Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Tennistips van: Nick

Sinds een aantal maanden ligt mijn focus niet alleen meer op het wedden van voetbal. Het viel me op dat de NBA, MLB en ook de NHL zeer 'profitable' kan zijn als je de odds van de specials bekijkt. Daarnaast volg ik ook een aantal websites met analyses over de wedstrijden waarbij ook keuzes worden aangegeven.
Ik zal hier mijn tips plaatsen wat in mijn ogen de beste keuze is.
Los Angeles Clippers at Atlanta Hawks
1ste helft - Winnaar
Tip: Atlanta Hawks (Y)
In de laatste drie wedstrijden stonden de Hawks in de rust op voorsprong. Ik verwacht dat dit vanavond niet anders zal zijn.

Miami Heat at Boston Celtics
Spread
Tip: Boston Celtics -7 (y)
Mijn keuze valt hier op -7 om twee redenen. De eerste reden is dat ik verwacht dat Miami Heat hun sterkste spelers of niet laten spelen of maar een beperkt aantal minuten. ( Dit baseer ik op hun wedstrijd tegen Houston waarbij alleen Lebron speelde) Daarnaast zullen de Celtics wel met hun sterkste opstelling spelen omdat het voor hun nog geheel open ligt. *( De odd is al verhoogd naar -7 dit duidt er des te meer op dat de Heats niet met hun sterkste team zullen spelen)
Voor de mensen die de special niet durven te spelen raad ik winst Boston Celtics aan.
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flag010nick in 24-04-2012 16:23 Leden topics
in 24-04-2012 16:23 Leden topics
883 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
nick ,wat vind je van deze:
Halve Finale New Haven (USA), hardcourt:
Kirilenko M. (Rus)WIN-Wozniacki C. (Den)@2.1 unibet
Wozniacki sukkelde met haar rechterknie gisteren tegen Cibulkova.En met een spuitje komt alles weer goed zeker?
Of gaat ze zich sparen voor US open?
Vandaag om 18u terug op de baan tegen de op het moment sterk spelende russin Kirilenko.(haalde brons op OS samen met Petrova)
Wozniacki verdedigt hier wel haar titel voor de 5e keer!
0 Vind ik leuk's
De jager vond een konijn, maar het konijn vond van niet
boempatat:
Wozniacki sukkelde met haar rechterknie gisteren tegen Cibulkova.En met een spuitje komt alles weer goed zeker?
Vandaag om 18u terug op de baan tegen de op het moment sterk spelende russin Kirilenko.(haalde brons op OS samen met Petrova)

Ik vind het een goed gemotiveerde prognose die we zeker serieus moeten nemen. Die spuit waar jij het over hebt zie ik meer tot betrekking met de aanwezigheid van dr golfvriendje. Kirilenko is de favoriet en dit worden meer dan 20 games (y) Wozniacki wil wel eens laten afweten na een nacht vol overgave ;-) Vergeet niet dat we hier gewoon te maken hebben met dames. :p
0 Vind ik leuk's
boempatat:

Heel bizar ik had gereageerd maar blijkbaar is het niet doorgestuurd. Als Wozniacki echt last heeft zal ze een walkover toestaan om US open niet in gevaar te brengen. Speelt ze dan zal ze niet echt last hebben en zal ze naar alle waarschijnlijkheid volgas kunnen spelen. Ik speel deze partij niet om de volgende redenen. Wozniacki wist 5 maal eerder van haar te winnen driemaal op hardcourt (Dat zit toch in de koppies) Daarnaast laat ook Wozniacki weer een aardige vorm zien de afgelopen tijd net als Kirilenko. Er zijn naar mijn mening betere partijen die wat safer zijn in mijn ogen.
0 Vind ik leuk's
Gok met wat je kan missen, niet met wat je nodig heb.
US Open (USA) - Qualification
WTA
Sevastova @ 4.33 to beat Rybarikova
Chan @ 1.57 to beat T Malek
ATP
R Berankis @ 1.66 to beat T Smyczek
Wat denk je?
en laat de uwe ook maar komen :p
info van punterlounge:
Steve Darcis leek last te hebben van een kwetsuur in de 2e set tegen berdych en Marcel Granollers moest in de match tegen Gulbis, verschillende keren verzorging krijgen.
Mss iets voor rek te houden bij de US open ?
Darcis-Jaziri en Granollers-Kudla
0 Vind ik leuk's
boempatat:
US Open (USA) - Qualification
WTA
Sevastova @ 4.33 to beat Rybarikova
Chan @ 1.57 to beat T Malek
ATP
R Berankis @ 1.66 to beat T Smyczek
Wat denk je?
en laat de uwe ook maar komen :p
info van punterlounge:
Steve Darcis leek last te hebben van een kwetsuur in de 2e set tegen berdych en Marcel Granollers moest in de match tegen Gulbis, verschillende keren verzorging krijgen.
Mss iets voor rek te houden bij de US open ?
Darcis-Jaziri en Granollers-Kudla

