Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Tennistips van: Nick

Sinds een aantal maanden ligt mijn focus niet alleen meer op het wedden van voetbal. Het viel me op dat de NBA, MLB en ook de NHL zeer 'profitable' kan zijn als je de odds van de specials bekijkt. Daarnaast volg ik ook een aantal websites met analyses over de wedstrijden waarbij ook keuzes worden aangegeven.
Ik zal hier mijn tips plaatsen wat in mijn ogen de beste keuze is.
Los Angeles Clippers at Atlanta Hawks
1ste helft - Winnaar
Tip: Atlanta Hawks (Y)
In de laatste drie wedstrijden stonden de Hawks in de rust op voorsprong. Ik verwacht dat dit vanavond niet anders zal zijn.

Miami Heat at Boston Celtics
Spread
Tip: Boston Celtics -7 (y)
Mijn keuze valt hier op -7 om twee redenen. De eerste reden is dat ik verwacht dat Miami Heat hun sterkste spelers of niet laten spelen of maar een beperkt aantal minuten. ( Dit baseer ik op hun wedstrijd tegen Houston waarbij alleen Lebron speelde) Daarnaast zullen de Celtics wel met hun sterkste opstelling spelen omdat het voor hun nog geheel open ligt. *( De odd is al verhoogd naar -7 dit duidt er des te meer op dat de Heats niet met hun sterkste team zullen spelen)
Voor de mensen die de special niet durven te spelen raad ik winst Boston Celtics aan.
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flag010nick in 24-04-2012 16:23 Leden topics
in 24-04-2012 16:23 Leden topics
883 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Lekkere tennis zaterdag, twee foutjes en Isner reken ik mezelf aan had meer rekening moeten houden met de vermoeidheid. Coco daarentegen verneukte het echt zelf break voor en dat 4 games verliezen etc... terugbreken en weer gebroken worden verschrikkelijk. Daarentegen veel hoge odds binnen dus extra lekker.
Morgen begint er weer genoeg tennis. Heb vandaag bij de Utrecht - Feyenoord gezeten en met het aantal biertjes wat ik op heb doe ik morgen pas kijken anders komt het niet goed (y)
0 Vind ik leuk's
Gok met wat je kan missen, niet met wat je nodig heb.
Netjes hoor! Ik ga een week lang alles met je meespelen.
0 Vind ik leuk's
Goed bezig Nick. Ik speelde vandaag Dodig (2.50), Wozniacki (2.75) en Johnson (2.05).
Ben benieuwd naar je pics van morgen :D Ben er weer bij!
0 Vind ik leuk's
We gaan vandaag weer opzoek naar value in de odds. De eerste ronde is altijd lastig om te bepalen wie in vorm is en wie zich lekker voelt op het hardcourt.
Seppi - Haase (n)
Ik zei nog geen twee maanden terug als Haase zo blijft spelen altijd tegen betten, maar hij revancheerde zich in Kitzburg met goed spel op gravel. Seppi had een periode waarbij alles lukte op gravel de laatste tijd valt hij wat terug in de middelmaat met minder spel. Onderling hebben ze vier maal tegen elkaar gespeeld en staat het 2-2. Haase won wel van hem op hardcourt en dat is een mooie indicatie. (Zeker omdat Haase underdog is met 1.90) Dan met de wetenschap dat Seppi in de afgelopen vier jaar nooit een positieve score had op de hardcourt qua winsten 3/7 , 3/9 6/11 en 5/9 kunnen we toch wel stellen dat hardcourt hem niet ligt. Dan wetende dat hij ook zijn vorm mist, laat mij spelen op Robin Haase voor 1.90.
Tommy Haas - Nalbandian
Tommy is Tommy en die speelt gewoon als een duitser heel solide spel. Heeft nu al wat toernooien op hardcourt achter zijn kiezen en speelt tot nu toe prima tennis. Vorige week speelde hij ook tegen Nalbandian en wist met 2-1 te winnen (Waar hij eigenlijk toch heer en meester was) Ik vind Tommy de betere speler en heeft al heel wat potjes op hardcourt gespeeld wat mijn keuze om op hem te spelen alleen nog maar aansterkt. Ik pak hier de 1.50 mee.
Dolgopolov - Davydenko (n)
Dolgopolov wat vervloek ik die jongen toch vaak. Hij moet er gewoon zin in hebben, heeft hij het niet? Dan speelt hij waardeloos. Heeft hij er zin in dan is het een hele goede speler. Ik speel op Dolgopolov omdat hij een week rust heeft gehad en daarvoor het hardcourt toernooi op zijn naam schreef. Hier speelde hij tegen goede spelers en liet hij zien dat hij het kan op hardcourt. Davydenko daarentegen is een omgekochte speler die dus ook compleet niet te peilen valt. Wat ik wel weet is dat hij nog niet heeft gespeeld op hardcourt en dat spreekt in het voordeel van Dolgopolov. Ik speel hier op Dolgopolov.
Levine - Young (y)
Dit is een partij van matig vs matig. Beide spelers zijn niet heel veel dus ga je letten op randvoorwaarden. Young is dramtisch en heeft op dit moment 14 wedstrijden achter elkaar verloren. (Zijn vertrouwen ligt dus echt op het nulpunt) Levine is een speler die wel aardig kan tennissen maar echt tekort komt om een keer in een toernooi door te gaan naar een kwartfinale. Levine daarentegen won in de kwalificaties van Rochus en Lacko en dat vind ik toch wel knap. Beide spelers zijn echt niet slecht te noemen en als je daarvan wint kan je dus ook van een dramtische Young winnen. Ik speel hier medium op.
Namen die geen uitleg nodig hebben
Deze keuzes lijken mij heel logisch, mocht je toch vragen hebben pm of stel ze hierin
- Mardy Fish (y)
- Sam Querrey (y)
- Radek Stepanek (y)
- Kohlschreiber (n) (WTF)
-Yen-Hsun Lu (y)
- Baghdatis (y)
Gokje
Youzhny - Hewitt (y)
Dit is een gokje omdat Hewitt nog niet heeft gespeeld op de hardcourt baan, daarentegen is hij Australiër en die zijn het gewend om op deze banen te spelen. Youzhny heeft er twee gespeeld op hardcourt maar werd door Tipsarevic weggetikt maar wist wel te winnen van Anderson (Lijkt zich tot nu toe niet fijn te voelen op hardcourt). Waarom dit een gokje is omdat Hewitt de underdog is maar in mijn ogen op deze ondergrond wel de betere is. Maar je zien vaak zo eerste wedstrijd na een andere ondergrond dat ze het net wat zwaarder hebben. Maar Hewitt verloor nog nooit van Youzhny op hardcourt dus ik speel hier medium stake op de 2.10 voor Hewitt.
Nishikori - Granollers (n)
Dit is echt een gok want Nishikori kan prima spelen op hardcourt. Maar heeft nu drie duels erop gespeeld en tweemaal verloren. Daarentegen was underdog Granollers redelijk succesvol vorige week met drie overwinningen tegen Stakhovsky , Mayer en Chardy. Omdat hij zo ruim underdog is 2.70. Speel ik licht op Granollers omdat er wel value in zit.
Er zijn nog genoeg partijen maar die bevallen me of niet genoeg, of ik ben er niet zeker genoeg van. Je kan me wel me mening vragen maar deze partijen zie ik de meeste value en risico spreiding in. (y)
@ Henniss nette calls op Woz en Dodig hoor, Had eerlijk gezegd verwacht dat Kvitova zou winnen aangezien die toch wel een sterk toernooi speelde.
0 Vind ik leuk's
Kvitova heeft uiteindelijk ook gewonnen zag ik vanmorgen. Erg zonde, Dodig en Johnson wonnen en die quotes waren gewoon een geschenk uit de hemel. Speel er vandaag wel een paar met je mee en ga zelf ook kijken zo :)
0 Vind ik leuk's
henniss:
Kvitova heeft uiteindelijk ook gewonnen zag ik vanmorgen. Erg zonde, Dodig en Johnson wonnen en die quotes waren gewoon een geschenk uit de hemel. Speel er vandaag wel een paar met je mee en ga zelf ook kijken zo :)

