Wedden met HosteDenis
Ik weet nog niet zo goed of ik er eigenlijk goed in ben, online wedden, maar ik doe het nu al zo'n maand en heb nog niet in het rood gestaan. Ik heb al grote winst gehad, maar die winst ook weer zien slinken... Nu nog in het groen dus terwijl het goed meezit kan ik mijn tips misschien met de wereld delen. Eigenlijk ging ik dit eerst niet doen, maar ik zie iedereen hier precies zijn tips noteren en dus begin ik er ook mee. Ik doe het om tips te geven (misschien ziet iemand van jullie iets interessants tussen mijn bets) maar eigenlijk ook vooral om kritiek te krijgen op bepaalde bets die ik plaats, zodat indien ik iets stoms doe ik dat in de toekomst misschien niet meer doe.
Ik speel enkel met bwin.
Ik speel graag met systemen, en ik weet dat de meeste van jullie daar tegen zijn. Je mag gerust laten weten waarom! Voorlopig blijf ik er nog even mee spelen, want ik vind het leuk 4/7's te spelen. Dan probeer ik 7 matchen goed te voorspellen (meestal redelijke zekerheden), maar heb ik toch nog winst als ik er eentje zou fout hebben.
Mijn weddenschappen van gisteren en eergisteren (anders begint deze topic zonder bets):
Laat mij iets weten als je de afbeeldingen niet kan zien...
EDIT; als bedragen vermelden bij bets tegen de forum regels is kan ik ze wegknippen. Ik zie nu pas dat dat misschien niet optimaal is... Ik liet ze eerst staan omdat je zo ziet hoeveel je op de ene bet zet in tegenstelling tot een andere...
hou er maar rekening mee , dat wanneer ze hun fout inzien ( hopelijk voor jou niet ) dat ze de winst terug zullen nemen van je account
veel succes met je combo's (y) (y) (y)
hoe komt het dat je met city won??
idd , zie nu ook dat ze bij Bwin deze match als gewonnen geven hou er maar rekening mee , dat wanneer ze hun fout inzien ( hopelijk voor jou niet ) dat ze de winst terug zullen nemen van je account veel succes met je combo's (y) (y) (y)
Het gaat niet om de league cup, maar om de competitiewedstrijd. City en Liverpool stonden twee keer tegenover elkaar de laatste week. Ik heb deze dus wel goed (y)
EDIT: We reageerden tegelijkertijd maar het is dus zoals Jason zegt, de match van 3 januari.
Daardoor loop ik 287 euro mis
Hoezo heb ik die fout? Daardoor loop ik 287 euro mis
In de competitie won City, in de League Cup won Liverpool.
Ik heb me even afzijdig gehouden (niet omdat ik niet meer wedde, vooral omdat ik het teveel werk vond om alles hier te posten) maar ik kom weer regelmatiger naar de site de laatste tijd en iemand vroeg me om alles weer hier te plaatsen dus waarom niet?
In het systeem zijn het eigenlijk allemaal redelijke zekerheidjes. Hoewel je met de eerste match van de competitie eigenlijk nooit veel zeker kan weten. De match van Cercle tegen OHL vind ik wel een héél goeie odd, toegegeven Cercle heeft z'n start wat gemist maar overklast OHL toch nog altijd hoor.
Die combi is wel een risico'tje. Alledrie juist of niets... En de quote is ook niet zo hoog (voor een driecombi). Ik speel hem wel, maar die raad ik jullie het minst aan.
Veel plezier ermee en laat het me weten als je iets meespeelt, vind ik altijd leuk!
Ben zeer tevreden dat je opnieuw post (y) ! Die 4/7 systeempjes zijn altijd leuk , speel ook al enkele weken zo en daar kan je toch ook iets mee verdienen hoor :d !
Veel succes ermee en ik kom hier dagelijks opnieuw een kijkje nemen :d !
Hoeveel wedstrijden moet je dan effectief juist hebben als je een 4/7 speelt om winst te hebben?
Hangt veel af van de quotes op die wedstrijden. Je speelt eigenlijk 35 viervoudige combi's. Je moet maar eens een paar pagina's terug kijken in deze topic (op pagina 1), ik heb het eens helemaal uitgeschreven :)
Ik won ook nog wat met live betjes op newcastle Tottenham en wba liverpool, maar aangezien ik die vooraf niet tipte ga ik nu ook niet met een printscreentje van die winsten hier komen showen... :) Maar toch wel eens vermelden :p
Hopelijk speel ik de premier league (systeem) even goed!