Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Wedden met Dirty Harry!

Hallo,
ik probeer met een klein bedragje af en toe iets mee te pikken! Verlies kan me niet veel doen omdat ik de helft van het bedrag inzet wat ik normaal zou opdoen met roken per maand.
Ik volg het voetbal en randzaken vrij goed en wil daar hopelijk van profiteren.
Inzet

Waarde
14/09/12 01:04 4,00 € 4,00 €
Evenement Noteringen Resultaat

Kortrijk - Club Brugge
Over/Onder
Totaal aantal gescoorde doelpunten - Eerste helft 1,5
Je weddenschap: Over 1.5
2,55 14/09/12

Tubize - FC Brussels
Correcte Score
Correcte Score - Eerste helft
Je weddenschap: 1-0
4,20 14/09/12

Augsburg - VfL Wolfsburg
Side weddenschappen
Uitploeg scoort in beide helften (1:Ja - 2:Nee)
Je weddenschap: 1
3,60 14/09/12
3euro op dubbel
1euro op 3voudig
Lijkt me realistisch. Kortrijk kan furieus starten en hoog spelen tegen elke (top)ploeg. Genoeg bewijzen in het verleden. Ondanks weer een beperkte kern zal Hein iedereen wel scherp krijgen voor de komst van de leider. Club daarentegen kan teren op een winning-mood, maar moet uitkijken door blessures en de kwetsbare linkerkant die Hein wel zal uitbuiten. Maar Club kan perfect counteren en er wel eentje tegen de netten prikken voor de rust.
Tubize zal het niet gemakkelijk hebben tegen het rommelige Brussels maar zal toch scoren voor de rust. Wat er daarna gebeurd...
Promovendus Augsburg kan thuis misschien iets meer tegen Wolfsburg, maar ik zie de uitploeg wel in beiden helften scoren! Verdediging is geen onneembare vesting en ze missen wat klasse in de ploeg.
Dus, fingers crossed, want ik speel voor een tankbeurt benzine richting Ardennen!
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar dirtyharry
Country flagdirtyharry in 13-09-2012 23:52 Leden topics
in 13-09-2012 23:52 Leden topics
8 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Tankje betaald uit eigen zak!
Morgen is er Europees voetbal, dus eens kijken voor een paar "haalbare" winners!
0 Vind ik leuk's
dirtyharry:
Tankje betaald uit eigen zak!
Morgen is er Europees voetbal, dus eens kijken voor een paar "haalbare" winners!

Je schrijft vermakelijk ;)! Welkom trouwens! (y)
0 Vind ik leuk's
Onze laatste updates ontvang je via onze Twitter pagina: twitter.com/NLVoetbalWedden
@ Vonloite: Thx!
Dus voor dinsdagavond het ik het volgende gebet:
AC Milan - Anderlecht
1 (1,50)
Borussia Dortmund - Ajax
Totaal aantal gescoorde doelpunten 2,5
Over 2.5 (1,67)
Montpellier - Arsenal
Totaal aantal gescoorde doelpunten 2,5
Over 2.5 (2,15)
Inzet: 3,00
Totale notering: 5,39
Potentiële uitbetaling: 16,16
Totale inzet 3,00 €
Totaal mogelijke uitbetaling 16,16 €
Deze fixt me een verse Xbox Live 3 month card!
Anderlecht heeft de eer nog nooit verloren te hebben tegen Milan, en gezien de huidige omstandigheden (vormcrisis Milan) maken ze zelfs een kans (Mbokani leeft voor zo'n matchen!) ! Maar voetbal en statistieken, you know.. Dus bij Belgische ploegen en Europese grootmachten blijft het toch altijd bang afwachten! Conclusie: ondanks de schertsvertoning van Milan zondag, zie ik ze wel winnen. Omdat het Milan is.
Jammer van Dortmund in de poule des doods. Zag ze graag eens in een haalbare poule spelen..De troepen van Klöpp zijn klaar voor een verpletterende partij tegen Ajax. Als die spionkop begint te roeren, staan ze met meer dan 11 op het veld! Ajax mist wat karakter en het vertrek van Vertonghen in de verdediging..Qua coaching is Moisander de mindere. Aanvallend kan er wel iets, hopelijk leggen ze er eentje in!
En Arsenal, jah, weinig tegendoelpunten en veel goals. Ploeg lijkt terug wat meer in huis te hebben als vroeger, en ze vinden elkaar goed. In de omschakeling genoeg aanvallend mensen in de box pompen! Southampton was een mindere waardemeter, maar het spel zat vol vertrouwen! Dus scoren jongens!
En deze zijn voor Carbon Pinkerset voor m'n moto!
Olympiakos Piraeus - Schalke 04
2 (2,55)
Paris SG - Dynamo Kyiv
1 (1,60)
Málaga - Zenit St Petersburg
X (3,30)
Dinamo Zagreb - FC Porto
X (3,45)
Inzet: 1,00
Totale notering: 46,45
Potentiële uitbetaling: 46,45
Totale inzet 1,00 €
Totaal mogelijke uitbetaling 46,45 €
Beetje een wilde gok, maar Duitsers winnen veelal van Grieken (en Mirallas is weg)l. De sterren van PSG moéten stilaan hun geld terugverdienen. Dus die winnen een saai partij.
Malaga-Zenit ligt zo'n beetje in evenwicht dus daar ga ik ook voor. Alhoewel Malaga thuis, twijfels!. Ook Porto en Zagreb liggen in balans. Zotte mannen in eigen huis, dus thuisvoordeel en het gemis van Hulk zullen een gelijkspel geven!
Fingers crossed!
0 Vind ik leuk's
Allrighty then. Na 2 weken deugdoende fietstraining/pintendrinkenvakantie op Kreta, teruggekeerd met een gat in mijn Visa! Dus daar spelen we dan ook voor!
Paar lekkere matchen dit weekend en ga iets proberen ophalen!
Club Brugge - KRC Genk
Over/Onder
Totaal aantal gescoorde doelpunten 2,5
Je weddenschap: Over 2.5
1,60
Standard de Liège - Anderlecht
Over/Onder
Totaal aantal gescoorde doelpunten 2,5
Je weddenschap: Over 2.5

