in rustigere tijden vast nog wel tegen hier op vw :)
Het is zeker geen afscheid van VW hoor Wedden. Je gaat mij hier nog geregeld tegenkomen op de chat en ook nog geregeld wel eens een tipje geven.
En in rustigere tijden dan moet VW maar eens een dag organiseren voor de leden en zorgen voor genoeg DUVEL!!HA HA HA
He jongens er is niemand dood he!!Keep on smiling!!!
Het komt helemaal goed Leo en de chat blijft toch het meest gezellige onderdeel op vw en neemt het minst tijd in beslag. Een vw dag organiseren in rustigere tijden lijkt mij erg leuk. Ook vw is een project waar wij hard aan werken en pas als het de perfecte community voor voetbalwedders met alles erop en eraan zal daar tijd voor zijn om zo'n leuke dag te organiseren. Staan in ieder geval zeer positieve veranderingen voor de site te wachten zodat wij steeds een stapje dichter bij de perfecte voetbalwedden community komen. (y)
Toto Sigarenboer
leonardo1965:
Het is zeker geen afscheid van VW hoor Wedden. Je gaat mij hier nog geregeld tegenkomen op de chat en ook nog geregeld wel eens een tipje geven.
En in rustigere tijden dan moet VW maar eens een dag organiseren voor de leden en zorgen voor genoeg DUVEL!!HA HA HA
wedden:
Voor die VW-dag ben ik helemaal VOOR! :-) Nog mensen geinteresseerd in zoiets? :-)
Balen Leo, maar snap je volledig.
Jammer maar helaas, jij was eigelijk toch de grootste reden dat ik elke dag even op VW keek om jou tips te bekijken, analyseren en meespelen!
Jammer maar helaas, jij was eigelijk toch de grootste reden dat ik elke dag even op VW keek om jou tips te bekijken, analyseren en meespelen!
Jammer Leo, ik zat ook wel eens naar je tips te kijken,
maar er zijn belangrijkere dingen in het leven dan weddenschappen.
Veel succes bij je project (y)!
maar er zijn belangrijkere dingen in het leven dan weddenschappen.
Veel succes bij je project (y)!
Retarded gambler
Leo, jammer om te lezen man!!
Vond je tips altijd zeer de moeite waard om te volgen en nam er regelmatig eentje mee!
Hoop dat ik je af en toe nog op de chat spreek en iig succes met je werk/gezin! (y)
Vond je tips altijd zeer de moeite waard om te volgen en nam er regelmatig eentje mee!
Hoop dat ik je af en toe nog op de chat spreek en iig succes met je werk/gezin! (y)