Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Tips van: Papa Leo

Na lang aarzelen ga ik toch maar een topic maken om mijn tips en bets te plaatsten. Zoals de meesten wel weten ben ik vooral begaan met het Belgische voetbal en zal dus ook geregeld die bets of tips toelichten. Ook de andere competities mogen zich aan pappa Leo zijn tips en bets verwachten.
Ga toch zeker proberen om elke dag iets te plaatsen en we zullen zien of we als community wat winst kunnen boeken.(liefst veel, ha ha ha). Aan alle liefhebbers die mee willen doen,van harte welkom.
Groeten papa Leo
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagleonardo1965 in 6-10-2011 17:01 Leden topics
in 6-10-2011 17:01 Leden topics
1320 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Kleine rampdag vandaag:
Slechts 53.75e+41.25e=95e gewonnen op een inzet van 225e. Dus een verlies van 130e
De rekening staat nu dus op:340,5e
Blijf dus wel op winst staan, maar ik zak iets teveel naar mijn zin.
0 Vind ik leuk's
Voor vandaag speel ik de volgende matchen:
Cercle Brugge-Anderlecht 2 odd 1.8
Boussu Dour-AS Eupen 2 odd 2.2
Oostende-KVK Tienen 1 odd 1.55
Volendam-Telstar 1 odd 1.55
E Aalst-ST Wetteren h-1 odd 2.25
Deze speel ik allen voor 30e single en in combi voor 10e
0 Vind ik leuk's
Ook de volgende matchen speel ik:
Sochaux-Lyon 2 odd 2.2
Getafe-A Madrid 2 odd 2.25
Udinese-Siena 1 odd 1.65
Utrecht-Ajax h-1 odd 2.25
Speel ook deze 30e single elk en 10e in combi
0 Vind ik leuk's
Deze speel ik helemaal met je mee! Wat denk je van Montpellier uit bij St Etienne? odds zijn heerlijk voor een Away win
0 Vind ik leuk's
Almost Home
Wat een weekend weer:
Trek 46.5e+46.5e+49.5e=142,5e Had wel voor 290e gespeeld,dat maakt dus een verlies van 147,5e
De rekening bedraagt nu 340,5e - 147,5e=192,5e
0 Vind ik leuk's
Aangezien ik door werkomstandigheden nog erg weinig tijd heb om tips te plaatsen en veel aanwezig te zijn op de site ga ik deze avond mijn laatste bets plaatsen.
Oss-Dordrecht 1 odd 1.95
Frosinone-Cremonese 1 odd 2.3
Daarom ga ik vandaag voor de Jackpot en zet ik 192.5e in voor deze combi!!
Bij verlies mag deze topic op slot.
Bedankt aan allen die geregeld mijn topic volgden en die er ook hun winst mee hebben behaald.
Groeten en we zien elkaar nog wel op de chat als de tijd het mij toelaat.
LEO
0 Vind ik leuk's
Ah Leo kom op het gaat even wat minder, komt wel goed, maar wij ontvangen allemaal denk ik wel graag jouw tips!
Dus misschien even wat minder inzetten een optie?
0 Vind ik leuk's
Winnen is voor Winnaars
leonardo1965:
Aangezien ik door werkomstandigheden nog erg weinig tijd heb om tips te plaatsen en veel aanwezig te zijn op de site ga ik deze avond mijn laatste bets plaatsen.
Oss-Dordrecht 1 odd 1.95
Frosinone-Cremonese 1 odd 2.3
Daarom ga ik vandaag voor de Jackpot en zet ik 192.5e in voor deze combi!!
Bij verlies mag deze topic op slot.
Bedankt aan allen die geregeld mijn topic volgden en die er ook hun winst mee hebben behaald.
Groeten en we zien elkaar nog wel op de chat als de tijd het mij toelaat.
LEO

wow Leo
zou je dat wel doen ???
je gaat toch niet omdat het ff minder is , zoiets doen
als je effectief deze combo speelt voor dat bedrag , dan gun ik eje van harte dat je wint
maar persoonlijk zou ik toch verder spelen en mijn bedrag verdelen over de komende dagen en wedstrijden
er komen nog leuke wedstrijden aan
oa een mooie match UEFA U19 ; en morgenavond 10 matchen in serie A Brazilie ( veel goals rapen )
denk er misschien nog eens over na
zoniet , heel veel succes (y)
0 Vind ik leuk's
Sorry jongens, maar het heeft echt niets te maken met dat het even wat minder zou gaan.
Vanaf 11 november begin ik een groot project in Antwerpen.Mijn werkdagen lopen van 6u tot 18u elke dag. De meeste dagen ben ik dan ook nog 24u stand by als er zich problemen zouden voor doen op dat project.
Aangezien ik veel uren van huis ben en ik alles niet meer op de voet kan volgen is het beter om nu nog een mooie bet te plaatsen.
De volgende dagen staan toch in het teken van de opstart van het project en heb ik ook al weinig tijd om nog iets te posten.
Spijtig jongens, maar werk en gezin hebben nog altijd de voorkeur op mijn hobby.
Kan nog altijd mijn tips en bets op andere forum hier op VW kwijt als ik de tijd heb om ze te plaatsen.
0 Vind ik leuk's
leonardo1965:
Sorry jongens, maar het heeft echt niets te maken met dat het even wat minder zou gaan.
Vanaf 11 november begin ik een groot project in Antwerpen.Mijn werkdagen lopen van 6u tot 18u elke dag. De meeste dagen ben ik dan ook nog 24u stand by als er zich problemen zouden voor doen op dat project.
Aangezien ik veel uren van huis ben en ik alles niet meer op de voet kan volgen is het beter om nu nog een mooie bet te plaatsen.
De volgende dagen staan toch in het teken van de opstart van het project en heb ik ook al weinig tijd om nog iets te posten.
Spijtig jongens, maar werk en gezin hebben nog altijd de voorkeur op mijn hobby.
Kan nog altijd mijn tips en bets op andere forum hier op VW kwijt als ik de tijd heb om ze te plaatsen.

Gelijk Leo , met je werk kan je altijd meer geld verdienen succes!
PS: moest dat project in de buurt van Meir zijn dan zal ik de vorderingen dagelijks kunnen bewonderen , moet er telkens langs om naar men campus te gaan
0 Vind ik leuk's
Als ons kat een koe was, konden we ze melken onder de stoof

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.