Tennistips van: Nick
Sinds een aantal maanden ligt mijn focus niet alleen meer op het wedden van voetbal. Het viel me op dat de NBA, MLB en ook de NHL zeer 'profitable' kan zijn als je de odds van de specials bekijkt. Daarnaast volg ik ook een aantal websites met analyses over de wedstrijden waarbij ook keuzes worden aangegeven.
Ik zal hier mijn tips plaatsen wat in mijn ogen de beste keuze is.
Los Angeles Clippers at Atlanta Hawks
1ste helft - Winnaar
Tip: Atlanta Hawks (Y)
In de laatste drie wedstrijden stonden de Hawks in de rust op voorsprong. Ik verwacht dat dit vanavond niet anders zal zijn.
Miami Heat at Boston Celtics
Spread
Tip: Boston Celtics -7 (y)
Mijn keuze valt hier op -7 om twee redenen. De eerste reden is dat ik verwacht dat Miami Heat hun sterkste spelers of niet laten spelen of maar een beperkt aantal minuten. ( Dit baseer ik op hun wedstrijd tegen Houston waarbij alleen Lebron speelde) Daarnaast zullen de Celtics wel met hun sterkste opstelling spelen omdat het voor hun nog geheel open ligt. *( De odd is al verhoogd naar -7 dit duidt er des te meer op dat de Heats niet met hun sterkste team zullen spelen)
Voor de mensen die de special niet durven te spelen raad ik winst Boston Celtics aan.
Ik zal hier mijn tips plaatsen wat in mijn ogen de beste keuze is.
Los Angeles Clippers at Atlanta Hawks
1ste helft - Winnaar
Tip: Atlanta Hawks (Y)
In de laatste drie wedstrijden stonden de Hawks in de rust op voorsprong. Ik verwacht dat dit vanavond niet anders zal zijn.
Miami Heat at Boston Celtics
Spread
Tip: Boston Celtics -7 (y)
Mijn keuze valt hier op -7 om twee redenen. De eerste reden is dat ik verwacht dat Miami Heat hun sterkste spelers of niet laten spelen of maar een beperkt aantal minuten. ( Dit baseer ik op hun wedstrijd tegen Houston waarbij alleen Lebron speelde) Daarnaast zullen de Celtics wel met hun sterkste opstelling spelen omdat het voor hun nog geheel open ligt. *( De odd is al verhoogd naar -7 dit duidt er des te meer op dat de Heats niet met hun sterkste team zullen spelen)
Voor de mensen die de special niet durven te spelen raad ik winst Boston Celtics aan.
in 24-04-2012 16:23 Leden topics
Aanmaakdatum (oplopend)
10
Voor vanavond en morgen wat onbekende spelers waarop ik speel
-Pella (y)
-Benjamin Becker (n)
-Salamanca (y)
-Alejandro Gonzales (y)
-Flipkens (y)
-Fabiano De Paula (y)
-Diego Junqueira (y)
-Guido Andreozzi (y)
-Guido Pella (y) (6-0 6-0 Heerlijk bezig dat ventje)
-Sergei Bubka (y)
-Ryan Sweeting (y)
-Del Bonnis (n)
Voor morgen op Wimbledon (Lijstje zal nog groter worden) Gokjes
Je komt nu op het punt dat het kwaliteit tegen kwaliteit is of een lucky speler vs een topper. Dan zijn de odds of te dicht bij elkaar of te ver uit elkaar.
Ferrer(n) (Die man speelt een dusdanig sterk toernooi dat ik de odd van 2.66 te mooi vindt om er niet op te betten. Tegen Murray heeft hij in mijn ogen zeker een kans en dat is genoeg voor mij om op hem te gokken. Mensen die voor Murray gaan kan ik niks tegen inbrengen maar ik speel zelf voor Ferrer)
-Federer (n) Ik bet hier op 4 sets. Federer die heeft de laatste twee partijen sets weg gegeven maar blijkt dus ook last van ze rug te hebben. Vorig jaar speelde ze beide al tegen elkaar en werd het 3-1. Ik ga nu dus voor 4 sets en hopelijk betaald het uit.
