Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Tennistips van: Nick

Sinds een aantal maanden ligt mijn focus niet alleen meer op het wedden van voetbal. Het viel me op dat de NBA, MLB en ook de NHL zeer 'profitable' kan zijn als je de odds van de specials bekijkt. Daarnaast volg ik ook een aantal websites met analyses over de wedstrijden waarbij ook keuzes worden aangegeven.
Ik zal hier mijn tips plaatsen wat in mijn ogen de beste keuze is.
Los Angeles Clippers at Atlanta Hawks
1ste helft - Winnaar
Tip: Atlanta Hawks (Y)
In de laatste drie wedstrijden stonden de Hawks in de rust op voorsprong. Ik verwacht dat dit vanavond niet anders zal zijn.

Miami Heat at Boston Celtics
Spread
Tip: Boston Celtics -7 (y)
Mijn keuze valt hier op -7 om twee redenen. De eerste reden is dat ik verwacht dat Miami Heat hun sterkste spelers of niet laten spelen of maar een beperkt aantal minuten. ( Dit baseer ik op hun wedstrijd tegen Houston waarbij alleen Lebron speelde) Daarnaast zullen de Celtics wel met hun sterkste opstelling spelen omdat het voor hun nog geheel open ligt. *( De odd is al verhoogd naar -7 dit duidt er des te meer op dat de Heats niet met hun sterkste team zullen spelen)
Voor de mensen die de special niet durven te spelen raad ik winst Boston Celtics aan.
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flag010nick in 24-04-2012 16:23 Leden topics
in 24-04-2012 16:23 Leden topics
883 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Heb al een tijdje niet gegokt op de MLB
Heb even gekeken naar value en om het weer op te starten speel ik om 7 uur
Seatle Mariners (y)
0 Vind ik leuk's
Gok met wat je kan missen, niet met wat je nodig heb.
Tennis voor vandaag (buiten de olympische spelen om)
Al een paar verrassingen gezien in de kwalificaties, bepaalde spelers hebben toch even wat moeite om te switchen naar hardcourt.
-Zemlja (1.53) (y)
- Wayne Odesnik (1.45) (y)
- Paul-Henri Mathieu (1.40) (n)
- Marco Chiudinelli (1.85) (n) ( Won al een keer van Zop op Hardcourt en als je van Dimitrov kan winnen dan ook van Zopp)
- Sijsling (y) ( Ik denk niet dat bubka nog een keer kan stunten op die manier)
- Tommy Haas (n)
Toronto maandag
Dolgopolov (1.65) - Stepanek (n)
Dolgopolov kent een sterk toernooi met zijn finale plaats in Washington op Hardcourt. In het begin van het jaar speelde beide heren tegen elkaar al op hardcourt en wist Dolgopolov te winnen. Dolgo laat goede vorm zien en ik pak de 1.65 graag mee.
Sam Querrey (1.60) - Jurgen Melzer (y)
Querrey is de laatste weken prima bezig op Hardcourt met een finale winst en een halve finale (Verlies tegen dolgopolov) , Jurgen Melzer moet weer gaan switchen van gras naar hardcourt en heeft begin van het jaar slechts 3 van zijn 9 matchen op Hardcourt gewonnen. De wetenschap dat Melzer hier niet top op speelde en Querrey nu al weken op Hardcourt speelt laat mij voor Querrey gaan
Andujar - Lacko (1.65) (n)
Lacko heeft slechte maanden gekend op het gras en ook op gravel maar deze jongen is op hardcourt een redelijke speler. Van de 17 partijen won hij er 12. Ik speel vooral op Lacko omdat Andujar al maanden niet in vorm is en eigenlijk gewoon heel slecht en niet constant speelt. Deze speel ik licht mee.
-Ebden (y)
-Pospisil (Gokje vanwege de hoge odd 2.75) (y)
-Benneteau (y)
-Tsonga 2-0
-Hanescu (y)
-Mardy Fish (y)
-Mardy Fish 2-0 (y)
-Martin Klizan (y)
-Simone Bolelli (y)
-John Isner 2-0 (y)
- Goerges (n)
Rest van de namen zal ik later plaatsen, als ik wat meer tijd heb om de boel te bekijken.
0 Vind ik leuk's
Een mindere dag was het met tennis, paar aparte uitslagen gezien en bij sommige had het ook zeker te maken met de weeromstandigheden(Onderbrekingen) Vooral bij de partij Haas vs Dolgopolov waar Haas toch echt een stuk beter voor de onderbreking was.
Lijstje hierboven is geupdate voor morgen en vanavond.
