Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Tennistips van: Nick

Sinds een aantal maanden ligt mijn focus niet alleen meer op het wedden van voetbal. Het viel me op dat de NBA, MLB en ook de NHL zeer 'profitable' kan zijn als je de odds van de specials bekijkt. Daarnaast volg ik ook een aantal websites met analyses over de wedstrijden waarbij ook keuzes worden aangegeven.
Ik zal hier mijn tips plaatsen wat in mijn ogen de beste keuze is.
Los Angeles Clippers at Atlanta Hawks
1ste helft - Winnaar
Tip: Atlanta Hawks (Y)
In de laatste drie wedstrijden stonden de Hawks in de rust op voorsprong. Ik verwacht dat dit vanavond niet anders zal zijn.

Miami Heat at Boston Celtics
Spread
Tip: Boston Celtics -7 (y)
Mijn keuze valt hier op -7 om twee redenen. De eerste reden is dat ik verwacht dat Miami Heat hun sterkste spelers of niet laten spelen of maar een beperkt aantal minuten. ( Dit baseer ik op hun wedstrijd tegen Houston waarbij alleen Lebron speelde) Daarnaast zullen de Celtics wel met hun sterkste opstelling spelen omdat het voor hun nog geheel open ligt. *( De odd is al verhoogd naar -7 dit duidt er des te meer op dat de Heats niet met hun sterkste team zullen spelen)
Voor de mensen die de special niet durven te spelen raad ik winst Boston Celtics aan.
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flag010nick in 24-04-2012 16:23 Leden topics
in 24-04-2012 16:23 Leden topics
883 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Voor vandaag zijn me bets weer gewoon uitgeschreven, zoveel keuze is er eigenlijk niet naar mijn mening dus qua tennis is het een rustig dagje.
R. Gasquet - B. Paire Gasquet -2,5 game voor 1.52 en Tiebreak? Nee 1.65
Gasquet speelt een heel apart toernooi, eerste set is hij heer en meester en de tweede set matig. Daarna maakt hij het in de derde set weer heel gemakkelijk af. Paire heeft een hartstikke goed toernooi gespeeld maar ik heb zo gevoel dat Paire door Gasquet echt gepakt gaat worden. Als Gasquet de focus ook in de tweede set bewaard kan dit een snel potje worden. Dat is ook de reden dat ik Tiebreak:nee speel. Gasquet is heel aanvallend ingesteld dit toernooi en ik zie hem niet richting een tiebreak gaan. Scores als een 6-2 6-3 kunnen in deze partij voorbij komen.
R. Vinci (ITA) - J. Hampton (USA) Vinci 1.41 en Vinci 2-0 1.80 (gok)
Wat kwam het goed uit dat Vinci verloor van Lepchenko. Dit zorgt ervoor dat de Italiaanse dames nog aan de bak moeten en dat is alleen maar gunstig met het betten. Zoals ik al zei Vinci verloor en ze is ook een typische B-speler. Ze is niet bijzonder in enige skill maar overall is het redelijk. Ik bet hier ook niet op Vinci maar vooral tegen Hampton. Dat meisje is een pure hardcourt speelster en op iedere andere ondergrond is ze tot nu toe afgegaan. Niks te nadelen van onze landgenoten Rus maar zelfs die gaf Hampton vorig jaar op Roland Garros klop. Daarnaast verloor ze ook al van een nummer 500+ en op zo moment kan ik iemand niet meer serieus nemen op deze ondergrond. Mijn bet is vooral gericht tegen Hampton en als ze speelt zoals tegen Errani dan zal ook Vinci hier met 2-0 winnen.
Errani, Sara-Lepchenko, Varvara Errani 1.25
Van Errani moet het vandaag afkomen bij de Italianen, is zonder meer de beste speler en ik verwacht dat ze op haar ondergrond ook Lepchenko gemakkelijk weg speel. Ik ga hier niet voor de 2-0 omdat ik die odd te laag vind voor het risico omdat Lepchenko voor een Amerikaanse aardig all round is.
