Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Wedden met Comeyer

Enkele weddenschappen die ik voor vanavond heb afgesloten :)
Athletic Club Bilbao - Real Madrid
Totaal aantal gescoorde doelpunten 3,5

FC Barcelona - Málaga
Totaal aantal gescoorde doelpunten 3,5

Valencia - Osasuna
Totaal aantal gescoorde doelpunten 2,5
'

Je weddenschap: drievoudig
€ 10,00 5,34 0 / 3 Lopend
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar comeyer
Country flag comeyer in 2-05-2012 15:29 Leden topics
in 2-05-2012 15:29 Leden topics
305 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Avatar comeyer
comeyer Topic starter Geplaatst 4 jun. 2012 om 19:33
ederer, Roger - Del Potro, J M
Totaal aantal games
Over 38.5 1,75
Djokovic, Novak - Tsonga, J-W
Totaal aantal games
Over 36.5 1,87
3,27
0 Vind ik leuk's
Avatar comeyer
comeyer Topic starter Geplaatst 5 jun. 2012 om 21:57
De tennisbet goed (y)
0 Vind ik leuk's
Avatar comeyer
comeyer Topic starter Geplaatst 6 jun. 2012 om 16:15

Almagro, N - Nadal, Rafael
Over/Onder
Totaal aantal games
Je weddenschap: Over 29.5

'
1,87 6-6-12
'

Frankrijk - Estland
Over/Onder
Totaal aantal gescoorde doelpunten 2,5
Je weddenschap: Over 2.5

'
1,50 4-0
'

Je weddenschap: tweevoudig 2,81 1 / 2 Lopend
0 Vind ik leuk's
Avatar comeyer
comeyer Topic starter Geplaatst 6 jun. 2012 om 17:32
En weer een combi binnen (y)
Oekraïne - Zweden
Draw No Bet
2 2,18
Frankrijk - England
Draw No Bet
1 1,64
Netherlands - Denemarken
1 1,60
Russia - Tsjechië
1 2,20
Totale notering 12,58
Nederland en Rusland zijn gewoon beter dan de tegenstander vandaar die vol op winst. En Zweden en frankrijk zijn vooraf de favoriet vind ik als je de selecties bekijkt maar vanwege het defensieve karakter die 2 wedstrijden op DNB
0 Vind ik leuk's
Avatar comeyer
comeyer Topic starter Geplaatst 6 jun. 2012 om 18:17
Stosur, S - Errani, S
1 1,45
Deze doe ik morgen, Stosur is veel krachtiger en Errani is een speelster die louter de bal terug kan slaan maar zelf niet veel kan realiseren, ze profiteert van de missers van de ander en dan kom je al ver in het damestennis. Dit hoort gewoon een walk over te worden 6-2 6-2 :)
Maar toch lekker voor degenen die zijn rendement met 45% wil doen laten stijgen. Dus als je saldo beetje laag is nu gewoon vol hier in en vergeet die defensieve tactieken.
Ik ga niet zeggen dat dit een gouden tip is ;-) want je weet maar nooit, misschien glijdt Stosur wel uit en breekt ze dr hand ofzo.
Maar gewoon lekker betten op Stosur :p
0 Vind ik leuk's
Avatar comeyer
comeyer Topic starter Geplaatst 7 jun. 2012 om 15:46
comeyer: effe 3 live betjes gedaan op de komende match
17:44
comeyer: over 8,5 games 1e set
17:44
comeyer: 1e set naar kvitova
comeyer: en winst kvitova
:)
0 Vind ik leuk's
Avatar comeyer
comeyer Topic starter Geplaatst 7 jun. 2012 om 17:04
Stompé, Co - Tabern, A Stompe vind ik scorend sterker, dus eerder op de dubbel
1 (1,75)
Brown, A - Wright, Peter Wright speelde een zwak wk tegen klaasen maar tegen Brown moet het lukken
2 (1,38)
Vos, Gino - Harvey, P Harvey is een gepensioneerde bok die is niet opgewassen tegen de Nederlander
1 (1,50)
Beaton, S - Jukes, J Beaton is de grotere speler en kan toch ook wel een goed pijltje gooien.
1 (1,20)
Inzet: 1,00
Totale notering: 4,35
0 Vind ik leuk's
Avatar comeyer
comeyer Topic starter Geplaatst 8 jun. 2012 om 19:24

