Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Tips van: Papa Leo

Na lang aarzelen ga ik toch maar een topic maken om mijn tips en bets te plaatsten. Zoals de meesten wel weten ben ik vooral begaan met het Belgische voetbal en zal dus ook geregeld die bets of tips toelichten. Ook de andere competities mogen zich aan pappa Leo zijn tips en bets verwachten.
Ga toch zeker proberen om elke dag iets te plaatsen en we zullen zien of we als community wat winst kunnen boeken.(liefst veel, ha ha ha). Aan alle liefhebbers die mee willen doen,van harte welkom.
Groeten papa Leo
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagleonardo1965 in 6-10-2011 17:01 Leden topics
in 6-10-2011 17:01 Leden topics
1320 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
feyenooooord:
leonardo1965:
Vandaag speel ik:
Cardiff-Leeds +2.5 goals odd 1.85
Hull-Millwal 1 odd 2.05
Burton-Oxford + 2.5 goals odd 1.95
Rotherham-Torquay 1 odd 1.90
Lincoln-Hyde 1 odd 2.10
Middelsborough-Ipswich 1 odd 2.15
Oldham-Notts C 2 odd 2.35
Sunderland-Liverpool 1 odd 3.35
Bielefeld-Babelsberg 1 odd 1.65
Bradford-Barnet 1 odd 1.60
Fleetwood-Northampton 1 odd 1.85
Sceffield U-Bury 1 odd 1.55
Allemaal in combi.De eerste vier voor 250e elk en de laatste voor 330e. En aja,ik speel dit bij mijn eigen ontworpen bookmaker met monopolygeld.Die ondertussen schatrijk geworden is en alle straten in Belgie opgekocht heeft!! lol
Mijn account is nu 0 en als het vandaag niet lukt is het over voor dit jaar! ;-) ;-) ;-) ;-)

Als je dit werkelijk allemaal speelt met de stacks die je hier opnoemt, dan wens ik je heel veel sterkte met de 5000 euro verlies van de afgelopen weken!!! maar ik (en nog vele anderen) geloven er TOTAAL NIETS VAN, het kan goed zijn dat je al je wedstrijden speelt maar zoals ik al zei, met zulke bedragen spelen, geen enkele bookmaker laat dit toe
Je mag mij altijd enkele "printscreens" sturen om het tegendeel te bewijzen

Waarom zou Leo in godsnaam jou printscreens moeten gaan sturen? Als jij het niet gelooft is dat toch jouw probleem!? Iedereen hier mag zelf weten wat hij of zij met Leo zijn tips doet. Bijna iedereen hier is hartstikke blij met de tips die Leo geeft. Wees blij dat hij bereid is om zijn tips te delen met anderen. Al geloof je het niet, prima, ga dan lekker weg van dit topic.
Leo: trek je niks aan van die azijnpissers hier die altijd wat te klagen hebben. Ik, en vele anderen met mij, zijn elke keer weer benieuwd met welke tips je komt. Succes dit weekend.
0 Vind ik leuk's
thijspronk:
nederland13:
Account nu 0 inderdaad maar die 0 zal er later vandaag niet meer staan (y) Dit word jou dag Leo (y) Je weekend beter gezegd :p

Sorry hoor, maar ik zie je in alle topics te optimistisch praten.
Versta me niet verkeerd ik hoop ook op een verdubbeling bij Leo, maar er zomaar vanuit gaan en hem aanmoedigen om te wedden vind ik overdreven.
Hetzelfde als in het voorbeschouwingen topic, gaat het jou niet om de kwaliteit van de tips, hieraan merk ik dat je prioriteit van het wedden niet bij winst ligt maar juist bij vermaak (combo's, funbets en dus verlies). Het is je goed recht, maar probeer niet iedereen er in mee te trekken, dank u

