Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Wedden met Comeyer

Enkele weddenschappen die ik voor vanavond heb afgesloten :)
Athletic Club Bilbao - Real Madrid
Totaal aantal gescoorde doelpunten 3,5

FC Barcelona - Málaga
Totaal aantal gescoorde doelpunten 3,5

Valencia - Osasuna
Totaal aantal gescoorde doelpunten 2,5
'

Je weddenschap: drievoudig
€ 10,00 5,34 0 / 3 Lopend
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar comeyer
Country flag comeyer in 2-05-2012 15:29 Leden topics
in 2-05-2012 15:29 Leden topics
305 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
comeyer:
Ik word al enkele dagen gehackt door een persoon, de hacker houd van pokeren zo te zien :)
Ook op mn profiel hier heeft die wellicht ingelogd want ik moest geregeld de laatste dagen opnieuw mn gb en wachtwoord intypen.
Misschien dat de moderators er eens na kunnen kijken? Ook mn msn en mail is gehackt en kan zelf niet meer in mn mails. :p

Ik zal even navragen of te achterhalen valt van welk ip adres nog meer met jou gegevens is ingelogd op vw. Maandag heb ik hier wel antwoord op.
0 Vind ik leuk's
Toto Sigarenboer
comeyer:
Ik word al enkele dagen gehackt door een persoon, de hacker houd van pokeren zo te zien :) Ook op mn profiel hier heeft die wellicht ingelogd want ik moest geregeld de laatste dagen opnieuw mn gb en wachtwoord intypen. Misschien dat de moderators er eens na kunnen kijken? Ook mn msn en mail is gehackt en kan zelf niet meer in mn mails. :p

mrunibet:
Klopt, ik heb ook problemen met mijn wachtwoord Comeyer. Lastig inloggen de laatste tijd, waarschijnlijk gehackt.

010nick:
Ik kreeg de afgelopen week een aantal keer een mailtje dat men aan het proberen was een gokaccount van mij te hacken. Gelukkig was dat er 1 die ik niet meer gebruikte.

Klinkt allemaal heel erg vervelend! Het is voor ons momenteel echter niet te achterhalen wat de oorzaak hiervan is. Mogelijk is je/jullie computer besmet met een virus die inloggegevens opslaat en doorstuurt.
Mijn tip: wachtwoorden overal (email/facebook/twitter/vw etc etc) veranderen. Daarna ook computer scannen op virussen/trojans/spyware en deze (laten) verwijderen. Mochten je bookmaker accounts gehackt worden, of je krijgt hier melding van, dan is het handig om hier een apart topic voor te openen waar iedereen zijn/haar bevindingen in kan aangeven. Mogelijk komen we dan sneller naar een oplossing.
Gr. Mario
0 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.
Avatar comeyer
comeyer Topic starter Geplaatst 10 sep. 2012 om 14:29
Inmiddels heb ik mn account laten blokkeren, heb contact gehad met Unibet en dit wordt wel onderzocht. ;-)
0 Vind ik leuk's
Avatar comeyer
comeyer Topic starter Geplaatst 11 sep. 2012 om 16:45
Mijn tips voor vandaag zijn:
Belgie-Kroatie over 2,5 goals.
Hongarije-Nederland BTS
oostenrijk-Duitsland over 2,5 goals
Zweden 3 goals to score minimaal
Belgie-Kroatie BTS
Nederland 2 goals scoren minimaal
Oostenrijk-Duitsland BTS
0 Vind ik leuk's
Ik speel ze met je mee
Succes (y)
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.