Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Tennistips van: Nick

Sinds een aantal maanden ligt mijn focus niet alleen meer op het wedden van voetbal. Het viel me op dat de NBA, MLB en ook de NHL zeer 'profitable' kan zijn als je de odds van de specials bekijkt. Daarnaast volg ik ook een aantal websites met analyses over de wedstrijden waarbij ook keuzes worden aangegeven.
Ik zal hier mijn tips plaatsen wat in mijn ogen de beste keuze is.
Los Angeles Clippers at Atlanta Hawks
1ste helft - Winnaar
Tip: Atlanta Hawks (Y)
In de laatste drie wedstrijden stonden de Hawks in de rust op voorsprong. Ik verwacht dat dit vanavond niet anders zal zijn.

Miami Heat at Boston Celtics
Spread
Tip: Boston Celtics -7 (y)
Mijn keuze valt hier op -7 om twee redenen. De eerste reden is dat ik verwacht dat Miami Heat hun sterkste spelers of niet laten spelen of maar een beperkt aantal minuten. ( Dit baseer ik op hun wedstrijd tegen Houston waarbij alleen Lebron speelde) Daarnaast zullen de Celtics wel met hun sterkste opstelling spelen omdat het voor hun nog geheel open ligt. *( De odd is al verhoogd naar -7 dit duidt er des te meer op dat de Heats niet met hun sterkste team zullen spelen)
Voor de mensen die de special niet durven te spelen raad ik winst Boston Celtics aan.
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flag010nick in 24-04-2012 16:23 Leden topics
in 24-04-2012 16:23 Leden topics
883 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
010nick:
DE odds voor sommige partijen zijn nu nog redelijk om te spelen, maandag zullen ze al een stuk lager zijn dus als je gaat spelen is het nu je kans
US OPEN
Kamke - Hewitt
Hewitt opent als favoriet op 1.38 en dat is een odd die ik snel meeneem voor in een combo. Hewitt stelde me teleur met zijn partij tegen Troicki toch blijf ik vertrouwen in hem houden. Hij is in mijn ogen op ieder vlak een betere speler dan Kamke en in drie sets moet de Aussie het kunnen winnen.
Gulbis - Haas
Tommy haas opent op 1.40 en ook dat is een odd die ik graag meespeel. De duitser laat solide spel zien en presteert redelijk tot goed op de hardcourt banen. Gulbis is getalenteerd maar heeft niet de ervaring die de Duitser wel meeneemt. Als er gameline odds bekend zijn zal ik die ook spelen.
Dimitrov - Paire
Dimitrov opent met 1.57 en dat is een lekkere odd. Dimitrov heeft een lange tijd een hele goede vorm gehad maar heeft slechts tweemaal op hardcourt gespeeld en verloor beide keren. 1-2 en een 2-0 ( tweemaal tiebreak) Dat ziet er niet al te goed uit maar als ik zijn verleden van dit jaar bekijk heeft hij toch een aantal goede results behaalt op hardcourt en verloor hij alleen van top tien namen. Ik verwacht op zo groot toernooi dat hij genoeg opgeladen is om te winnen. Paire is net als Dimitrov een belofte maar heeft laten zien dat hardcourt hem simpelweg niet ligt. Ik speel hier op Dimitrov.
Klizan - Falla
De odd van Klizan is 1.80 en ik vind die odd aan de hoge kant en daarom speel ik erop. Klizan heeft al wat partijen op hardcourt gespeeld en dat was redelijk goed. Falla daarentegen speelde er vrij kansloos op. In mijn ogen is Klizan dit is een 60-40 partij en met een 1.80 odd moet ik wel spelen op de in vorm zijnde Klizan. ( Het wordt ook tijd dat het talent het op een groot toernooi laat zien)
Voor de volgende namen komt nog uitleg
- Istomin 1.30
- Monaco
- Raonic
Vrouwen
De uitleg komt later maar ik geef jullie alvast de namen die ik speel of ga spelen
-Wozniak 1.38
- Safarova 1.20
- Na Li 2-0
- Kvitova 2-0
- Vinci 1.47
Gokjes
Schiavona - Stephens
Ik vind Schiavona een waardeloze speelster, kan er niks anders van maken en de oddmakers houden haar al te lang aan voor favoriet. Met de wetenschap dat ze dit jaar op hardcourt zwaar onder de maat presteert en slechts 1 toernooi als voorbereiding heeft gespeeld (Werd er gelijk verslagen) Moet ik wel spelen op de Amerikaanse powerhouse Stephens voor 2.00. Die speelt nu al meer als een maand op hardcourt en speelt er redelijk goed op. Ik denk dat Stephens het Schiavona dusdanig moeilijk kan maken dat het een bet waard is.
Kuskushkin - Nieminen
Dit is een partij matig vs matig. Beide spelers ze doen leuk mee maar maximaal een tweede ronde en thats it. Kukushkin is underdog met 2.20 en in mijn ogen is dit echt een 50-50% partij. Dan met de wetenschap dat Kuskushkin al een keer van hem won op hardcourt en als ik zie van wie hij verloor en dan vs de namen waar Nieminen van verloor. Ik speel Kuskushkin
Ik ga ook gokken op Stepanek maar ik zie dat er nu al veel op Almagro wordt gebet dus ik laat de odd eerst nog lekker oplopen naar 2.50 voordat ik het meepak.