-Pella (y)
-Benjamin Becker (n)
-Salamanca (y)
-Alejandro Gonzales (y)
-Flipkens (y)
-Fabiano De Paula (y)
-Diego Junqueira (y)
-Guido Andreozzi (y)
-Guido Pella (y) (6-0 6-0 Heerlijk bezig dat ventje)
-Sergei Bubka (y)
-Ryan Sweeting (y)
-Del Bonnis (n)
Voor morgen op Wimbledon (Lijstje zal nog groter worden) Gokjes
Je komt nu op het punt dat het kwaliteit tegen kwaliteit is of een lucky speler vs een topper. Dan zijn de odds of te dicht bij elkaar of te ver uit elkaar.
Ferrer(n) (Die man speelt een dusdanig sterk toernooi dat ik de odd van 2.66 te mooi vindt om er niet op te betten. Tegen Murray heeft hij in mijn ogen zeker een kans en dat is genoeg voor mij om op hem te gokken. Mensen die voor Murray gaan kan ik niks tegen inbrengen maar ik speel zelf voor Ferrer)
-Federer (n) Ik bet hier op 4 sets. Federer die heeft de laatste twee partijen sets weg gegeven maar blijkt dus ook last van ze rug te hebben. Vorig jaar speelde ze beide al tegen elkaar en werd het 3-1. Ik ga nu dus voor 4 sets en hopelijk betaald het uit.
Gok met wat je kan missen, niet met wat je nodig heb.
Wimbledon is tot nu toe een vrij lastig betbaar toernooi. Ik heb nog nooit zoveel 'zekerheidjes' zien afvallen terwijl ze toch echt het betere spel en ook statistieken hadden. Dat is ook tekenend met het bette en dat is zeker jammer. We komen nu op het punt dat kwaliteit vs kwaliteit speelt. De dames partijen voor vandaag laat ik links liggen. Kerber-Radwanska valt niet te voorspellen, Radwanska is nog niet echt getest en tegen Kirilenko had ze het al zwaar, Kerber speelt een sterk toernooi maar zag er gister vermoeid uit. Die partij laat ik voor wat het is (Dan speel ik liever op de onbekende namen die me qua odds meer opleveren) Azarenka vs Williams is nog zo partij. Azarenka won slechts éénmaal van de 8 partijen maar speelde deze wel allemaal toen ze nog geen 20 was. Dat is geen vergelijkingsmateriaal aangezien het meisje na haar 20 pas echt begon te vlammen. Azarenka speelt een sterk toernooi, en weet dat ze Sharapova weer voorbij kan gaan en weer de nieuwe nummer 1 kan zien mits Radwanska eruit vliegt of ze die zelf in de finale verslaat. Williams daarentegen speelt een apart toernooi. Speelde gister zeer sterk maar kan ook zomaar een set uit haar handen laten glippen. Ik laat het lekker schieten en speel op de finale.
Voor de onbekende namen hierboven, deze zijn gemaakt op wat research en kijkend naar de resultaten. Ik heb er goed gevoel over dat grotendeels van deze lijst zal winnen. Dus laten we het hopen en weer een mooie tennisdag hebben.
Grt Nick
Voor de onbekende namen hierboven, deze zijn gemaakt op wat research en kijkend naar de resultaten. Ik heb er goed gevoel over dat grotendeels van deze lijst zal winnen. Dus laten we het hopen en weer een mooie tennisdag hebben.
Grt Nick
Speel weer mee, hopen dat ik de inzet nu wel goed heb geplaatst ;)
Federer R. - Youzhny M. (Number of Sets) --> 4sets / 3.00 ) 8/10
Federer R. - Youzhny M. (Number of Sets) --> 5sets / 6.00 3/10 voor de zekerheid
Federer R. - Youzhny M. (Set Betting) --> 3:1 / 3.40 7/10
Ferrer D. - Murray A. (Game) --> Ferrer D. / 2.30 5/10
thx voor de tips iig alvast ik waardeer het
Federer R. - Youzhny M. (Number of Sets) --> 5sets / 6.00 3/10 voor de zekerheid
It's not gambling if you always win
Ik vind Youznhy beetje slappe hap dus 4 sets lijkt me erg merkwaardig, ik gok er niet op in ieder geval.
En Kerber/Radwanska lijkt me juist een match die in 3 sets zal gaan of in ieder geval wel 22 games.
Ik heb handicap Radwanska plus 1,5 set.
En Azarenka hoort ook gewoon een setje te kunnen pakken tegen big booty Serena Williams. Ook over 22 games zie ik wel gebeuren.
Maar het accent moet gelegd worden op de handicap van plus 1,5 set bij Azarenka en Radwanska.
