Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Wedden met Comeyer

Enkele weddenschappen die ik voor vanavond heb afgesloten :)
Athletic Club Bilbao - Real Madrid
Totaal aantal gescoorde doelpunten 3,5

FC Barcelona - Málaga
Totaal aantal gescoorde doelpunten 3,5

Valencia - Osasuna
Totaal aantal gescoorde doelpunten 2,5
'

Je weddenschap: drievoudig
€ 10,00 5,34 0 / 3 Lopend
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar comeyer
Country flag comeyer in 2-05-2012 15:29 Leden topics
in 2-05-2012 15:29 Leden topics
305 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Avatar comeyer
comeyer Topic starter Geplaatst 28 jun. 2012 om 05:29
Nu maar hopen dat Duitsland door kan gaan. :p Anders is alle EK winst wel weg en is mn account op Unibet ook leeg :(
Wat een wanvertoning gisteren van Spanje vooral. Geen enkel doelpunt en zo weinig kansen.Dat betten op Spanje is vervelend :(
0 Vind ik leuk's
Avatar comeyer
comeyer Topic starter Geplaatst 30 jun. 2012 om 08:24
Gullit bondscoach 1,60 lijkt me geen verkeerde bet. (y)
0 Vind ik leuk's
comeyer:
Gullit bondscoach 1,60 lijkt me geen verkeerde bet. (y)

Vind je? Die odd stond een paar dagen geleden rond de 10.00 of zo. De value is er in mijn ogen nu wel vanaf. Lijkt me trouwens ook een verschrikkelijk slechte keuze, maar dat terzijde. Ik hoop eigenlijk op Rijkaard, maar vind de odd (3.75) te laag. Geen bets van mijn kant.
0 Vind ik leuk's
"Todo bien , todo bien."
Avatar comeyer
comeyer Topic starter Geplaatst 1 jul. 2012 om 14:27
jeroenunibet81:
comeyer:
Gullit bondscoach 1,60 lijkt me geen verkeerde bet. (y)

Vind je? Die odd stond een paar dagen geleden rond de 10.00 of zo. De value is er in mijn ogen nu wel vanaf. Lijkt me trouwens ook een verschrikkelijk slechte keuze, maar dat terzijde. Ik hoop eigenlijk op Rijkaard, maar vind de odd (3.75) te laag. Geen bets van mijn kant.

VI Oranje heeft het al uitgesproken en dat is een programma die veel invloed heeft en terecht.
Rijkaard is ongeschikt want kan niet met vedetten omgaan zie Barcelona. Dan is Ten Cate meer geschikter. Rijkaard heeft totaal niks gepresteerd en zeker niks meer dan Gullit, Bij Barcelona deed Ten Cate het en Rijkaard kon flink gebruik maken van de kwaliteiten van Ten Cate die goed met vedetten om kon gaan.
1,6 is een zeer leuke odd voor een combi. (y)
0 Vind ik leuk's
Als je je combi de prullenbak in wilt werken idd!
0 Vind ik leuk's
It's not gambling if you always win
Ik heb wel een paar namen, maar het lijkt mij dat iedereen zit te putten uit de Ajax stal. Invloed van Cruyff??
Wel dan heb ik een goede naam:BERGKAMP.
Rijkaard en Van Basten werden ook zo het trainerschap ingeslingerd.
Denk wel dat die jonge kerels naar Bergkamp zullen opkijken en misschien krijgt hij de ploeg terug aan het voetballen zoals het vroeger was.AANVALLEND en fris van de lever. ;-) ;-) ;-)
0 Vind ik leuk's
Ik vind dat er altijd een gevestigde ervaren bondscoach moet komen voor het Nederlands elftal. Mocht het vaatje aan ervaren Nederlandse coaches leeg zijn dan moet de KNVB maar eens op zoek gaan naar een geschikte buitenlandse coach. Zelf vond ik Gullit als voetballer fantastisch maar als trainer echt niet. Vind niet dat zijn persoonlijkheid bij een taak als bondcoach/trainer past.
0 Vind ik leuk's
Toto Sigarenboer
Of we Ruudje Dil nu wel of niet geschikt vinden voor het bondscoachschap doet er niet toe. Wat er echter wel toe doet is of een pick value heeft of niet. Bij Unibet is de odd alweer gedaald naar 1.50 (echt belachelijk!), terwijl BetVictor nog doodleuk een odd van 7.00 aanbiedt!
(En terwijl ik dit typ toch maar besloten om daar 3 units aan te wagen. Ruud is samen met Van Gaal en Rijkaard toch wel een voorname kandidaat. Ik ben absoluut geen fan van Gullit als trainer, maar als de KNVB een 'uithangbord' wil komen ze ongetwijfeld bij hem uit. En 7.00 is wel value).
0 Vind ik leuk's
"Todo bien , todo bien."
jeroenunibet81:
Of we Ruudje Dil nu wel of niet geschikt vinden voor het bondscoachschap doet er niet toe. Wat er echter wel toe doet is of een pick value heeft of niet. Bij Unibet is de odd alweer gedaald naar 1.50 (echt belachelijk!), terwijl BetVictor nog doodleuk een odd van 7.00 aanbiedt!
(En terwijl ik dit typ toch maar besloten om daar 3 units aan te wagen. Ruud is samen met Van Gaal en Rijkaard toch wel een voorname kandidaat. Ik ben absoluut geen fan van Gullit als trainer, maar als de KNVB een 'uithangbord' wil komen ze ongetwijfeld bij hem uit. En 7.00 is wel value).

Heb jij helemaal gelijk in Jeroen! Ik kon het alleen niet laten om mijn mening hier te posten over Gullit. Echt te bizar voor woorden zo'n verschil in odds!
Had net gekeken op Betvictor en odds staan nog steeds op 7!
0 Vind ik leuk's
Toto Sigarenboer
Avatar comeyer
comeyer Topic starter Geplaatst 1 jul. 2012 om 20:11
Maar eens een account maken op Betvictor denk ik :)
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.