Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Tennistips van: Nick

Sinds een aantal maanden ligt mijn focus niet alleen meer op het wedden van voetbal. Het viel me op dat de NBA, MLB en ook de NHL zeer 'profitable' kan zijn als je de odds van de specials bekijkt. Daarnaast volg ik ook een aantal websites met analyses over de wedstrijden waarbij ook keuzes worden aangegeven.
Ik zal hier mijn tips plaatsen wat in mijn ogen de beste keuze is.
Los Angeles Clippers at Atlanta Hawks
1ste helft - Winnaar
Tip: Atlanta Hawks (Y)
In de laatste drie wedstrijden stonden de Hawks in de rust op voorsprong. Ik verwacht dat dit vanavond niet anders zal zijn.

Miami Heat at Boston Celtics
Spread
Tip: Boston Celtics -7 (y)
Mijn keuze valt hier op -7 om twee redenen. De eerste reden is dat ik verwacht dat Miami Heat hun sterkste spelers of niet laten spelen of maar een beperkt aantal minuten. ( Dit baseer ik op hun wedstrijd tegen Houston waarbij alleen Lebron speelde) Daarnaast zullen de Celtics wel met hun sterkste opstelling spelen omdat het voor hun nog geheel open ligt. *( De odd is al verhoogd naar -7 dit duidt er des te meer op dat de Heats niet met hun sterkste team zullen spelen)
Voor de mensen die de special niet durven te spelen raad ik winst Boston Celtics aan.
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flag010nick in 24-04-2012 16:23 Leden topics
in 24-04-2012 16:23 Leden topics
883 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
De dag is nog vreemder geworden!
Tsonga - Sijsling
Set 1: 6-7
Set 2: 6-4
Set 3: 4-6
Sijsling gewoon gewonnen..
0 Vind ik leuk's
timbarrett:
De dag is nog vreemder geworden!
Tsonga - Sijsling
Set 1: 6-7
Set 2: 6-4
Set 3: 4-6
Sijsling gewoon gewonnen..

Ik heb er wel mijn winst mee gehaald. :)
Speelde 2x keer Sijsling toen Tsonga moest serveren (3e set :game 8 mis,maar game 10 pakte hij :3€@9 ) en nog eens 5€ Sijsling winst @3.3
Eindelijk is het mij eens gelukt aan zo'n grote quote winst te pakken.Vorige week is het mij geen enkele keer gelukt en dan gaat je stake vlug naar beneden.Maar dat is nog maar eens het bewijs dat je beter de underdog pakt aan mooie quote ipv de fav met odd van 1.3 ofzo.Want dan wil je daar zwaar op inzetten om toch iet wat winst te halen. :p
0 Vind ik leuk's
De jager vond een konijn, maar het konijn vond van niet
ik had 10 op sysling gezet aan odd van 3.00 dus leverde me toch 30 euro op.
morgenvroeg ook in Rotterdam: Monfils - Del Potro
Monfils krijgt 4.10 en +1.5 set krijgt hij nog 2.15, ben ik nu de enige die dit enorm veel vind of spelen jullie deze tip met me mee?
0 Vind ik leuk's
it's all about the money ;)
Veel verrassingen vandaag, had in een grote combi alleen Brands fout, dus beetje balen... Ga komende tijd niet veel hoger of lager dan 2.00 spelen, zo schiet het niet echt op namelijk...
Voor morgen dacht ik aan:
Harrison - Becker --> Harrison 1.50
Benneteau - Llodra --> Benneteau 1.75
Gimeno-Traver - Volandri --> Volandri +1.5 1.60
Voor nu:
Bolelli - Robredo --> Bolelli +1.5 sets 1.60
Moet nu alleen nog even kijken welke ik morgen zelf speel, heb nog niks ingezet. Hopelijk heb jij nog wat tips Nick.
