Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Wedden met Comeyer

Enkele weddenschappen die ik voor vanavond heb afgesloten :)
Athletic Club Bilbao - Real Madrid
Totaal aantal gescoorde doelpunten 3,5

FC Barcelona - Málaga
Totaal aantal gescoorde doelpunten 3,5

Valencia - Osasuna
Totaal aantal gescoorde doelpunten 2,5
'

Je weddenschap: drievoudig
€ 10,00 5,34 0 / 3 Lopend
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar comeyer
Country flag comeyer in 2-05-2012 15:29 Leden topics
in 2-05-2012 15:29 Leden topics
305 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Ik zie het over het hoofd. Al een hele vooruitgang , ook foute tips plaatsen, ga zo door, wees alleen niet zo vol van jezelf, komt arrogant maar voor mij nogal onzeker over, aangezien de lage odds die je speelt ;-)
0 Vind ik leuk's
Avatar comeyer
comeyer Topic starter Geplaatst 9 jul. 2012 om 16:48
brammetje85:
Waar staan je mislukte tips van Fluminense-FLamengo? +1,5 , +2,5 goals en de rest, mooie voetbalkenner (n)

? die staan er gewoon tussen, je moet niet zo provoceren. Kijk nou maar naar je eigen bets want al je tips zijn zon beetje fout!
0 Vind ik leuk's
Avatar comeyer
comeyer Topic starter Geplaatst 9 jul. 2012 om 18:31
In de rust portugal over 5,5 gepakt qoute 4,1 en 3,7 met enkele combi"s die goed zijn uitgepakt (y) ik heb de tip meteen gemeld in de chat ! :p
0 Vind ik leuk's
Kontmeyer is geblockt vanaf nu. Als je mijn topic volgt zie je dat ik winstgevend ben. Ik zet mijn bets voor de wedstrijd op dit topic. Live bets zo snel mogelijk. Ik wijzig niets , zoals jezelf kunt zien door datum en tijd dergelijke. Ook houd ik mijn bankroll bij. Kontmeyer is een arrogante schreeuwlelijk zonder enige zelfrefectie. Voor mij is het een onzeker bang mannetje, met altijd die valueloze +1,5 goals bets.
0 Vind ik leuk's
brammetje85:
Kontmeyer is geblockt vanaf nu. Als je mijn topic volgt zie je dat ik winstgevend ben. Ik zet mijn bets voor de wedstrijd op dit topic. Live bets zo snel mogelijk. Ik wijzig niets , zoals jezelf kunt zien door datum en tijd dergelijke. Ook houd ik mijn bankroll bij. Kontmeyer is een arrogante schreeuwlelijk zonder enige zelfrefectie. Voor mij is het een onzeker bang mannetje, met altijd die valueloze +1,5 goals bets.

:d nee jij bent lekker normaal hahahahaha
0 Vind ik leuk's
Avatar comeyer
comeyer Topic starter Geplaatst 10 jul. 2012 om 15:59
brammetje85:
Kontmeyer is geblockt vanaf nu. Als je mijn topic volgt zie je dat ik winstgevend ben. Ik zet mijn bets voor de wedstrijd op dit topic. Live bets zo snel mogelijk. Ik wijzig niets , zoals jezelf kunt zien door datum en tijd dergelijke. Ook houd ik mijn bankroll bij. Kontmeyer is een arrogante schreeuwlelijk zonder enige zelfrefectie. Voor mij is het een onzeker bang mannetje, met altijd die valueloze +1,5 goals bets.

Of ik bang of onzeker ben heeft niks te maken met mn bets, ik adviseer je Bram om je eens te laten onderzoeken want je bent een bijzonder zielig mannetje die er gewoon op uit is om te provoceren. Dat er dan ook nog een moderator opeens vreemd gaat doen zal de leeftijd wel zijn ;-)
0 Vind ik leuk's
Avatar comeyer
comeyer Topic starter Geplaatst 11 jul. 2012 om 12:25
Vandaag Ajax winst, BvB en PSV winst (y)
0 Vind ik leuk's
Avatar comeyer
comeyer Topic starter Geplaatst 11 jul. 2012 om 15:52
Corinthians-SP - Botafogo-RJ
Totaal aantal gescoorde doelpunten 2,5
Over 2.5 2,00
Corinthians-SP - Botafogo-RJ
Ongeldig bij gelijkspel
1 1,40
0 Vind ik leuk's
Avatar comeyer
comeyer Topic starter Geplaatst 11 jul. 2012 om 19:11
comeyer:
Vandaag ajax winst, BvB en PSV winst (y)

PSV :-@ (n) :(
0 Vind ik leuk's
Avatar comeyer
comeyer Topic starter Geplaatst 12 jul. 2012 om 14:16
Vannacht Corinthians gezien en wat een zwakke ploeg zag ik gisteren, gelukkig zijn er wel goals gevallen wat het weer goed maakte ruimschoots (y)
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.