Voor de mensen die willen betten op Tennis de lijst is geupdate. Deze lijst loopt de eerste drie dagen door dus als je liever een pure bet voor vandaag wil maken dan zal ik op de volgende namen spelen.
- Safarova 2-0 (y)
- Wozniak 2-0 (y)
- Lopez - Haase meer als 3 sets (n)
- Fish 3-0 (y)
Como
- Thiemo de Bakker (y)
Vragen over andere partijen of uitleg just let me know
(y)
0 Vind ik leuk's
Gok met wat je kan missen, niet met wat je nodig heb.
- Lopez - Haase meer als 3 sets
zou je gelijk kunnen hebben:
http://www.nusport.nl/us-open/2893862/het-erg-wisselvallig-bij-haase.html
0 Vind ik leuk's
De jager vond een konijn, maar het konijn vond van niet
Li N. (Chn) - Watson H. (Gbr) onder 17.5 games @1.85 unibet :p
Zahlavova- Flipkens 1@2.7
Kudla-Granollers 1@4.3 Granollers nog gekwetst?
0 Vind ik leuk's
boempatat:
Li N. (Chn) - Watson H. (Gbr) onder 17.5 games @1.85 unibet :p
Zahlavova- Flipkens 1@2.7
Kudla-Granollers 1@4.3 Granollers nog gekwetst?

Granollers niks over vernomen en schijnt fit genoeg te zijn. Op Kudla zou ik in iedergeval niet spelen.
De onder 17.5 game vind ik een te scherpe lijn. Besef wel dat ze dan eigenlijk een 6-2 en een 6-3 moet pakken. Natuurlijk is het mogelijk maar die line vind ik zelf te scherp om op te spelen.
De twee dames zullen aan elkaar gewaagd zijn. Zahl heeft wel een dramatische voorbereiding gehad op hardcourt door er geen te winnen.
0 Vind ik leuk's
Maria Sharapova kampt met een maagvirus en speelde na de Olympische Spelen geen enkel tornooi meer.
hoe ver zal ze geraken denk je?
1st tegen Czink M. (Hun)en dan tegen de winnares van Dominguez Lino L. (Esp) - Karatantcheva S. (Kaz)(karatantcheva wss)en dan
tabel:
Bacsinszky T.Burdette M. (WC)
Hradecka L.Medina Garrigues A. (27)
0 Vind ik leuk's
Ik speel Istomin*Hewitt*Raonic*Monaco*Haas
Let's do this
0 Vind ik leuk's
boempatat:
Maria Sharapova kampt met een maagvirus en speelde na de Olympische Spelen geen enkel tornooi meer.
hoe ver zal ze geraken denk je?
1st tegen Czink M. (Hun)en dan tegen de winnares van Dominguez Lino L. (Esp) - Karatantcheva S. (Kaz)(karatantcheva wss)en dan
tabel:
Bacsinszky T.Burdette M. (WC)
Hradecka L.Medina Garrigues A. (27)