Ik speel ook nog wat MLB en deze speel ik small stake
-Arizona Diamondbacks
-Nationals under 8,5
-Texas Rangers over 10
0 Vind ik leuk's
Gisteravond/vannacht was een goede tennisdag. Grotendeels binnen gehaald en de 2-0 Fish van 1.60 was freemoney. Daarentegen baal ik enorm van Dolgopolov ik bet al niet vaak op hem omdat ie zo wisselvallig is maar door ze goede partijen op hardcourt had ik er vertrouwen in. Dan zo afgedroogd worden? Cancel dan gewoon je partij.
Vandaag weer een mooie tennisdag maar met heel veel close partijtjes
- Tsonga 2-0(n) (Ik heb Chardy zien spelen tegen Young als je zo speel tegen Tsonga wordt je gewoon afgemaakt 1.45 is dan een prima odd)
- Tommy Haas (2,05) (y) Tommy is underdog tegen Gilles Simon en naar mijn mening is dat toch onterecht. Simon heeft nog niet gespeeld op hardcourt en is dus nog moeilijk te voorspellen. Haas daarentegen wel en heeft goed spel laten zien. Deze partij is de kans vrij groot dat het een drie setter wordt (Speelde viermaal eerder tegen elkaar en het werd nooit een 2-0 3-0) Ik speel hier voor de value op Tommy
-Kohlschreiber (y)heb ik binnen gehaald op 1.60 maar de odd is al gezakt naar 1.30. Waarom Kohlschreiber dat heeft vooral met zijn tegenstander te maken die op hardcourt een slechte trackrecord heeft in de afgelopen jaren. Won er nu knap drie maar dit waren niet tegen spelers van het niveau Kohlschreiber. Ik zie Kohlschreiber als de terechte favoriet.
- Sam Querrey (y) Hij speelt tegen Nishikori en dat is een prima speler op hardcourt daar is niks op aan te merken. Ik speel op Sam omdat hij nu al een aantal toernooien op Hardcourt speelt (Succesvol) en Nishikori terugkeert van gras en dat is toch een aardig verschil daarnaast speelde hij een maand terug op Hardcourt en verloor van Soeda met 2-0. Dit betekend dat hij even nodig heeft om te moeten wennen aan hardcourt en ik zie Sam dit afstraffen.
-Del Potro 2-0 (n) Ik zie hier veel value in de 1.52 voor de 2-0. Deze ligt nu zo hoog omdat Stepanek gister knap won, ik heb die partij gevolgd en het was niet Stepanek die geweldig speelde maar Dolgopolov die ontiegelijk liep te kloten. De enige reden om niet voor 2-0 te gaan is dat Del Potro terug komt van gras en dit toernooi misschien niet direct wil spelen ( Zie je wel vaker na een fysiek lang toernooi) Toch zie ik hier een 2-0 en speel ik daar ook op.
Daarnaast speel ik nog
-Volandri
- Klizan (1.57 en won driemaal op gravel van zijn tegenstander tweemaal dit jaar) (y)
- Petrova (n)
Voor morgen
Stosur (1,35) die zal morgen rond 1.10 zitten dus wees er snel bij (y)
0 Vind ik leuk's
Redelijke tennisdag/nacht waarbij Tsonga en Del Potro alleen voor het inschrijfgeld kwamen, zeer zonde kost toch een mooie bet. De odd van Tommy heeft me goed opgeleverd met Klizan, Sam en Kohlschreiber. Vandaag weer opzoek geweest naar wat value en ik kwam uit bij de volgende partijen
J Chardy - M Granollers (y)
Chardy speelde gisteren goed tegen Tsonga maar ik moet zeggen dat ik Tsonga er vermoeid uit vond zien en ook niet het Tsonga spel speelde wat we van hem kennen. Chardy zag ik de ronde daarvoor spelen en die viel me zo tegen dat dit veel over hem zegt. Hij is niet constant en zeker niet tegen spelers van gelijkwaardig of beter niveau. Granollers is ook geen topper maar heeft een goede return en kan net als een Ferrer wachten tot de tegenstander een fout maakt. Ik speel op Granollers zeker met de huidige odd die hij krijgt (1.79)
Kerber - Makarov (y)
De 2-0 bets liepen gisteren compleet niet maar als iemand in vorm is dan is het Kerber wel. Tegen speelsters van minder niveau zoals Makarov is ze gewoon heel sterk. Dit jaar speelde ze al tweemaal eerder en beide duels werden 2-0 voor de duitse. Ik speel hier 2-0
Fish - Monaco (n) (y)
Dit is een hele lastige partij van twee spelers met een zeer sterke serve. Maar Monaco is ruim underdog met (2.58) en dat zorgt ervoor dat ik op hem gok. Ik speel op hem omdat hij dit jaar al won van Fish op hardcourt. Als Monaco gefocust speelt is hij sterk genoeg om van Fish te winnen. Voor de gene die met tennis niet al teveel risico willen hebben laat deze pot dan aan je voorbij gaan of speel op handicap voor Monaco met +2.5. Ik speel hier overigens ook op een driesetter die kans zit er volgens mij zeker in. Gameline is 23.5 (y) en die speel ik dus mee.