En Kerber/Radwanska lijkt me juist een match die in 3 sets zal gaan of in ieder geval wel 22 games.
Ik heb handicap Radwanska plus 1,5 set.
En Azarenka hoort ook gewoon een setje te kunnen pakken tegen big booty Serena Williams. Ook over 22 games zie ik wel gebeuren.
Maar het accent moet gelegd worden op de handicap van plus 1,5 set bij Azarenka en Radwanska.
datel13:
5 Sets had ik in ieder geval niet gespeeld, dat zie ik dan weer niet gebeuren. Dan had je beter 3-0 en 3-1 kunnen spelen.
Comeyer dat klopt helemaal, het is ook niet veel maar onderling zeker op grote toernooien wist Youzhny altijd een setje af te snoepen. Puur daarop en het feit dat Federer al twee sets verloor tegen Benneteau en 1 tegen Malisse moet het niet onmogelijk zijn.
Bij de dames is dat het probleem je weet het dus nooit, die kunnen gister ruk zijn en vandaag top maar net zo goed omgedraaid. Ik laat ze vandaag lekker gaan.
Maar ik hoop alleen maar dat Kohlschreiber en Tsjonga er een echte match van kunnen maken en Murray netzo. Hopelijk geen 3/0 voor 1 van beide heren. :)
Tot nu toe een teleurstellende dag... Ferrer had zeker de kans maar liet het liggen en Youzhny liet niet het spel zien van afgelopen dagen. Heel erg zonde omdat het niet nodig was. Del Bonnis idem dito ik volg dat ventje al een tijdje en dat die vandaag zou verliezen kon ik niet voor mogelijk houden. Gelukkig zijn er nu aardig wat van me onbekende namen bezig en staan die allen voor. Hopelijk maken die nog een leuke winst voor me. Staat nog een odd van 6.23 en 5.23 open met beide 25 euro erop. Me funbet is nog open waarin de dubbelspellen van de vorige pagina inzitten die is nog live maar daar wil ik me hoop nog niet teveel op focussen.
Ik denk dat ik Wimbledon nu laat voor wat het is, alleen als de odd te mooi is dan wil ik misschien nog wel een gokje wagen maar anders ga ik me vermaken met de kleine toernooien. Ik ben wel een beetje klaar met het gras ;)
Update
Dank zij het lijstje met onbekende spelers en me drie openstaande combo's haal ik toch nog een leuk bedrag binnen. Maakt me avond een stuk aangenamer op naar morgen
Ik denk dat ik Wimbledon nu laat voor wat het is, alleen als de odd te mooi is dan wil ik misschien nog wel een gokje wagen maar anders ga ik me vermaken met de kleine toernooien. Ik ben wel een beetje klaar met het gras ;)
Update
Dank zij het lijstje met onbekende spelers en me drie openstaande combo's haal ik toch nog een leuk bedrag binnen. Maakt me avond een stuk aangenamer op naar morgen
Ik denk dat je big booty serena williams tegen azeranka ook wel een leuke vind. ;-) zoiets laat jij echt niet ligge :p
Onbekende spelers waarop ik vannacht/morgen speel
-Prodon (y)
-Veic (y)
-Rufin (n)
-Belluci (y)
-De Bakker (y)
-Flipkens (y)
-Rogerio Dutra Da Silva (y)
-Alejandro Gonzales (n)
- Pella (y)
-Ryan Sweeting (y)
-Diego Junqueira (n)
-Bubka (y)
-Hanescu (y)
Wimbledon (Allen dubbenspel)
Lindsted Tecau (y)
Broertjes Bryan (y)
Errani Vinci (n)
-Prodon (y)
-Veic (y)
-Rufin (n)
-Belluci (y)
-De Bakker (y)
-Flipkens (y)
-Rogerio Dutra Da Silva (y)
-Alejandro Gonzales (n)
- Pella (y)
-Ryan Sweeting (y)
-Diego Junqueira (n)
-Bubka (y)
-Hanescu (y)
Wimbledon (Allen dubbenspel)
Lindsted Tecau (y)
Broertjes Bryan (y)
Errani Vinci (n)
comeyer:
Ik denk dat je big booty serena williams tegen azeranka ook wel een leuke vind. ;-) zoiets laat jij echt niet ligge :p
Het jeukt zeker om erop te betten, maar ik moet zeggen ik weet niet voor wie ik moet gaan deze partij. Drie sets lijkt me het meest logische idem dito voor de andere vrouwen partij maarj..