0 Vind ik leuk's
Harrison - Becker --> Harrison 1.50 heb ik als Totd Koenbrandts (h)
Ik speel dit in combi met Nick mee:
Nieminen J. (Fin)-Goffin D. (Bel) 1@1.6
Youzhny M. (Rus)-De Bakker T. (Ned) 1@1.2
Troicki V. (Srb)-Gasquet R. (Fra) 2@1.21
Samen odd van 2.32
0 Vind ik leuk's
De jager vond een konijn, maar het konijn vond van niet
Deze speel ik: [B]Combo Over/Under Tennis[/b] Daniilidou, E. - Safarova, L. (over 19.5) Radwanska, Urszula - Kichenok, Nadiya (over 19.5) Schiavone, Francesca - Bartoli, Marion (over 20.5) Odd 6.33 Inzet 10 [b]Combo Handicap Tennis[/b] Youzhny, M. - De Bakker, T. (De bakker +1.5) @ odd 2.60 << [b]High Risk!![/b] Radwanska, Urszula - Kichenok, Nadiya (Kichenok +1.5) @ odd 1.80 Schiavone, Francesca - Bartoli, Marion (Shiavone +1.5) @ odd 2.20 Vinci, R. - Wickmayer, Y. (Wickmayer +1.5) @ odd 1.60 Odd: 16 Inzet 10 @nick kan jij je daar een beetje in vinden (al denk ik dat je nooit bakker +1.5 zou doen) maar met de rest.
0 Vind ik leuk's
Voor vandaag heb ik weer een aantal tips, gister zag ik veel overs maar wilde het niet spelen en daar baal ik nog steeds van. Vandaag wordt het tijd dat er geen verrassingen gebeuren en dat we met ze allen is een flinke winst kunnen binnen slepen
Youzhny - De Bakker Under 21 1.70 en Youzhny 1.29
Het verbaast me echt dat er zo massaal op de Bakker wordt gewed. Ik denk dat het mede te maken heeft met de verrassing van Sijsling tegen Tsonga en dat ze wederom een verrassing verwachten. Ik verwacht die simpelweg niet. De Bakker heeft dit jaar drie partijen gespeeld. Hij verloor van Johnson met 2-0 (6-4 6-3) won van Nedovesov 2-0 en verloor daarna kansloos van Struff met 6-4 -6-1. De Bakker is naar mijn mening nog niet op zijn challengers niveau van vorig jaar, dus de enige reden die er is om voor hem te gaan is thuisvoordeel. Dat kan werken als de spelers qua niveau tegen elkaar zitten. Maar Youzhny vind ik gewoon 4 klassen beter zeker op indoor. Ik vond hem in Zagreb ook zeer sterk spelen waar hij onder andere Sijsling met 6-3 6-2 naar huis stuurde. (Sijsling is weer een paar klasse beter dan De Bakker) Youzhny is in een prima vorm en ik bet nooit tegen een speler in vorm. Daarnaast speelde ze twee jaar terug tegen elkaar ( De Bakker was toen wel in vorm) en werd het 6-4 6-4 voor Youzhny. Ik pak hier de under en de stijgende Youzhny ML lijn.
Nieminen - Goffin Nieminen 1.79
De motivatie blijft eigenlijk hetzelfde vergeleken met vorige week. Ik vind Nieminen indoor een prima speler die het zelfs spelers uit de categorie 9-20 lastig kan maken. Hij zal weinig lovegames slaan maar overall is hij heel redelijk en daar kom je ook verder mee. Hij speelt nu tegen Goffin die in Belgie toch wel als het wonderkind wordt gezien. Daar ben ik het alleen (nog) niet mee eens. Vrijwel al zijn overwinningen zijn tegen de mindere goden van tennis, als hij echt tegenstand krijgt verliest hij het ( Op de partij indoor Isner na) Ik ben nog niet overtuigd van de speler Goffin en als ik dan zie dat ik Nieminen voor 1.79 kan meepakken. Dan is de keuze voor mij snel gemaakt. Het is absoluut geen zekerheidje maar Nieminen heeft zich al voorbereid op indoor en Goffin niet.
Gulbis - Haase over 22,5 1.75
Als er één partij eigenlijk onvoorspelbaar is dan is het deze partij. Haase heeft voor zijn doen goed gespeeld in Zagreb won 3 van de 4 partijen maar die partijen gingen allemaal over. Daarnaast viel het me op dat vrijwel al zijn indoor partijen eindigen in een driesetter. Dat is naar mijn mening een mooie indicatie over hoe Robin Haase als speler is. Zijn concentratie ligt te laag voor een gehele partij. Gulbis daarentegen is echt een wildcard. Won knap van Stakhovsky en Kamke die kwalitatief aardig gelijkwaardig aan hem zijn. Ik kies voor de over omdat ik Haase gelijkwaardig zie aan Mathieu en op die partij werd het een driesetter voor Gulbis. Ik raad deze aan niet groot te spelen want het blijft tenslotte Haase.
