Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Wedden met Marianne1960

Beste gebruikers van VW.net,
Veel gebruikers openen de laatste tijd hun eigen topic. Ik zie dat er maar weinig zijn die ze ook echt actief bijhouden (uitzonderingen als vonloite daargelaten).
Ikzelf open hierbij ook mijn eigen topic. Maar dit is niet een gebruikelijk 'wedadvies' topic. Ik ben namelijk de laatste tijd bezig met 'goudzoeken'. (het behalen van een grote mooie winst)
Sinds de start van dit nieuwe voetbalseizoen heb ik een mooie winst behaald van zo circa. 500 euro. In de eerste vier eredivisie ronde's waren al mijn belangrijke weddenschappen goed.
Nu ben ik sinds de wedstrijd van Nederland tegen Finland hele (grote) risicovolle bet's aan 't afsluiten. Nog zonder succes uiteraard.
Ik blijf natuurlijk ook 'gewoon' wedden, maar die weddenschappen zal ik hier niet plaatsen. Dat laat ik met veel plezier over aan vonloite en mrunibet (&derest).
Elke week zal ik ongeveer met een 'goudzoekertje' komen...
Ik zal ook zoveel mogelijk proberen te motiveren.
Meedoen is natuurlijk altijd leuk!
Marianne1960...
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagmarianne1960 in 12-09-2011 21:16 Leden topics
in 12-09-2011 21:16 Leden topics
26 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Ik ben benieuwd :d
Wat bedoel je met goudzoekertje? Die dikke combo laatstvvan je vond ik wel fraai ;-)
Succes (y)
0 Vind ik leuk's
Ajax - Lyon:
Ajax tegen Lyon, ikzelf zie best kansen voor Ajax als ze 'topvorm' zijn. Dat vind ik ze nu absoluut nog niet...
Tuurlijk ze spelen aardig en winnen hun wedstrijden wel (behalve dan van VVV) maar ik zie nog geen 'top' Ajax.
Lyon heeft gewoon weer een sterke ploeg en het zou me echt niet verbazen als die gewoon winnen in A'dam.
Bor. Dortmund - Arsenal:
Dortmund na een uitstekend vorige seizoen nu dan weer eens in de champions league. Hartstikke leuk! Redelijke ploeg toch wel wat kwaliteit ingeleverd in de zomerstop (Sahin bijvoorbeeld naar Real). Het verhaal van Arsenal is bekend, toch is het natuurlijk geen slecht team. Quotering van 3,60 vind ik toch wel hoog.
FC Porto - Sjakhtar Donetsk
FC Porto is natuurlijk de kersverse EL-winnaar. Goede ploeg en niet te onderschatten. Maar waar slaat die quotering van Sjakhtar op? 5,50!!! Dat is toch hartstikke hoog voor de de ploeg die het Barca vorig seizoen aardig lastig maakte in de halve finale van de Champions League.
En dan de bet waar 't echt om gaat
Ik heb geen tijd om elke losse bet te motiveren. Veel lijkt me wel redelijk voorspelbaar, als je toch nog een motivatie wil vraag 't me dan graag in dit topic!
Ik zou wel even 't systeem uitleggen:
Het zijn in totaal 10 losse picks, zoals je kan zien. Ik heb een 'zevenvoudige' weddenschap afgesloten. In totaal zijn dit 120 combinaties waarop ik allemaal 0,50 euro heb ingezet (totaal dus 60 euro).
Steeds zijn er dus combo's gemaakt door unibet met zeven van deze 10 picks.
Als ik ze alle tien goed heb krijg ik (ongeveer) 2500 euro terug.
Als ik er negen goed heb krijg ik (ongeveer) 750 euro terug.
Als er acht goed zijn krijg ik (ongeveer) 175 euro terug.
Als ik er zeven goed heb krijg (ongeveer) 20 euro terug.

Ik maak dus een klapper als ik 10 uit 10 speel of 9 uit 10. Bij 8 uit 10 heb ik nog een mooi bedrag en bij 7/10 heb ik 1/3 van mijn inzet terug...
Wish me luck!
0 Vind ik leuk's
'Een gokverslaafde die winst maakt'
Good luck, zie het bet gebeuren de onderste combi :)
0 Vind ik leuk's
beerschotterke13:
Volgens mij ga je nog ni de helft van je bets goed hebben :s

Oké, dat kan natuurlijk. Maar motiveer graag je reactie! Waarom bijvoorbeeld niet?
Misschien leer ik er nog wat van...
0 Vind ik leuk's
Leuk topic om te openen, de kans dat je 'goudzoekers' op lange termijn winstgevend zijn is erg klein, uitzonderingen daar gelaten. Ben heel benieuwd hoe je het er vanaf gaan brengen en ik hoop dat je actief blijft met je topic.
Misschien een idee om een eigen wedlog te starten op wedlog.net?
0 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.
Ik ga je volgen, ben benieuwd. Succes! ;)
0 Vind ik leuk's
Aziatisch gehandicapt
vw-crew:
Leuk topic om te openen, de kans dat je 'goudzoekers' op lange termijn winstgevend zijn is erg klein, uitzonderingen daar gelaten. Ben heel benieuwd hoe je het er vanaf gaan brengen en ik hoop dat je actief blijft met je topic. Misschien een idee om een eigen wedlog te starten op wedlog.net?

Klopt, ik hoop dan ook op een klapper, maar die kans is natuurlijk erg klein.
Daarom zal ik 't misschien ook niet elke week het mezelf kunnen permitteren.
Wedlog is misschien ook wel handig, maar ik heb 't liever in een topic zodat jullie ook kunnen reageren...
0 Vind ik leuk's
Fulham - Twente vind ik wel een risicootje. Fulham is een erg stugge ploeg en ze scoren niet makkelijk, maar ze krijgen ook niet gemakkelijk goals tegen. Ook United zou zo maar op X kunnen spelen, al zouden ze op de counter al wel een goal moeten kunnen maken en zijn ze in topvorm, hangt er een beetje van af of Benfica durft te voetballen.
0 Vind ik leuk's
Leuk dat je dit doet Marianne. Ik ga het volgen. Er zitten kansen tussen. (y)
0 Vind ik leuk's
Onze laatste updates ontvang je via onze Twitter pagina: twitter.com/NLVoetbalWedden
Zo; de 1e avond zit erop...
De eerste combo is fout, dat verwachtte ik wel...
Helaas wel nu al nu al 1 goed & 2 fout in de 'grote' combo.
Erg jammer van Dortmund - Arsenal, erg leuke wedstrijd, dortmund was sterker. Als dortmund in de 70e minuut de 1-1 had gemaakt hadden ze ook nog wel gewonnen. Erg veel kansen deze wedstrijden op meer goals. Valencia heb ik nog niet gezien... Raar resultaat vind ik, Genk lijkt mij niet erg sterk
Kans lijkt klein op een winst, omdat ik nu de resterende zeven wedstrijden goed moet hebben.
Maar 't blijft wedden dus ik blijf positief...
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.