1,80
Hier smijt ik 3.87euro tegen, dus 3.87 tegen odd van 2.88..
Lijkt me wel wat te worden! Ietwat vermoeide ploegen na Europa. Genk die toch wel wat met een klotegevoel zal zitten na Bazel. Kan een geweldige motivator worden tegen Club! Club zie ik wel een paar potten te maken, maar zal er zeker ook tegenkrijgen. Almeback en Jordi tegen slimme spitsen is meestal risky business :p Dus mooie pot voetbal en gekeken naar de geschiedenis in JB zeker mogelijk!
Hetzelfde gaat op voor Sta-And. Beide ploegen moeten winnen willen ze zowel bovenin blijven, of aansluiting met de subtop! Standaard wil de supporters eindelijk iets geven, terwijl Anderlecht Malaga wil doorspoelen! Kan ook best wel waarheid worden! Of evengoed een kurkdroog gelijkspel omdat beide ploegen met kak in de broek gaan spelen. En da's niet goed voor mij.
En deze is gewoon een serieuze funbet. Kan floppen of kan kloppen. Da's gokken :p
AC Milan - Inter
Side weddenschappen
Rode kaart gegeven (1:Ja - 2:Nee)
Je weddenschap: 1
3,10 7/10/12

FC Barcelona - Real Madrid
Side weddenschappen
Rode kaart gegeven (1:Ja - 2:Nee)
Je weddenschap: 1

2,30 7/10/12
Gebaseerd op louter rivaliteit en positie in klassement. Dus 1 euro tegen 7.13.
Milan kan het zich niet permitteren te verliezen in eigen huis, terwijl Inter toch wel zijn kans zal willen gaan (eveneens in "eigen huis"). Vuurwerk en een paar ontplofbare spelers doen me dit besluiten!
Real balanceerde lang op een dunne koord, maar er begint beterschap in te komen! Barca was outstanding tegen Benfica (ik vond ze nog completer voetballen naar mijn gevoel) en zal in eigen huis de scalp wil van de aartsrivaal! En Real beschikt over een paar schoppertjes! Dus duimen!
Later placeer ik nog een paar betjes!
0 Vind ik leuk's
Pistache, bijna allebei juist! Kom een goaltje en kaartje te kort!
Nuja, op naar volgend weekend!
0 Vind ik leuk's
Hallo,
lange tijd geen bal (héhé) zin gehad of tijd gestoken in gokken, maar een nieuw seizoen nieuwe kriebels.
Ik heb zowat ploegen doorbijeen gesmeten voor CL voorrondes
Red Bull Salzburg - Fenerbahçe 2 2.85
PAOK Thessaloniki - Metalist Kharkiv X 3.25
PSV Eindhoven - Zulte-Waregem 1 1.36
Basel - Maccabi Tel Aviv 1 1.50
Dinamo Zagreb - Sheriff Tiraspol 1 1.35
Celtic - IF Elfsborg 1 1.50
odd 38.26 met €10 maakt 382.36
Heb weinig kans maar je kan uit deze bv Red bull en Paok weglaten en wat meer opzekerheid spelen met ploegen met een goeie thuisreputatie en net iets meer europese ervaring dan hun tegenstanders.
Ikzelf heb wel Paok en RedBull samenzitten.. Fenerbahce heeft er een goed seizoen opzitten en kan misschien de lijn doortrekken.. RedBull is prima gestart in competitie maar europees hopelijk nog te fris achter de oren. (gelijkspel had ik hier ook kunnen nemen)
Paok en Kharkiv gaan gelijkspelen.. Zomaar..
Andere ploegen hebben zoals gezegd meer europese ervaring en nét iets meer kwaliteit in de kern dan de tegenstanders, dus allemaal thuisvoordeel en zodoende ook allemaal winst. Zulte kan misschien nog wat tegenspartelen maar PSV heeft toch genoeg analisten in dienst die over genoeg beeldmateriaal beschikken..
6 ploegen is risicovol en mss zelfs wat stom te noemen, maar laat de 2 xfactors eruit en je hebt toch een mooi briefje, niet?
Komaan nieuw setje motobanden!
0 Vind ik leuk's
Hah, mijn 2 risico'tjes nekken mij :) Maar mijn andere 4 wel goed!
Dus voor dit weekend heb ik:
Gent-Mechelen 1 1.44
Dessel-Heist 1 1.80
Woluwe-Geel 1 1.50
15euro op 3.89
Eenvoudige motivatie;
Gent zal zijn eerste 3 punten pakken of hun seizoenstart is al omzeep in de nieuwe tempel! Indien Fernandez zijn pionnen goed zet en zich een beetje aanpast aan Mechelen, natuurlijk.
Woluwe mag thuis starten tegen promovendus Geel. Niet dat Geel kansloos is, maar Woluwe thuis is voor Geel allesbehalve een gemakkelijke binnenkomer!
Dessel zie ik Heist wel over de knie leggen..Of omgekeerd.
Komaan DVDR spindels!
0 Vind ik leuk's
Had vorige juist dus 58,32 - 15 = 43,32 winst!
Morgen kijk ik eens naar CL en EL :)
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.