Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Tips van: Papa Leo

Na lang aarzelen ga ik toch maar een topic maken om mijn tips en bets te plaatsten. Zoals de meesten wel weten ben ik vooral begaan met het Belgische voetbal en zal dus ook geregeld die bets of tips toelichten. Ook de andere competities mogen zich aan pappa Leo zijn tips en bets verwachten.
Ga toch zeker proberen om elke dag iets te plaatsen en we zullen zien of we als community wat winst kunnen boeken.(liefst veel, ha ha ha). Aan alle liefhebbers die mee willen doen,van harte welkom.
Groeten papa Leo
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagleonardo1965 in 6-10-2011 17:01 Leden topics
in 6-10-2011 17:01 Leden topics
1320 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Hoge bomen vangen nu eenmaal veel wind Leo.
Je speelde met en won bedragen waren velen hier alleen maar van kunnen dromen. Dat roept reacties op die je hierboven beschrijft. Ik heb het zelf niet gezien want ik kom niet in de chat. Maar het zijn vast reacties die je ook al eens bij jezelf hebt waargenomen want ze zijn nu eenmaal menselijk. Waarmee ik niet gezegd wil hebben dat ze goed of slecht zijn...alleen menselijk.
Enfin, het is al laat en wat ik maar wil zeggen is: het zijn sterke benen die de weelde kunnen dragen.
Het ga je goed
m
0 Vind ik leuk's
Losers are winners without luck
leonardo1965:
En deze 5302,5e laat ik gewoon uitbetalen. Ik zie de meeste hier nu wel met de wenkbrauwen fronsen,maar ik heb er mijn redenen voor.
Ik heb gedurende een paar dagen mijn manier van spelen laten zien, ook met de bedragen die ik er aan besteed.Iedereen speelt volgens zijn eigen vermogen dat hij kan besteden aan weddenschappen. Dat mijn portefeuille iets groter is dan anderen,daar kan ik weinig aan doen.Tevens is het voor mij nog altijd een hobby waar ik een aardige euro mee kan verdienen, wat altijd meegenomen is.
Ik ga zelfs de moeite niet doen om mij hier te verdedigen dat ik voor grotere bedragen speel.Voor mij is elke speler met een goede bet of tip even belangrijk.Of je nu voor 1e speelt of voor 100e.
Als ik voor een paar honderd euro de mist in ga,dan hoor je mij toch ook niet klagen over mijn verlies.
Wat mij de laatste dagen gewoon stoort is het feit dat ik voor grotere bedragen speel en er reactie's komen van leden in de chat die dan zeggen dat ik op hol geslagen ben,of op tilt geslagen ben. Onverantwoord gokken is er zelfs gevallen ea die ik zelfs nog niet wil noemen.
Mij gaat het erom dat ik winst maak en al de rest kan mij eigenlijk gestolen worden.Ik geef mijn mening ook aan anderen over sommige bets of over wedstrijden die zij willen spelen.Het bedrag dat men daaraan wilt spenderen is de speler zijn zaak.
Ik ben reeds 25j actief in het wereldje van het sportwedden en heb al alles meegemaakt wat het wedden betreft.Door schade en schande geleerd en nog steeds leer ik elke dag wel iets bij van anderen.
Sportwedden is geen exacte wetenschap,want anders zou het simpel en gemakkelijk zijn om vlug rijk te worden.Nee,je kan uren spenderen aan uw bets die je wilt spelen en alsnog DIK de mist ingaan met wat je speelt.
Maar ik heb er gewoon genoeg van dat je op alles wat je doet hier commentaar krijgt.Of over de hoogte van je bet die je speelt,of over het systeem dat je speelt of zelfs als je gewoon een andere mening hebt.Ik ben wel al iets te oud geworden om mij hier nog moe aan te maken.
Voor mij is het plezier op deze site nu ver te zoeken door al deze commentaren.En dan bedoel ik deze niet alleen naar mij toe gericht,maar ook deze naar andere in de chat toe waar soms intollerantie troef is.
Dus voor mij is het genoeg geweest en GOOI op dit TOPIC maar een dik SLOT.Hoe spijtig ik het ook vind voor de trouwe volgelingen.
Den Pappa Leo STOPT ermee.