- Wat is er mis met optimistisch praten?
- Wat is er mis met iemand "aanmoedigen" ?
En op je laatste alinea ga ik nu niet op in want dat is ook onzin. Je komt me provocerend over Thijs, jammer.
Ik heb in Leo zijn topic kenbaar gemaakt dat hij met echt geld speelt en ik mag het toch ook wel een beetje opnemen toch? Daarnaast heb ik ook gewoon het gevoel dat dit weekend zijn weekend word, of heb je Leo nog nooit in het weekend een grote stijging zien maken ofzo?
Ik kom dus tot de conclusie Thijs dat alles wat je hebt getypt volledig incorrect is en slechts vooroordelen zijn en geblaat in de ronde!
0 Vind ik leuk's
feyenooooord:
leonardo1965:
Vandaag speel ik:
Hull-Millwal 1 odd 2.05
Lincoln-Hyde 1 odd 2.10
Allemaal in combi.De eerste vier voor 250e elk en de laatste voor 330e. En aja,ik speel dit bij mijn eigen ontworpen bookmaker met monopolygeld.Die ondertussen schatrijk geworden is en alle straten in Belgie opgekocht heeft!! lol
Mijn account is nu 0 en als het vandaag niet lukt is het over voor dit jaar! ;-) ;-) ;-) ;-)

Als je dit werkelijk allemaal speelt met de stacks die je hier opnoemt, dan wens ik je heel veel sterkte met de 5000 euro verlies van de afgelopen weken!!! Maar ik (en nog vele anderen) geloven er TOTAAL NIETS VAN, het kan goed zijn dat je al je wedstrijden speelt maar zoals ik al zei, met zulke bedragen spelen, geen enkele bookmaker laat dit toe
Je mag mij altijd enkele "printscreens" sturen om het tegendeel te bewijzen

Jij snapt er echt werkelijk geen fluit van... Hoezo zou geen bookmaker dit toelaten? Dit zijn nog kleine bedragen joh... Waarom moet hij jou het tegendeel bewijzen? Niet iedereen is 14 en krijgt 5 euro zakgeld per week...
0 Vind ik leuk's
Toch 3 combi's goed lekker hoor! speelde ze mee
0 Vind ik leuk's
leonardo1965:
Vandaag speel ik:
Hull-Millwal 1 odd 2.05
Lincoln-Hyde 1 odd 2.10
Allemaal in combi. De eerste vier voor 250e elk en de laatste voor 330e. En aja,ik speel dit bij mijn eigen ontworpen bookmaker met monopolygeld.Die ondertussen schatrijk geworden is en alle straten in Belgie opgekocht heeft!! lol
Mijn account is nu 0 en als het vandaag niet lukt is het over voor dit jaar!!!
;-) ;-) ;-) ;-)

Combi 1 en 2 en 3 zijn goed. Combi 4 krijgt Notts county in laatste min gelijkmaker te slikken en in combi 5 laat Scheffield U (met de laagste odd NB) mij in de steek.
Ik trek:948e+926e+1128e=3002e ;-) ;-) ;-)
En speciaal voor Feynoord, ik denk dat JIJ een degelijke bookmaker moet zoeken als je nog geen bet van 250e mag maken en ik hoef jou al zeker niets te bewijzen wat het wedden betreft. Als je het NIET gelooft, blijf dan gewoon weg.
Of je het leuk vind of niet, er zijn toch maar liefst 9/12 tips goed, met Liverpool dat nog aan de bak moet.
0 Vind ik leuk's
:d (y) (y) (y) kijk eens aan, de dames hebben geholpen (h)
Face it stelletje sukkels.
Edit door vw-crew:
Iets doorgestreept ;-)
0 Vind ik leuk's
Nice Leo (y) Maar dit had ik al voorspeld :p
0 Vind ik leuk's
Mooie dag! (y) (y) (y) (y)
0 Vind ik leuk's
Prachtig ! Ben blij voor je !!! (y)
0 Vind ik leuk's
Hoe vaker het kwartje valt, hoe rijker ik word.
Voor vandaag:
Albinoleffe-Entella +2.5 goals odd 2.05
Reggiana-Cuneo +2.5 goals odd 2.05
Forli-Allesandria 1 odd 2.25
Aprilia-L'aquila 1 odd 2.05
Fondi-Chieti +2.5 goals odd 2.05
Pisa-Barletta + 2.5 goals odd 2.10
Pavia-Lumezzane +2.5goals odd 2.25
Catanzaro-Benevento + 2.5 goals 2.05
Siena-Udinese +2.5 goals odd 2.25
AZ h-1 odd 1.85
Villareal-Hercules 1 odd 1.80
Fiorentina-Catania 1 odd 1.85
Deze gaan allemaal weer de bus op voor 200e per combi. (y) (y) (y)
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.