Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Wedden met Marianne1960

Beste gebruikers van VW.net,
Veel gebruikers openen de laatste tijd hun eigen topic. Ik zie dat er maar weinig zijn die ze ook echt actief bijhouden (uitzonderingen als vonloite daargelaten).
Ikzelf open hierbij ook mijn eigen topic. Maar dit is niet een gebruikelijk 'wedadvies' topic. Ik ben namelijk de laatste tijd bezig met 'goudzoeken'. (het behalen van een grote mooie winst)
Sinds de start van dit nieuwe voetbalseizoen heb ik een mooie winst behaald van zo circa. 500 euro. In de eerste vier eredivisie ronde's waren al mijn belangrijke weddenschappen goed.
Nu ben ik sinds de wedstrijd van Nederland tegen Finland hele (grote) risicovolle bet's aan 't afsluiten. Nog zonder succes uiteraard.
Ik blijf natuurlijk ook 'gewoon' wedden, maar die weddenschappen zal ik hier niet plaatsen. Dat laat ik met veel plezier over aan vonloite en mrunibet (&derest).
Elke week zal ik ongeveer met een 'goudzoekertje' komen...
Ik zal ook zoveel mogelijk proberen te motiveren.
Meedoen is natuurlijk altijd leuk!
Marianne1960...
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagmarianne1960 in 12-09-2011 21:16 Leden topics
in 12-09-2011 21:16 Leden topics
26 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.