Brands, Daniel-Ram, Rajeev Brands 1.36
Is al bezig maar Indoor ben ik een fan van Brands. Hele sterke serveerder en naar mijn mening een klasse betere als de Amerikaan.
Parmentier - Goerges Goerges 1.37
Kwalitatief hoort dit een walk in the park te wezen voor Goerges, maar het is vrouwentennis en daar zijn al gekkere dingen gebeurd. Maar Goerges is een all rounder, kan op iedere ondergrond uit de voeten en ik snap eigenlijk niet waarom de Fransen niet gekozen hebben voor indoor. ( Daar hadden ze meer kans gehad naar mijn mening) Parmentier had tegen Lisicki een aparte partij, brak in de eerste set terug maar als het erop aankwam wist Lisicki net voor de tiebreak het af te maken. Dit zorgt ervoor dat Parmentier nog geen partij gewonnen heeft dit jaar en ik verwacht dat Goerges ervoor gaat zorgen dat de 3-0 een feit is.
Van het toernooi in Sao Paulo blijf ik af, daar gebeuren mij teveel aparte uitslagen. Grt
0 Vind ik leuk's
Gok met wat je kan missen, niet met wat je nodig heb.
Errani, Sara-Lepchenko, Varvara Errani 1.25
R. Vinci (ITA) - J. Hampton (USA) Vinci 1.41
Ik volg deze 2 en heb die in combo gezet.
Bedankt voor de tip
0 Vind ik leuk's
De Italiaanse dames stelde teleur maar erg tevreden met Gasquet.
Morgen veel tennis ik zet al wat namen neer die ik ga spelen, lijst wordt groter en zal later de uitleg uitbreiden (heb een hekel aan het typen op een ipad)
[B]Berlocq- Kuznetsov[/b] Berlocq 1.40
Deze heren speelde vorige week ook al tegen elkaar in de eerste ronde en Berloqc won met 6-2 6-1. Hierbij waren wel veel 40-30 scores maar overall is Berlocq de betere speler van de twee. Zeker met hun achtergrond van gravel en hard.
[B] Hanescu - Janowicz [/b] Janowicz 1.29 en Janowicz 2-0 1.60 (n)
Jerzy is de pool,die vorig jaar op de Indoor Masters van Parijs ze naam vestigde. Schakelde de ene topper na de andere topper uit met zijn harde service en het altijd willen slaan van een winner. Dit jaar speelde hij ook weer prima en blijkt het niet iets eenmaligs te zijn. Hanescu is van nature een echte gravelspeler. Hij heeft een aardige service maar bij pure gravelspelers zie je dat ze vaak op de baseline staan en ook daarop blijven spelen. Voor Jerzy ideaal om misbruik van te maken.
Brands - Simon. Over 21,5. 1.70 (y)
Ik bet hier tegen Simon, mocht hij beter spelen dan in Frankrijk dan kan deze lijn wel is niet gehaald worden maar ik heb vertrouwen in dr Duitser. Hij is hardhitter die op zijn service bijna niet te pakken is. Ik zie hem Simon ook meenemen naar een tiebreak en daar kan Brands een set pakken. Ben echt brnieuwd hoe Simon speelt maar ik verwacht een spannend potje
Lorenzi - Montanes Lorenzi 1.77
Als ik vind dat iemand goed staat te tennissen dan zal ik niet snel tegen hem betten, Lorenzi maakt op mij een prima indruk. Goede service speelt goed in de rallies en tegen de mindere 'goden' is hij gewoon de betere. Zijn verliespartij tegen Chardy verbaasde me maar aan de andere kant Chardy is ook iemand die toppers kan uitschakelen op een goede dag. Montanes als pure gravelspeler valt hij me tot nu toe wat tegen. Hij speelt wel solide maar qua break kansen en echt gaan voor de winst vind ik hem matig. Lorenzi zie ik hier 7/10 keer winnen dus ga ik voor de italiaan.
Sela - Teixeira Sela 1.45 (y)
Ik heb deze match up niet onderzocht maar ik vind Sela op hardcourt gewoon een klasse betere als zijn tegenstander.