- Rogerio Dutra Da Silva (y)
- Simone Bolelli (y)
- Blaz Kavcic (y)
Meer speel ik voorlopig niet, kans is nog wel dat ik Cilic speel omdat hij van de 7 x dat hij tegenover Tipsarevic stond er 6 won waarvan ook op hardcourt.
EDIT
Ik speel vanavond ook Raonic voor 2.30, Murray raakte gisteren licht geblesseerd en tegen het powerhouse Raonic kan dit nog wel leuk worden. Raonic won al eerder dit jaar van Murray en is een stuk minder vermoeid + eigen land.
Isner eerste set tiebreak (3.20) is het gokje waard (y)
0 Vind ik leuk's
Heel veel regen in Canada dus de bets daar staan nog open. De drie die wel speelde gelukkig allen goed (y)
-Bolelli (y)
-Stosur (n) ( Zonde tweemaal tiebreak)
-Montanes (y)
0 Vind ik leuk's
Wat denk je van McHale vs Wozniak ?
0 Vind ik leuk's
emin:
Wat denk je van McHale vs Wozniak ?

Mchale is naar mijn mening de betere speelster, Wozniak daarentegen speelt boven haar kunnen en heeft het publiek achter haar. Dit is zo partij die ik lekker voorbij laat gaan. Simpelweg omdat het beide kanten op kan gaan.
0 Vind ik leuk's
Was een fijne tennisdag/nacht. Ik zie dat ik Tommy Haas niet in me topic had staan erg vreemd omdat die in vrijwel elke combo stond. Het begon slechts met Monaco ( Hoe kan je het weggeven?) maar daarna ging het erg lekker. Isner stond in het topic alleen de tiebreak 3.20 ( Erg lekker) maar ik speelde ook op zijn winst. Ik mag niet klagen over wat het opleverde. Vannacht waren er nog wat partijen maar ik had teveel op om goede bet keuzes te maken. Zal straks me nieuwe lijstje plaatsen
0 Vind ik leuk's
Toronto
Isner - Gasquet (n)
Een zeer mooie partij tegen een geboren hardcourt speler tegen een fransman op een rampage. Gasquet speelt voor zijn doen een zeer sterk hardcourt toernooi. Maar Gasquet is niet een hele goede hardcourt speler als ik zijn verleden bekijk. Hoe kan hij dan toch winnen? Berdych is niet in vorm en dat is een understatement, die speelde zo slecht dat Gasquet zonder heel veel moeite kon winnen. Mardy Fish had een zware partij op dezelfde dag gespeeld waardoor hij op het einde moest laten gaan aan Gasquet. Isner speelde twee zware partijen maar sloeg zich er toch vrij gemakkelijk doorheen tegen twee sterke service spelers Kohlschreiber en Raonic. Isner is al gelange tijd aan het spelen op hardcourt en ik zie hem als de favoriet. Ik speel op de 1.65 en natuurlijk maak ik een tiebreak bet.
Montreal
Errani - Na Li (y)
Een mooie partij tussen de verrassing van dit jaar en de verrassing van twee jaar terug. Na Li heeft na haar geweldige jaar een wat mindere periode en is eigenlijk niet meer te zien bij de laatste vier. Errani daarentegen wist te verrassen op Roland Garros en dat met zeer sterk return spel. De odd van Na li ligt op 1.53 en dat is gewoon speelbaar. Na Li heeft in 2012 21 maal op hardcourt gespeeld er er liefst 17 gewonnen. Errani daarentegen is 9/6 en had in het verleden zelfs een negatieve trackrecord op hardcourt. Daarnaast speelde ze 4 maal tegen elkaar en won na li 4 maal van haar. Ik speel hier op Na Li
Paszek - Navarro
Navarro is een vreemde, een speelster die een set zo kan laten gaan maar zich er ook in vast kan bijten. Ik vind Paszek de betere speelster, en de wetenschap dat ze een stuk meer uitgerust is dan Navarro speelt ook in haar voordeel.
Sam Marino
Klizan - Volandri (y)
Spelen beide een sterk gravel toernooi waardoor het een close partij zal worden, Ik speel op Klizan om de volgende reden. Hij won de laatste tweemaal op gravel van Volandri waarvan 1 maal dit jaar. Daarnaast vind ik Klizan (1.83) wat sterker overkomen in zijn spel dan Volandri.
Cincinatti
-Leonardo Mayer (y)
-David Goffin (gokje) (y)
- Kiki Bertens (Verbaasde me afgelopen week op hardcourt is met 1.62 het spelen waard) (y)
- Coco vandeweghe (n)
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.