Benneteau - Llodra over 22,5 1.87
Bij deze partij was de over lijn mijn eerste gevoel en dit keer blijf ik daar ook bij. Er zitten wel kanttekeningen aan deze bet aangezien Llodra tot de halve finale vorige week kwam maar daarnaast ook de dubbel finale heeft gespeeld dus er kan kans zijn van vermoeidheid. Als dat zo is kan deze lijn wel is niet gehaald worden. Maar ik ga van het positieve uit en dat is simpelweg het punt dat Llodra serverend indoor gewoon goed is. Sterke eerste service maar ook een hele goede volley speler. Benneteau vind ik één van de meest all rounde b-categorie spelers, hij is geen topper maar hij zal het zijn tegenstander altijd lastig maken. Een easy win krijg je echt niet van de Fransman. Met die wetenschap en Llodra als typische serveerder zie ik hier wel een driesetter of twee grote sets ontstaan. Wederom zitten er wat risico's aan deze partij maar mijn gevoel zegt een driesetter en dan moet je daar ook bij blijven. ( Wederom klein spelen)
Niculescu - Jankovic Jankovic 1.70
Laat ik hierbij stellen dat Jelena een hele vreemde speelster is. Soms goed maar soms ook dramatisch slecht, dat was in eerste instantie de reden voor mij om deze partij aan te kijken. Maar er waren twee facetten die mij toch overtuigde om haar in de eerste ronde al te spelen. De eerste is dat ze 5-0 voor staat tegen Niculescu en dat de laatste vier overwinningen echt easy waren. Scores als 6-3 6-1 waren hierbij heel normaal. Dit betekend dat Jelena weet hoe ze Niculescu moet bespelen. Daarnaast heeft ze het in Doha altijd goed gedaan ( Op vorig jaar na) en dit heeft er mee te maken dat ze in de buurt van Doha woont. Ik ga hier voor Jelena en dat zal ik normaal gesproken in een eerste ronde nooit doen, maar er spreken teveel zaken in haar voordeel.
Aandikker
Sloane Stephens 1.13
Hierboven staan nog twee partijen die ik speel
Lorenzi 1.77
Berloqc 1.39
Zie voor de redenen de lap tekst een stuk hierboven.
Misschien dat ik nog meer speel maar deze bets vielen mij op dit moment het meeste op
Grt
0 Vind ik leuk's
Gok met wat je kan missen, niet met wat je nodig heb.
De bakker met +1.5 heeft zijn plicht gedaan, helaas andere spelers niet! Ook de bakker probeert voor de winst te gaan (4-1 voor set 3). Ik neem Haase! Het lijkt wel een soort thuisvoordeel. Misschien met familie in de buurt of in het publiek dat ze extra gemotiveerd zijn.
0 Vind ik leuk's
timbarrett:
De bakker met +1.5 heeft zijn plicht gedaan, helaas andere spelers niet! Ook de bakker probeert voor de winst te gaan (4-1 voor set 3). Ik neem Haase! Het lijkt wel een soort thuisvoordeel. Misschien met familie in de buurt of in het publiek dat ze extra gemotiveerd zijn.

De partij van Youzhny kreeg ik heel erg gevoel van Fixed. Geen enkel probleem op ze service gehad en dan in de tiebreak niks meer raken? Dat gaat erbij mij niet in. Daarna de plotselinge pijn die niemand daarvoor heeft waargenomen? Heb nu al 3 100% partijen gezien die compleet de andere kant op gaan. Kan zomaar is zijn dat ik het ABN toernooi qua betten ga mijden.
0 Vind ik leuk's
Gok met wat je kan missen, niet met wat je nodig heb.
Jankovich heb ik ook geen hoop meer in.
Maar anders ga je gewoon lekker meespelen met over/under hahah
15:30 EL Tabakh, Heidi - Babos, Timea (Over 20.5)
15:55 Garcia, C. - Sharapova, M. (Over 16.5), onderlinge resultaten met over hierbij voordeel van garcia.
15:55 Robson, L. - Hantuchova, D. (Over 21.5)
Odd: 6.69
Inzet 10
Zelf zat ik ook te denken aan Stephens, Sloane - Tatishvili, Anna UNDER 18.5 maar ik haat unders spelen... dus die laten liggen.
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.