Netherlands - Denemarken
1 1,62
Duitsland - Portugal
Draw No Bet
1 1,46
Duitsland - Portugal
Totaal aantal gescoorde doelpunten 2,5
Over 2.5 1,97
De EK tips voor morgen ;-)
0 Vind ik leuk's
Avatar comeyer
comeyer Topic starter Geplaatst 8 jun. 2012 om 21:17

Argentina - Brazil
Totaal aantal gescoorde doelpunten 2,5
Over 2.5 1,82
0 Vind ik leuk's
Avatar comeyer
comeyer Topic starter Geplaatst 9 jun. 2012 om 09:26
Hamilton, Andy - van Barneveld, R
2 1,60
Hamilton is taai en we kennen al die cliches wel maar onderling staat Raymond ruim in het voordeel, als Barney zijn eigen spelletje kan gooien dan moet er een break gerealiseerd kunnen worden. Hamilton kan trouwens een lange reeks dubbels erin hammeren dus 12 darters van Barney zijn gevraagd 9 darter mag ook zoals Anderson gistere
Smith, Dennis - Chisnall, D
2 1,15
Een lage odd maar voor een combi is hij best geschikt, Chisnall is voor mij een potentiele wereldkampioen en ik vind hem wat van lewis hebben. scorend gezien
van der Voort, V - Huybrechts, K
2 1,45
We kunnen er gewoon niet omheen dat Kim bezig is aan een goed seizoen, vd Voort heeft fysieke klachten ( rugklachten), die heeft die al een tijdje en hij zal het absoluut niet als een excuus gaan maar wanneer je achter komt dan kunnen soms pijntjes eerder naar boven komen
Jenkins, Terry - Winstanley, D
2 1,95
Deze partij zal dicht bij elkaar liggen maar Winstanley is denk ik net iets beter, deze man komt van de BDO en ik zie hem in deze match als favoriet
Ik heb ook wat odds eruit gepikt waarvan ik denk dat die gezien de onderlinge verhoudingen wat overrated zijn, ook zie ik die speler een goede kans maken. Deze wedstrijden.
Newton, W - Lewis, Adrian
1 3,00 Newton gooit meestal wel goed op de UK open en Newton is niet bang voor grote namen, zo werd Barney vorig jaar ook met 9-1 vernederd, en Lewis heeft tijdens een toernooi vaak wel een mindere match er tussen zitten. Deze odd van 3 is bijzonder overrated.
Nicholson, Paul - Monk, Arron
2 2,65
als je van Painter kunt winnen dan moet Nicholson ook wel te doen zijn vind ik, ik vind Nicholson een beetje overhyped en altijd al een beetje gevonden, vooral na die zege op The Power. Ik zie Monk echt kans maken als die gewoon rustig kan blijven, Monk is nog jong en zelfs nog wat jonger dan Van Gerwen, zn vader gooide bij de BDO ondermeer.
Pipe, J - Whitlock, S
1 2,80
Pipe gooit vrij langzaam mogen we wel zeggen maar dat is niet Pipe zijn probleem, Whitlock zal zich moeten aanpassen en Pipe is een goede speler, ik zie Whitlock hier nog wel eruit vliegen vanwege het tempo dat pipe speelt en dan kan Whitlock er niet goed inkomen vooral als het in het begin al niet zo goed lukt.
van Gerwen, M - King, Mervyn
1 2,30
Van Gerwen is op de weg terug en King is bezig met een herstel, dit word wel een leuke pot met 2 vlotte spelers. En kansen zal van Gerwen zeker wel krijgen en daar moet je dan op hopen en ze gewoon pakken.
Dit zijn mijn adviezen voor vanmiddag met de Uk open dat om 14.00 zal gaan beginnen en rtl7 streamt het zoals men gisteren ook al deed.
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.