Meer fans dan tegenstanders aan de reacties te zien! Je had een bekendheid kunnen worden als je zo door was gegaan. Jammer! Succes met de tunnel!
0 Vind ik leuk's
Onze laatste updates ontvang je via onze Twitter pagina: twitter.com/NLVoetbalWedden
maximus:
Hoge bomen vangen nu eenmaal veel wind Leo.
Enfin, het is al laat en wat ik maar wil zeggen is: het zijn sterke benen die de weelde kunnen dragen.

Prachtig verwoord!!
En zo is het ook! Negatieve reacties zijn daarnaast gewoon niet tegen te houden op een site met zo ontzettend veel leden. En op het moment dat jij je computer uit doet draait de wereld gewoon weer verder. Je doet heel veel leden een groot plezier met je tips. Zonde als dat stopt. Hoge bomen vangen inderdaad nou eenmaal veel wind en daar hoort kritiek bij. Wanneer dit in strijd is met de huisregels dan treden wij gewoon op.
grz
0 Vind ik leuk's
Onze laatste updates ontvang je via onze Twitter pagina: twitter.com/NLVoetbalWedden
Beetje onzin dat je ermee stopt om een paar negatieve reacties. Wat had je dan verwacht dat je alleen maar positieve reacties zou krijgen op een open forum? Ik zou zeggen ga er gewoon mee door, genoeg leden die je tips volgen.... Je hebt toch ook genoeg positieve reacties? waarom luister je dan daar niet naar maar wel enkel naar de negatieve?
0 Vind ik leuk's
Dag Leo,
Het was ergens vorig jaar rond de datum van 23 februari (12:55) dat je één van zijn beste besluiten in zijn leven (lol) zou maken: een account aanmaken bij voetbalwedden.net. Sindsdien heb jij je ontwikkeld en laten gelden als een persoon met veel ervaring in de wereld van het sportwedden. Daarnaast was je absoluut niet te beroerd om je positieve steentje bij te dragen en andere leden te helpen met vragen.
Ik vind het bijzonder jammer dat je met je eigen topic stopt en je laat lijden door wat 'minder positieve' reacties terwijl het gros van je (stille) lezers alleen maar positief over je is. Natuurlijk moet je het helemaal zelf weten maar ik hoop, recht uit mijn hart, dat je je keuze nog wilt herzien....
En anders... het ga je bijzonder goed!!
0 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.
Papa Leo,
Zoals eerder is opgemerkt, internet (en zeker een forum) is een open medium waar ieder zijn of haar mening kan geven. Al heb je honderden trouwe volgelingen, er zitten altijd een paar rotte appels tussen om je te dwarsbomen. Dit is onvermijdelijk en eigenlijk ook helemaal niet erg wanneer je stevig genoeg in je schoenen staat, iets wat je van Papa Leo toch zeker zou verwachten met 20 jaar ervaring in de vingers. Je ziet hoeveel mensen er blij zijn met je verhalen dus dat weegt niet op tegen een paar rotte appels.
Zet je over die paar jonge knulletjes heen die wat roepen over hoge bedragen en ga daar waar je goed in bent en zelf ook lol in hebt. Maak je ons allen blij mee en daar geef je tevens mee aan dat je boven het geneuzel van wat nitwits staat :)
We zien je nieuwe tips graag deze week tegemoet Leo, get over it! (y)
0 Vind ik leuk's
Verliefdheid is als in je broek schijten, niemand ziet het, alleen jij hebt dat speciale warme gevoel...
Testbericht! Testbericht! Testbericht! Testbericht! Testbericht! Testbericht!
0 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.
Testbericht! Testbericht! Testbericht! Testbericht! Testbericht! Testbericht!
0 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.
Geregistreerd: 22.10.2008Geregistreerd: 22.10.2008Geregistreerd: 22.10.2008Geregistreerd: 22.10.2008Geregistreerd: 22.10.2008Geregistreerd: 22.10.2008
0 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.
Verliefdheid is als in je broek schijten, niemand ziet het, alleen jij hebt dat speciale warme gevoel...
0 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.