Ja ik zit nu bij me bets van vannacht te kijken en zie dat Kvitova was uitbetaald dacht al haha. Als je iets tegen komt laat het gerust weten (y)
0 Vind ik leuk's
Je hebt erg goede tips en het vaak bij het juiste eind, vandaag speel ik een combi mee met jou tips ben benieuwd wat het word
Fish, Kohlschreiber, Dolgopolov en Tommy haas.
0 Vind ik leuk's
Mooi werk mr saoudie arabie :p
Ik speel Levine en Lu met je mee @2.21
0 Vind ik leuk's
De jager vond een konijn, maar het konijn vond van niet
Dolgopolov, gek wordt ik van die gozer. Speel ik tegen hem dan wint ie standaard speel ik op hem dan speelt ie weer als een ongeïnteresseerde speler. Die jongen heeft echt een kronkel in ze kop. Davydenko speelt niet eens goed maar elke rally verliest Dolgo en dat zegt genoeg over hem het is alles of niets en wat .... is het nu. Enige voordeel volgende ronde bette tegen davydenko haal je het geld mee terug maarja.
Robin Haase hoe kan je zo de tweede set in gaan... Seppi is echt dramatisch op hardcourt en als je dan zo speel dan moet je gewoon stoppen met tennis niet te geloven dit.
0 Vind ik leuk's
010nick:
Dolgopolov, gek wordt ik van die gozer. Speel ik tegen hem dan wint ie standaard speel ik op hem dan speelt ie weer als een ongeïnteresseerde speler. Die jongen heeft echt een kronkel in ze kop. Davydenko speelt niet eens goed maar elke rally verliest Dolgo en dat zegt genoeg over hem het is alles of niets en wat .... is het nu. Enige voordeel volgende ronde bette tegen davydenko haal je het geld mee terug maarja.
Robin Haase hoe kan je zo de tweede set in gaan... Seppi is echt dramatisch op hardcourt en als je dan zo speel dan moet je gewoon stoppen met tennis niet te geloven dit.

Niet opgeven nick.mooie analyses (y)
ja dolgopolov is een talent , maar met kuren
:-(
ik had geluk met enkel Levine en Lu te pakken . ;-)
Thx ,keep up the good work (y) (y) (y)
0 Vind ik leuk's
De jager vond een konijn, maar het konijn vond van niet

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.