Tips van: Papa Leo
Na lang aarzelen ga ik toch maar een topic maken om mijn tips en bets te plaatsten. Zoals de meesten wel weten ben ik vooral begaan met het Belgische voetbal en zal dus ook geregeld die bets of tips toelichten. Ook de andere competities mogen zich aan pappa Leo zijn tips en bets verwachten.
Ga toch zeker proberen om elke dag iets te plaatsen en we zullen zien of we als community wat winst kunnen boeken.(liefst veel, ha ha ha). Aan alle liefhebbers die mee willen doen,van harte welkom.
Groeten papa Leo
Ga toch zeker proberen om elke dag iets te plaatsen en we zullen zien of we als community wat winst kunnen boeken.(liefst veel, ha ha ha). Aan alle liefhebbers die mee willen doen,van harte welkom.
Groeten papa Leo
in 6-10-2011 17:01 Leden topics
Aanmaakdatum (oplopend)
10
Zeur niet zo over die inzetten man, 200 euro kan gewoon ingezet worden en zelfs wel 2000 euro per combi. Ik ben hier al langer actief alleen nu een ander account maar ga nu niet denken dat Leo nep speelt. Maar misschien komt het omdat degene zelf met losse euro`s speelt waar niks mis mee is hoor ;-) Maar de 1 speelt met een tientje en de ander met honderdjes per weekend.
En ga er nu maar vanuit dat dit weekend Leo ook wel goed zal draaien dus blijf aub netjes allemaal want voor Leo zelf zijn zulke loze kreten ook niet leuk. Dus een excuses zou netjes zijn in dit topic van degene die denkt dat het maar nep geld is.
En ga er nu maar vanuit dat dit weekend Leo ook wel goed zal draaien dus blijf aub netjes allemaal want voor Leo zelf zijn zulke loze kreten ook niet leuk. Dus een excuses zou netjes zijn in dit topic van degene die denkt dat het maar nep geld is.
leonardo1965:
Vandaag speel ik:
Elversberg-Sonnenhof 1 odd 1.85
Elterdorfs-AugsburgII 1 odd 1.95
Haka-Mariaham 2 odd 2.15
Vaasa-Lachti 1 odd 1.85
Colmar-Paris FC 1 odd 1.95
Chateuroux-Lens +2.5 goals odd 2.35
Fortuna S-Volendam 2 odd 2.25
Oss-Dordrecht +2.5 goals odd 1.55
Veendam-AGGOV +2.5 goals odd 1.55
Deze combi's elk aan 200e ;-) ;-) ;-)
Vandaag speel ik:
Elversberg-Sonnenhof 1 odd 1.85
Elterdorfs-AugsburgII 1 odd 1.95
Haka-Mariaham 2 odd 2.15
Vaasa-Lachti 1 odd 1.85
Colmar-Paris FC 1 odd 1.95
Chateuroux-Lens +2.5 goals odd 2.35
Fortuna S-Volendam 2 odd 2.25
Oss-Dordrecht +2.5 goals odd 1.55
Veendam-AGGOV +2.5 goals odd 1.55
Deze combi's elk aan 200e ;-) ;-) ;-)
Geen woorden voor!!!
Account=1330e
Vandaag is het Zaterdag en dus weekend. Nu is het moment aangebroken dat het account van Leo de lucht in zal gaan, de verdubbeling minimaal is aanstaande. Ik ben daarom benieuwd welke bets Leo zal gaan plaatsen voor straks en later op de dag want daar zal ik er zeker enkele van gaan spelen en eigenlijk kan ik ze gerust allemaal spelen want een verdubbeling komt er aan.
De slimme better ruikt dr kansen (y)
De slimme better ruikt dr kansen (y)
Vandaag speel ik:
Cardiff-Leeds +2.5 goals odd 1.85
Hull-Millwal 1 odd 2.05
Burton-Oxford + 2.5 goals odd 1.95
Rotherham-Torquay 1 odd 1.90
Lincoln-Hyde 1 odd 2.10
Middelsborough-Ipswich 1 odd 2.15
Oldham-Notts C 2 odd 2.35
Sunderland-Liverpool 1 odd 3.35
Bielefeld-Babelsberg 1 odd 1.65
Bradford-Barnet 1 odd 1.60
Fleetwood-Northampton 1 odd 1.85
Sceffield U-Bury 1 odd 1.55
Allemaal in combi.De eerste vier voor 250e elk en de laatste voor 330e.