Mijn bets voor vandaag staan een stukje hierboven (y)
De dames durf ik echt niet te zeggen die zijn voor mij echt 100% onbekend.
Berankis heeft tweemaal gewonnen maar het was tweemaal op het nippertje. Speelt niet zijn A-game daarentegen vind ik dat Smyczek het redelijk goed doet. Vind Berankis zijn A-game dan wint hij anders maakt Smyczek goed kans
Ik zie Granollers niet verliezen, Darcis ben ik meer benieuwd naar want die raakte daarna niks meer. Al moet ik eerst Jaziri bekijken of die een bet waard is.
0 Vind ik leuk's
DE odds voor sommige partijen zijn nu nog redelijk om te spelen, maandag zullen ze al een stuk lager zijn dus als je gaat spelen is het nu je kans
US OPEN
Kamke - Hewitt
Hewitt opent als favoriet op 1.38 en dat is een odd die ik snel meeneem voor in een combo. Hewitt stelde me teleur met zijn partij tegen Troicki toch blijf ik vertrouwen in hem houden. Hij is in mijn ogen op ieder vlak een betere speler dan Kamke en in drie sets moet de Aussie het kunnen winnen.
Gulbis - Haas
Tommy haas opent op 1.40 en ook dat is een odd die ik graag meespeel. De duitser laat solide spel zien en presteert redelijk tot goed op de hardcourt banen. Gulbis is getalenteerd maar heeft niet de ervaring die de Duitser wel meeneemt. Als er gameline odds bekend zijn zal ik die ook spelen.
Dimitrov - Paire
Dimitrov opent met 1.57 en dat is een lekkere odd. Dimitrov heeft een lange tijd een hele goede vorm gehad maar heeft slechts tweemaal op hardcourt gespeeld en verloor beide keren. 1-2 en een 2-0 ( tweemaal tiebreak) Dat ziet er niet al te goed uit maar als ik zijn verleden van dit jaar bekijk heeft hij toch een aantal goede results behaalt op hardcourt en verloor hij alleen van top tien namen. Ik verwacht op zo groot toernooi dat hij genoeg opgeladen is om te winnen. Paire is net als Dimitrov een belofte maar heeft laten zien dat hardcourt hem simpelweg niet ligt. Ik speel hier op Dimitrov.
Klizan - Falla (y)
De odd van Klizan is 1.80 en ik vind die odd aan de hoge kant en daarom speel ik erop. Klizan heeft al wat partijen op hardcourt gespeeld en dat was redelijk goed. Falla daarentegen speelde er vrij kansloos op. In mijn ogen is Klizan dit is een 60-40 partij en met een 1.80 odd moet ik wel spelen op de in vorm zijnde Klizan. ( Het wordt ook tijd dat het talent het op een groot toernooi laat zien)
Istomin -Zopp (n)
Ik heb Istomin gebackt op 1.30, hij is de betere speler en won al eerder van Zopp op hardcourt.
Raonic - Giraldo (n)
Wil je hier iets aan verdienen dan zijn er naar mijn mening maar twee bets mogelijk: Betten op 3-0 of op de under gameline. Ik speel dan zelf liever de 3-0 omdat je dan een eventuele 7-5 7-6 nog dek. Raonic en hardcourt met zijn serve moet Giraldo in iedere set kunnen breaken.
Greg Zemlja - Mello
Q vs Q en dat kan nog een mooie pot worden. Zemlja heb ik gebackt op 1.55 om de volgende reden, Hij was een vaste bet van mijn in de kwalificaties en speelde sterk tennis naar mijn mening. In de toernooien daarvoor verloor hij ook nog niet op het hardcourt veld ( Matige tegenstanders) maar dat is Mello ook. Die speelde wel redelijk sterk dus dit wordt een mooie pot maar ik speel op Zemlja in mijn ogen de betere.
Mardy Fish - Soeda (y)
Mardy Fish heeft een goede voorbereiding gehad op de hardcourt banen, heeft een sterke serve waarmee ik hem in elke set Soeda wel zie breaken. Soeda had een goede voorbereiding tot de laatste 3 weken waar hij er uitvloog in de eerste ronde van de voorbereidingstoernooien. Ik vind Fish de veel betere speler maar op hem spelen levert eigenlijk niks. Ik speel hier op de 3-0 aangezien dit een reële score is naar mijn mening.
Vrouwen
De uitleg komt later maar ik geef jullie alvast de namen die ik speel of ga spelen
-Wozniak 1.38 (y) ( Had een sterke voorbereiding en zie ik hier gewoon winnen)
- Safarova 1.20 (y) (y)( Ik speel ook op de 2-0 bij haar, een goede voorbereiding en moet het kunnen laten zien voor een odd van 1.50)
- Na Li 2-0 (y) ( Simpelweg in vorm en voelt zich lekker op de hardcourt baan, 2-0 zou makkelijk behaald moeten worden)
- Kvitova 2-0 (y) ( Zelfde reden als Na Li)