Zo te zien op dit filmpje van een paar dagen terug is ze geheel fit
Edit: link verwijderd omdat het filmpje helaas niet meer bereikbaar is.
Al die namen die je plaats hoort ze normaal gesproken dus geen moeite mee te hebben.
0 Vind ik leuk's
Redelijke tennisnacht 1 combo binnen gehaald maar Istomin heeft me ook een combo gekost. Zijn verlies is toch wel heel apart te noemen, zeker omdat hij goed begon. Heb de partij niet gezien dus kan niet zeggen of het terecht was. ( De dames daarentegen deden precies wat ze moesten doen en zorgde voor de 2-0 waar ik op gebet had. Robin Haase mag zich nu echt zorgen gaan maken. Verliezen van Lopez dat kan.... maar 3-0??. Lopez had een matige voorbereiding en als je dan zo op je 'klote' krijg....
0 Vind ik leuk's
De namen die ik extra speel voor vandaag naast me lijst een stuk hierboven. Ik had het vrijwel geheel uitgetypt maar toen sloeg die het fijn niet op. Me uitleg is daarom wat korter dus als je meer inzicht erin wil krijgen vraag het gerust.
Mannen
Karol Beck (SVK) - Jo-Wilfried Tsonga (FRA) (y)
Pick: 0-3 (1.32)
Tsonga en een hardcourt baan dat is nou eenmaal een goede combinatie, Beck heeft zich knap gekwalificeerd maar die zie ik gewoon niet winnen van Tsonga. Beck is een speler die makkelijk gebroken kan worden en tegen matige spelers kan hij terug breaken maar Tsonga is in mijn ogen daar een paar maatjes te groot voor.
Ivo Karlovic (CRO) - Jimmy Wang (TPE) (n)
Pick: Ivo Karlovic (CRO) (1.72)
Dit is een gokje waarvan ik denk dat het goed kan uitpakken. Mensen die tennis volgen kennen Karlovic wel, de speler met een matige techniek die 1 wapen heeft. Kei kogel hard serveren. Die man heeft zoveel kracht op ze service en als je dat + hardcourt baan neemt is dat een gevaarlijk wapen. In mijn ogen helemaal tegen Wang (Q) waar deze manier van spelen succesvol kan wezen.
Santiago Giraldo (COL) - Milos Raonic (CAN) (n)
Pick: 0-3 (1.55)
Giraldo heeft een hele matige voorbereiding gekend op hardcourt en heeft naar mijn mening geen spel laten zien waarmee hij het Raonic moeilijk kan maken. Ik denk dat 0-3 zeker haalbaar is voor Raonic en zijn spel. Op wimbledon won Raonic al met 3-0 van hem en ik verwacht dat hij dit weer kan waarmaken
David Goffin (BEL) +7,5 (1.80)( Ik zie goffin niet winnen maar ook niet verliezen met zo groot verschil in games. Berdych mag dan een aardig toernooi hebben gedraaid 7.5 is in mijn ogen te hoog.) (n)
Fognini ML 1.63 Ben het eens met Remy bij deze speler en voor zo odd is die zeker speelbaar (y)
Vrouwen
Kimiko Date Krumm (JPN) - Sofia Arvidsson (SWE) (y)
Pick: 0-2
Sofia is een oke speelster, niet heel geweldig maar een solide middenmoot speelster, ze moet daarentegen tegen een vrouw van 41 jaar die tot nu toe dit jaar in alle toernooien er in de eerste ronde uitvloog met 2-0. Met die wetenschap en een odd van 1.62 speel ik de 2-0 graag mee. Voor de mensen die geen score risico willen lopen, kunnen ook de ml line spelen.
Maria Kirilenko (RUS) - Chanelle Scheepers (RSA) (y)
Pick: 2-0 (1.57)
Er zit in deze bet een risico aangezien Kirilenko vorig jaar verloor van haar tegenstander op hardcourt. Daarentegen is Kirilenko op dit moment in haar beste vorm en bij vrouwen maakt dat naar mijn mening wel degelijk uit. Daarom speel ik op de 2-0 aangezien Kirilenko hier in staat is.
Shuai Peng (CHN) - Elena Vesnina (RUS) (n)
Pick: Shuai Peng (CHN)
Peng is een ervaren speelster op de hardcourt baan, daarnaast wist ze al 2 maal van haar tegenstandster te winnen op hardcourt waardoor mijn bet op haar valt.
0 Vind ik leuk's
Thanks voor de tips Nick! Ik heb vandaag gespeeld op Tsonga 3-0*Jovanovic*Kirilenko (geen 2-0) voor 2,00.. Hopelijk pakt Kirilenko haar match nog :)
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.