En aja,ik speel dit bij mijn eigen ontworpen bookmaker met monopolygeld.Die ondertussen schatrijk geworden is en alle straten in Belgie opgekocht heeft!! lol
Mijn account is nu 0 en als het vandaag niet lukt is het over voor dit jaar!!!
;-) ;-) ;-) ;-)
Hull-Millwal 1 odd 2.05
Lincoln-Hyde 1 odd 2.10
Allemaal in combi.De eerste vier voor 250e elk en de laatste voor 330e.
En aja,ik speel dit bij mijn eigen ontworpen bookmaker met monopolygeld.Die ondertussen schatrijk geworden is en alle straten in Belgie opgekocht heeft!! lol
;-) ;-) ;-) ;-)
Account nu 0 inderdaad maar die 0 zal er later vandaag niet meer staan (y) Dit word jou dag Leo (y) Je weekend beter gezegd :p
Nog wat extra aanmoediging (h) (y) (y)
http://www.animaatjes.nl/plaatjes/c/cheerleaders/animaatjes-cheerleaders-55036.gif"> http://www.animaatjes.nl/plaatjes/c/cheerleaders/animaatjes-cheerleaders-55036.gif"> http://www.animaatjes.nl/plaatjes/c/cheerleaders/animaatjes-cheerleaders-55036.gif">
http://www.animaatjes.nl/plaatjes/c/cheerleaders/animaatjes-cheerleaders-55036.gif"> http://www.animaatjes.nl/plaatjes/c/cheerleaders/animaatjes-cheerleaders-55036.gif"> http://www.animaatjes.nl/plaatjes/c/cheerleaders/animaatjes-cheerleaders-55036.gif">
Good luck Leo, hoop het beste.
Niet alleen voor jou maar ook voor mij want ik kijk altijd uit naar je tips. (y)
Niet alleen voor jou maar ook voor mij want ik kijk altijd uit naar je tips. (y)
Hoe vaker het kwartje valt, hoe rijker ik word.
leonardo1965:
Vandaag speel ik:
Hull-Millwal 1 odd 2.05
Lincoln-Hyde 1 odd 2.10
Allemaal in combi.De eerste vier voor 250e elk en de laatste voor 330e. En aja,ik speel dit bij mijn eigen ontworpen bookmaker met monopolygeld.Die ondertussen schatrijk geworden is en alle straten in Belgie opgekocht heeft!! lol
;-) ;-) ;-) ;-)
Vandaag speel ik:
Hull-Millwal 1 odd 2.05
Lincoln-Hyde 1 odd 2.10
Allemaal in combi.De eerste vier voor 250e elk en de laatste voor 330e. En aja,ik speel dit bij mijn eigen ontworpen bookmaker met monopolygeld.Die ondertussen schatrijk geworden is en alle straten in Belgie opgekocht heeft!! lol
;-) ;-) ;-) ;-)
Als je dit werkelijk allemaal speelt met de stacks die je hier opnoemt, dan wens ik je heel veel sterkte met de 5000 euro verlies van de afgelopen weken! maar ik (en nog vele anderen) geloven er TOTAAL NIETS VAN, het kan goed zijn dat je al je wedstrijden speelt maar zoals ik al zei, met zulke bedragen spelen, geen enkele bookmaker laat dit toe
Je mag mij altijd enkele "printscreens" sturen om het tegendeel te bewijzen
nederland13:
Account nu 0 inderdaad maar die 0 zal er later vandaag niet meer staan (y) Dit word jou dag Leo (y) Je weekend beter gezegd :p
Sorry hoor, maar ik zie je in alle topics te optimistisch praten. Versta me niet verkeerd ik hoop ook op een verdubbeling bij Leo, maar er zomaar vanuit gaan en hem aanmoedigen om te wedden vind ik overdreven.
Hetzelfde als in het voorbeschouwingen topic, gaat het jou niet om de kwaliteit van de tips, hieraan merk ik dat je prioriteit van het wedden niet bij winst ligt maar juist bij vermaak (combo's, funbets en dus verlies). Het is je goed recht, maar probeer niet iedereen er in mee te trekken, dank u
Retarded gambler
daar word je toch moe van al die bitches die zeiken en zagen over dat ze het niet geloven!!!
Ik zeg good luck leo (y)
Ik zeg good luck leo (y)