- Vinci 1.47 (y) ( Is in vorm en heeft met U Radwanska een pittige loting maar ik zie Vinci de klus klaren en dat is haar ook al 2x eerder gelukt.)
Gokjes
Schiavona - Stephens (y)
Ik vind Schiavona een waardeloze speelster, kan er niks anders van maken en de oddmakers houden haar al te lang aan voor favoriet. Met de wetenschap dat ze dit jaar op hardcourt zwaar onder de maat presteert en slechts 1 toernooi als voorbereiding heeft gespeeld (Werd er gelijk verslagen) Moet ik wel spelen op de Amerikaanse powerhouse Stephens voor 2.00. Die speelt nu al meer als een maand op hardcourt en speelt er redelijk goed op. Ik denk dat Stephens het Schiavona dusdanig moeilijk kan maken dat het een bet waard is.
Kuskushkin - Nieminen
Dit is een partij matig vs matig. Beide spelers ze doen leuk mee maar maximaal een tweede ronde en thats it. Kukushkin is underdog met 2.20 en in mijn ogen is dit echt een 50-50% partij. Dan met de wetenschap dat Kuskushkin al een keer van hem won op hardcourt en als ik zie van wie hij verloor en dan vs de namen waar Nieminen van verloor. Ik speel Kuskushkin
Ik ga ook gokken op Stepanek maar ik zie dat er nu al veel op Almagro wordt gebet dus ik laat de odd eerst nog lekker oplopen naar 2.50 voordat ik het meepak.
0 Vind ik leuk's
010nick:
Gisteren een aardige tennisdag gehad. Berrer heel apart maar ook het verlies van Odesnik kan ik niet plaatsen. Dolgopolov verloor ook maar dit was een partij die beiden kanten op kon gaan. Hij had een mogelijkheid om te breken maar liet het helaas liggen. Rest van de partijen liepen goed en ik ben blij dat me nachtbet zich ook heeft uitbetaald. Vandaag weer een nieuwe dag met kansen
Us Open kwalificaties
- Igor Sijsling (1.40) (y) ( De nederlander is in zijn beste vorm op dit moment, zijn tegenstander heeft goede resultaten behaald op hardcourt maar ik denk dat de vorm van Sijsling hem de overwinning gaat geven.)
- Zemlja (1.45) (y) Had wat moeite met Middelkoop in het begin maar knokte zich goed terug. Is iemand die een service kan breaken en dit zie ik hem ook tegen de verrassend spelende belg Mertens doen.
- Bubka (1.30) (n) Bubka is bekend met de ondergrond en speelt redelijk voor een speler van zijn niveau.
- Bobby Reynolds [1.32) (y) ( Hij speelt tegen die gozer die op een wonderbaarlijke manier won van Berrer ( De wtf van de week) Reynolds als Amerikaan zal graag op de Us Open willen spelen en die zie ik hier de partij winnen.
Winston Salem
Querrey - Berdych (n)
Querrey liet zien dat je een amerikaan op Amerikaanse velden niet moet onderschatten. Hij speelde goed tegen Dolgopolov en ze service verliep goed ( Al had dolgo wat kansjes) Berdych lijkt zijn vorm enigszins weer terug hebben gevonden met een sterke tweede en derde set tot gevolg. Dat maakt de stats moeilijk af te lezen want ik vond Darcis in de eerste set toch echt heersen tegen Berdych. Kan Darcis dit dan moet Querrey dit ook makkelijk kunnen. Wat wel heel erg opvalt dat bij de tweede serve Berdych veelvuldig de rally verliest slechts 37% wint hij die. Tegen Querrey kan hem dit echt pijn gaan doen. Met die wetenschap: Querrey wint in ieder geval 1 set : Ja (1.50)
Isner - Tsonga (y) (y)
De game line is nog niet uit maar de kans is groot dat ik daarop bet. Deze heren speelde drie keer eerder tegen elkaar en het werd geen enkele keer een 2-0 score. Sterker nog in elke partij was er minimaal 1 tiebreak tot gevolg. Dit wordt powerhouse vs powerhouse en ik bet hier op komt er een tiebreak? Ja (1.42) ( Als de gameline bekend is laat ik weten of die speelbaar is)
New Haven
Kvitova - Errani (y)
Kvitova is op dit moment in vorm, speelt tot nu toe erg sterk op hardcourt. Errani speelde gisteren een sterke partij tegen Bartoli maar ik heb niet zo hoge pet op van Bartoli. Wat opviel in die partij is dat Errani der 1 service erg goed liep maar dat ze slechts 55% van haar eerste serve won. Dat betekend dat ze de rally niet echt aankan op deze ondergrond. Met Kvitova weet je dat het dan een zware nacht wordt voor Errani aangezien die aardig hard kan slaan. Haar stats vannacht waren ook erg goed en haar 1e service liep op 70% maar daar won ze wel 83% van. Die wetenschap en wetende dat Kvitova al twee keer met 2-0 won van Errani laat mij betten op Kvitova 2-0.
US OPEN

