Wedden met HosteDenis
Ik weet nog niet zo goed of ik er eigenlijk goed in ben, online wedden, maar ik doe het nu al zo'n maand en heb nog niet in het rood gestaan. Ik heb al grote winst gehad, maar die winst ook weer zien slinken... Nu nog in het groen dus terwijl het goed meezit kan ik mijn tips misschien met de wereld delen. Eigenlijk ging ik dit eerst niet doen, maar ik zie iedereen hier precies zijn tips noteren en dus begin ik er ook mee. Ik doe het om tips te geven (misschien ziet iemand van jullie iets interessants tussen mijn bets) maar eigenlijk ook vooral om kritiek te krijgen op bepaalde bets die ik plaats, zodat indien ik iets stoms doe ik dat in de toekomst misschien niet meer doe.
Ik speel enkel met bwin.
Ik speel graag met systemen, en ik weet dat de meeste van jullie daar tegen zijn. Je mag gerust laten weten waarom! Voorlopig blijf ik er nog even mee spelen, want ik vind het leuk 4/7's te spelen. Dan probeer ik 7 matchen goed te voorspellen (meestal redelijke zekerheden), maar heb ik toch nog winst als ik er eentje zou fout hebben.
Mijn weddenschappen van gisteren en eergisteren (anders begint deze topic zonder bets):
Laat mij iets weten als je de afbeeldingen niet kan zien...
EDIT; als bedragen vermelden bij bets tegen de forum regels is kan ik ze wegknippen. Ik zie nu pas dat dat misschien niet optimaal is... Ik liet ze eerst staan omdat je zo ziet hoeveel je op de ene bet zet in tegenstelling tot een andere...
Voila, hieronder weer de nabeschouwing van mijn tipjes... 4 euro winst dit weekend, laten we het dus maar als een break even beschouwen... Jammer van Chelsea, had Chelsea gewonnen was dat systeem een kleine 300 geworden...
Voila, hieronder weer de nabeschouwing van mijn tipjes... 4 euro winst dit weekend, laten we het dus maar als een break even beschouwen... Jammer van Chelsea, had Chelsea gewonnen was dat systeem een kleine 300 geworden...
http://img580.imageshack.us/img580/717/naamlooscz.jpg">
Idd jammer van Chelsea (n)
Maar wat mij meer opvalt is dat je systeem 4/7 je maar 1,7 € extra opbrengt , dit terwijl je toch 6/7 haalt
Ik zou ( = gewoon goeie raad ) proberen om toch een ander systeem dan te spelen
Zelf speel ik ook veel systeem (3/4 of 4/5) maar toch zorg ik altijd dat ik zelfs maar het behalen van de minimum toch op zijn minst mijn inzet terug heb en liefst ook nog een (kleine weliswaar) winst
Dus jij hebt nu 6/7 juist in een systeem 4/7 , = 2 wedstrijden meer correct dan de minimum en toch heb je maar 1,7 € extra
Voor zover ik mij kan herinneren , waren de odds op deze matchen niet hoger dan 1.25 ( denk ik ) en dan is het een beetje nutteloos om die systeemcombo's te spelen
Maar ik wens je verder alle succes toe (y)
Idd jammer van Chelsea (n) Maar wat mij meer opvalt is dat je systeem 4/7 je maar 1,7 € extra opbrengt , dit terwijl je toch 6/7 haalt Ik zou ( = gewoon goeie raad ) proberen om toch een ander systeem dan te spelen Zelf speel ik ook veel systeem (3/4 of 4/5) maar toch zorg ik altijd dat ik zelfs maar het behalen van de minimum toch op zijn minst mijn inzet terug heb en liefst ook nog een (kleine weliswaar) winst Dus jij hebt nu 6/7 juist in een systeem 4/7 , = 2 wedstrijden meer correct dan de minimum en toch heb je maar 1,7 € extra Voor zover ik mij kan herinneren , waren de odds op deze matchen niet hoger dan 1.25 ( denk ik ) en dan is het een beetje nutteloos om die systeemcombo's te spelen Maar ik wens je verder alle succes toe (y)
Daar heb je zeker een punt! En misschien heb je wel gelijk... Je kan veel meer winnen met een 6/7 systeem... Aan de andere kant, had ik er 2 fout, krijg je met een 6/7 systeem niets meer en met dit systeem toch nog een kleine 40 euro... Dit systeem is dus minder rendabel, maar wel veiliger... Misschien speel ik binnenkort wel eens een 6/7 (y)
Ok Santiago, ik heb besloten toch wat te spelen gedurende de week, het weekend is me te veraf :D
Draco, ik ga zeker eens een 6/7 systeem proberen, maar nu nog niet. De quotes liggen in dit systeem meer dan hoog genoeg, ik zou er wel eens meer dan één fout kunnen hebben (hopelijk niet) en dus blijf ik voorlopig bij een 4/7.