Kuznetsova - Mattek-Sands Kuznetsova 1.28 (y)
Ik speelde gisteren Sands en het viel op me dat zo nogal moeite had met haar eigen service, veel fouten en haar matige tegenstander kreeg genoeg kansen om terug te breaken. Het is dat haar tegenstander gewoon slecht op der eigen service was dat ze gemakkelijk won. Tegen Kuznetsova worden zulke fouten keihard afgestraft. Ze had een goed AO en ik verwacht dat ze deze line doortrekt.
De lijst zal nog groter worden maar dat doe ik pas trgen de avond aan.
0 Vind ik leuk's
Thanks door je tips speel ik deze (wel in combo)
Hanescu V. - Janowicz J. (Janowicz)
Lorenzi P. - Montanes A. (Lorenzi)
Tomic B. - Dimitrov G. (How many games) --> Over 22.5
Inzet 20 @ Odd 3.75
Update Ik zat met tomic in mijn hoofd omdat ik hem wou spelen, nu in de war geraakt en hem over 22.5 gespeeld inplaats van brands - simon.
0 Vind ik leuk's
Onbegrijpelijk van jano!
Ik ga iets uitproberen nick, kijken of spelers die allemaal van elkaar zouden kunnen winnen met een set voorsprong het voor elkaar krijgen.
Deze combo speel ik:
Zheng Jie - Rodionova An. (Handicap 1.5 Sets) --> Rodionova An.(+1,5) --- 11.02.2013 13:30 @ odd 1,60
Brands D. - Simon Gilles (Handicap 1.5 Sets) --> Brands D.(+1,5) --- 11.02.2013 13:15 @ odd 1,50
Alund M. - Aguilar J. (Handicap 1.5 Sets) --> Aguilar J.(+1,5) --- 11.02.2013 15:00 @ odd 1,60
Clezar G. - Campozano J. C. (Handicap 1.5 Sets) --> Clezar G.(+1,5) --- 11.02.2013 15:00 @ odd 1,40
Inzet: 20
Odd: 5,38
0 Vind ik leuk's
De bovenste twee partijen zie ik het zeker gebeuren dat het een driesetter wordt of dat die gene gewoon wint. Alund daarentegen zie ik wel 2-0 winnen, vind hem een hele solide challenger. Onderste is een 50/50 voor me gevoel.
Ben zonder meer benieuwd!
Jerzy is inderdaad niet te geloven, kan het nog steeds niet verklaren.
0 Vind ik leuk's
Ja brands heeft het al verpest.. Die andere hebben het wel gered.
0 Vind ik leuk's
010nick:
De bovenste twee partijen zie ik het zeker gebeuren dat het een driesetter wordt of dat die gene gewoon wint. Alund daarentegen zie ik wel 2-0 winnen, vind hem een hele solide challenger. Onderste is een 50/50 voor me gevoel.
Ben zonder meer benieuwd!
Jerzy is inderdaad niet te geloven, kan het nog steeds niet verklaren.

Ongelooflijk.mijn bankroll is aan het smelten gelijk sneeuw voor de zon :-@
De quote was zelfs nog gezakt prématch naar 1.25 of zoiets!Fixed man.
Ik had hem genomen als POTD.'k had beter Sela genomen hé Nick ;-)
0 Vind ik leuk's
De jager vond een konijn, maar het konijn vond van niet
Vreemde dag, Jerzy voor mij de bet van de dag (voor iedereen) liet het compleet afweten en ik kan het nog steeds niet geloven/begrijpen. Zonde dat er geen beelden van zijn op dit moment want dit wil ik echt zien. De overige deden het prima als het daar over gaat. Brands behaalde de 21.5 lijn voor me en de dames deden het goed. Jerzy had het perfect kunnen maken maar het zit niet altijd mee.
0 Vind ik leuk's
De dag kan nog vreemder worden.
Tsonga - Sijsling 1-1 sets en 4-5 voor sijsling nu! Tsonga wel met zijn eigen game bezig. Zal een grote verassing worden als sijsling dit wint. De eerste set was een tie break en die won sijsling. Misschien weer tie break en pakt die hem misschien weer.
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.