Van de 8 tips 6 goed. Ik zou er normaal tevreden mee zijn maar het 2-0 verlies van Querrey vind ik heel apart. Hij heeft een sterke serve en verloor tussen de 4-3 en de 2-0, 5 games op rij en kreeg daarna nog wat breaks om de oren. Voor iemand met een dusdanige serve is dat vreemd. Eventueel een blessure ik weet het niet heb het nog niet terug gekeken. Wel erg zonde overigens aangezien hij een break voor stond en het er goed uit zag om de tip binnen te halen. Bubka daarentegen liet het uit ze handen glippen tegen een jonge onbekende Argentijn. Als je terugbreakt en dan weer gebroken wordt dat zijn mentale klappen. Bubka had zeker de kansen maar liet het helaas afweten.
0 Vind ik leuk's
nick weet jij soms wat er gebeurt is met Hlavackova A. / Hradecka L.zat in New Haven (USA)?
1e set was 6-4 voor hen en dan verliezen ze de 2e set met 0-6!? :-(
3e set 4-10
Huber L. / Raymond L. 2-1 Hlavackova A. / Hradecka L.
0 Vind ik leuk's
Hoi Nick,

Wat denk je van Murray A. (Gbr) - Bogomolov A. Jr (Rus)2 @25! unibet
0 Vind ik leuk's
boempatat:
nick weet jij soms wat er gebeurt is met Hlavackova A. / Hradecka L.zat in New Haven (USA)?
1e set was 6-4 voor hen en dan verliezen ze de 2e set met 0-6!? :-(
3e set 4-10
Huber L. / Raymond L. 2-1 Hlavackova A. / Hradecka L.

Lang leven dubbelspel. Ik weet dat Huber/Raymond vaak een slechte start hebben en dan terugkomen. 0-6 is overdreven maar bij dubbelspel zijn die scores iets gebruikelijker. Derde set wordt er gespeeld wie er als eerste bij de tien is, en meestal is daar de gene met de beste serve in het voordeel. ( Amerikanen en hardcourt dan weet je dat het klaar is)
Ik zie Bogomolov nooit van Murray winnen, die ruikt zijn kans nu ook om een halve/ finale te spelen,
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.