Verder overweeg ik ook nog wat te plaatsen op Standard en Gent, maar zeker ben ik nog niet.
Ok Santiago, ik heb besloten toch wat te spelen gedurende de week, het weekend is me te veraf :D
Draco, ik ga zeker eens een 6/7 systeem proberen, maar nu nog niet. De quotes liggen in dit systeem meer dan hoog genoeg, ik zou er wel eens meer dan één fout kunnen hebben (hopelijk niet) en dus blijf ik voorlopig bij een 4/7.
Verder overweeg ik ook nog wat te plaatsen op Standard en Gent, maar zeker ben ik nog niet.
Tipjes:
http://img854.imageshack.us/img854/8646/afbeelding1yz.png">
Haha :d
Heb al teveel ingezet voor vandaag .. Deze keer ga ik passen ;-)
In het weekend ook niet al te veel te spelen eh zeg !
Veel succes man ! (y)
Ik heb me ooit voor 50 euro ingekocht, begin september. Ik wed dus nog maar 3,5 maanden op de voetbal. Van die 50 euro (en de welkomstbonus) wat winst gemaakt, mijn originele 50 weer uitgekocht.
In het begin (periode september tot november) speelde ik heel wisselvallig en ook wel met te grote inzetten gezien mijn kapitaal op bwin. Het was voor mij een leerperiode. Ik speelde toen dus met enkel mijn winst verder (na uitkopen van initiële 50 euro), en daarvan heb ik 550 euro of zo gemaakt pas tegen begin november, met ook een keer 50 euro opnieuw te moeten inkopen maar dat bedrag dan meteen na kleine winst weer uit te kopen. Ook met véél vallen en opstaan. Ik heb het veel zien vermeerderen en ook veel zien verminderen. Meestal als ik grotere bedragen bij elkaar speelde (500 euro +) begon ik grotere inzetten te spelen en als het dan eens misging ging het voor veel geld mis. Daarom mijn eigen 2 vuistregels opgesteld; als ik boven de 500 euro geraak (normaal gezien tussen 500 en 600 euro) koop ik me voor 250 euro uit, en ik zet op dezelfde soort weddenschappen dezelfde inzet, ongeacht mijn kapitaal. Dat uitkopen heb ik nu al 3 keer kunnen doen. Ik weet dat velen zeggen dat voetbalwedden niet winstgevend is op de lange termijn, maar ik kan voorlopig wel zeggen al 750 euro winst gemaakt te hebben met voetbalwedden (maar over 3.5 maand ga je hier geen potten mee breken, er kruipt tijd in en dat is een gemiddeld maandloon van 215 euro) maar het is wel een leuke bijverdienste. Ik hoop dat ik deze lijn kan verder zetten. Voor de mensen die het niet geloven, dat moet ook helemaal niet van mij, ik dwing niemand mijn topic te volgen en mij te geloven, maar als je kijkt naar de winsten en verliezen die ik alleen al met de tipjes in deze topic behaalde, zal je zien dat ik in dit topic toch ook zeker 500 euro positief moet staan (of meer). Ik rekende het niet na maar het moet zoiets zijn. Er zijn slechts weinig tipjes die ik speel die ik hier niet zet (meestal uit tijdnood of omdat het funbetjes zijn).
Om in het kort op je vraag te antwoorden; mijn stake hangt af van het bedrag waarmee ik momenteel speel. Op bwin is dat nu 420 euro. Maar ik blijf meestal systemen spelen voor 70 of 100 euro, onafhankelijk of ik voor 350 of voor 600 heb staan... Dus het stake-principe is niet echt van toepassing op mij :)
Ik speel normaal gezien met bedragen tussen 350 en 600 euro. Iedere keer ik opnieuw 500 à 600 euro bereik, koop ik me 250 euro uit.
