Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Tips van: Papa Leo

Na lang aarzelen ga ik toch maar een topic maken om mijn tips en bets te plaatsten. Zoals de meesten wel weten ben ik vooral begaan met het Belgische voetbal en zal dus ook geregeld die bets of tips toelichten. Ook de andere competities mogen zich aan pappa Leo zijn tips en bets verwachten.
Ga toch zeker proberen om elke dag iets te plaatsen en we zullen zien of we als community wat winst kunnen boeken.(liefst veel, ha ha ha). Aan alle liefhebbers die mee willen doen,van harte welkom.
Groeten papa Leo
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagleonardo1965 in 6-10-2011 17:01 Leden topics
in 6-10-2011 17:01 Leden topics
1320 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
@Sapstaaf:
Kan me helemaal vinden in je reactie. Ik hoop van ganse harte dat we Leo gewoon actief zullen zien blijven op vw.
0 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.
Jammer Leo, gewoon jammer.
Kan me wel vinden in je reden waarom je tot dit besluit bent gekomen. Het verhaal van Sapstaaf vertaalt dan ook precies wat ik denk. Het nadeel van internet is dat iedereen alles kan en vooral durft te roepen, omdat het vrij anoniem is. Toch hoop ik, en zo te lezen vele met mij, dat je het geneuzel van sommigen gewoon negeert en gewoon blijft doen waar je goed in bent, namelijk: plaatsen ban leuke, goede, interessante bets en het geven van duidelijke visies van de voetballerij.
Thumbs up for Leo!(y)
0 Vind ik leuk's
Against Modern Football: Love The Game, Hate The Business!!!!
Kom op Leo, laat je niet zo op de kast jagen! Je gaat toch niet mijn favoriete topic sluiten vanwege wat jaloers geneuzel?
Ik hoop hier snel weer wat gouden tips te zien!
0 Vind ik leuk's
Leo, ik vind het ontzettend jammer was een trouwe volgeling door mindere tijden en betere tijden (waarschijnlijk niet altijd gemerkt) maar keek altijd uit als leo zijn topic weer was bijgewerkt... wat heeft die nu weer gevonden aan briljante bets. Je moet die chat niet al te serieus nemen.
Ik hoop dat je terugkeert :)
0 Vind ik leuk's
leonardo1965:
E
Dus voor mij is het genoeg geweest en GOOI op dit TOPIC maar een dik SLOT.

Neui...doe ik lekker niet :)
0 Vind ik leuk's
Onze laatste updates ontvang je via onze Twitter pagina: twitter.com/NLVoetbalWedden
vonloite:
leonardo1965:
E

Dit is de eerste maal dat ik mij kan aansluiten bij een "negatieve" beslissing van de crew (y) (y)
DEZE TOPIC MOET OPEN BLIJVEN en onze beste vriend Leo zal wel terugkomen ;-)
0 Vind ik leuk's
Idd laat hem gewoon doorgaan.. Desnoods post je je tips zonder bedragen...
0 Vind ik leuk's
vonloite:
leonardo1965:
E

http://static.fjcdn.com/comments/3796790%2B_885126532cde6aeb1b56e446e34eb69a.jpg">
0 Vind ik leuk's
Thank you Basedgod
Ik weet niet eens meer waar ik op moet inzetten nu??? :-( :-( :-(
0 Vind ik leuk's
Beste mensen,
ik moet zeggen dat de reacties die jullie hier posten mij wel iets doen. Ook de steun via PM van de leden doen mij deugd aan het hart.
Na één week van bezinning is de rust bij mij weergekeerd en is de boosheid naar de achtergrond gedrongen. Je zou inderdaad van een oude vos mogen verwachten dat hij boven al die commentaren staat. Maar ondanks al mijn ervaring ben ik ook maar een mens van vlees en bloed.
Nu de vraag is waarom die commentaren er zijn? Voor 99% was het omdat ik er de bedragen bijzet die ik eraan spendeer. Maar naar mijn mening zou dat juist geen enkel verschil mogen maken omdat iedereen zijn bankroll anders is.Of je die bet of tip nu volgt of niet,elke speler speelt die bet volgens zijn eigen bankroll. Tenslotte gaat het erover of uw tip of bet juist is en er winst mee gemaakt word voor jezelf en ook voor anderen.
Wel besef ik dat ik een risico neem door hier in dit topic mijn manier van spelen bloot te geven,samen met de bedragen. Maar of ik nu win of verlies,commentaar zal er altijd zijn.
Mag ik degene die mijn tips volgen, mijn tips ontzeggen omdat er een paar nozems zijn die op alles commentaar hebben???
Want het is inderdaad zo dat er de laatste tijd op heel veel commentaar word gegeven. Op de voorbeschouwingen oa die niet goed genoeg zouden zijn,terwijl ik vind dat de kwaliteit juist erg gestegen is tegenover een jaar geleden. En als er daar een bettip gegeven word,dan is dat een leidraad en geen ZEKERHEID zoals sommigen hier denken.
Alle leden zouden moeten beseffen dat de STERKTE van deze site is, wat IEDEREEN er zelf aan inbrengt aan KWALITEIT.
Dus voor je op alles en iedereen commentaar zit te geven,denk eerst eens na wat UW eigen positieve inbreng is aan deze site.
Wat mij doet besluiten dat ik nog genoeg te geven heb aan deze VW-site.
Dus ik doe gewoon mijn ding en ik doe het op mijn manier.
PS/ Speciaal wil ik toch wel PSVkevin,twouter,Michael en wedden bedanken voor het luisterend oor en de feedback.
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.