Ik heb me ooit voor 50 euro ingekocht, begin september. Ik wed dus nog maar 3,5 maanden op de voetbal. Van die 50 euro (en de welkomstbonus) wat winst gemaakt, mijn originele 50 weer uitgekocht.
In het begin (periode september tot november) speelde ik heel wisselvallig en ook wel met te grote inzetten gezien mijn kapitaal op bwin. Het was voor mij een leerperiode. Ik speelde toen dus met enkel mijn winst verder (na uitkopen van initiële 50 euro), en daarvan heb ik 550 euro of zo gemaakt pas tegen begin november, met ook een keer 50 euro opnieuw te moeten inkopen maar dat bedrag dan meteen na kleine winst weer uit te kopen. Ook met véél vallen en opstaan. Ik heb het veel zien vermeerderen en ook veel zien verminderen. Meestal als ik grotere bedragen bij elkaar speelde (500 euro +) begon ik grotere inzetten te spelen en als het dan eens misging ging het voor veel geld mis. Daarom mijn eigen 2 vuistregels opgesteld; als ik boven de 500 euro geraak (normaal gezien tussen 500 en 600 euro) koop ik me voor 250 euro uit, en ik zet op dezelfde soort weddenschappen dezelfde inzet, ongeacht mijn kapitaal. Dat uitkopen heb ik nu al 3 keer kunnen doen. Ik weet dat velen zeggen dat voetbalwedden niet winstgevend is op de lange termijn, maar ik kan voorlopig wel zeggen al 750 euro winst gemaakt te hebben met voetbalwedden (maar over 3.5 maand ga je hier geen potten mee breken, er kruipt tijd in en dat is een gemiddeld maandloon van 215 euro) maar het is wel een leuke bijverdienste. Ik hoop dat ik deze lijn kan verder zetten. Voor de mensen die het niet geloven, dat moet ook helemaal niet van mij, ik dwing niemand mijn topic te volgen en mij te geloven, maar als je kijkt naar de winsten en verliezen die ik alleen al met de tipjes in deze topic behaalde, zal je zien dat ik in dit topic toch ook zeker 500 euro positief moet staan (of meer). Ik rekende het niet na maar het moet zoiets zijn. Er zijn slechts weinig tipjes die ik speel die ik hier niet zet (meestal uit tijdnood of omdat het funbetjes zijn).
Om in het kort op je vraag te antwoorden; mijn stake hangt af van het bedrag waarmee ik momenteel speel. Op bwin is dat nu 420 euro. Maar ik blijf meestal systemen spelen voor 70 of 100 euro, onafhankelijk of ik voor 350 of voor 600 heb staan... Dus het stake-principe is niet echt van toepassing op mij :)
nice , mooi dat je zo open en eerlijk laat zien met welke bedragen je speelt , zelf ben ik daar niet zo voor , maar bij deze "respect" !!!
je hebt idd mooie combo's , keep up the good work
veel succes in 2012 :-)
nice , mooi dat je zo open en eerlijk laat zien met welke bedragen je speelt , zelf ben ik daar niet zo voor , maar bij deze "respect" !!!
je hebt idd mooie combo's , keep up the good work
veel succes in 2012 :-)
Ja ik twijfelde of ik het zou typen maar eigenlijk, waarom niet? Als ik zoals deze week een systeem voor 70 euro speel en een single voor 50 euro, wil ik de mensen niet de indruk geven dat ik mijn volledige bwin-kapitaal van 120 euro op die twee bets zet. Ik zet slechts 120 van 420 op die bets, ik heb nog 300 euro achter de hand voor als de resultaten eens tegenvallen.
Ik hoop gewoon dat deze manier van spelen blijft werken en dat ik niet ooit nog een keer moet inkopen. Maar ik ben nog tevreden van mezelf, 3x 250 euro uitgekocht (= winst) en 420 euro actief staan op bwin momenteel (= ook winst maar kan ik nog verliezen)...
Licht verlies vanavond op bwin: 19,76 euro.
Jammer, had alleen Liverpool, AA Gent of Newcastle nog kunnen winnen, één van die drie, had ik winst gehad...