Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

voetbalweddenschappen Robbie Harteveld

Hallo allemaal,
Ik gok regelmatig op voetbalwedstrijden, maar het resultaat blijft helaas vaak achterwege, vandaar dit topic.
Ik zal af en toe wat bets erop zetten in de hoop wat feedback te krijgen.
Hier mijn bet van vanavond:
Ajax -zagreb 1x
lyon - madrid 2x
inter - lile 1x
benfica - basel 1x
bayern - napoli 1x
villareal- man city 2x
inzet 10 euro
totale mogelijke uitbetaling 22,80
goed plan? of iemand nog andere suggesties? alvast bedankt voor de hopelijk bruikbare tips.
Gr Robbie
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar robbieharteveld
Country flag robbieharteveld in 2-11-2011 17:59 Leden topics
in 2-11-2011 17:59 Leden topics
30 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Avatar robbieharteveld
robbieharteveld Topic starter Geplaatst 6 dec. 2011 om 15:58
Olympiakos Piraeus - Arsenal (1 2 Special (inzet wordt geretourneerd als in reguliere speeltijd gelijk wordt gespeeld)) Olympiakos Piraeus ?
FC Viktoria Plzen - AC Milaan (1 2 Special (inzet wordt geretourneerd als in reguliere speeltijd gelijk wordt gespeeld)) AC Milaan ?
Racing Genk - Bayer Leverkusen (Hoeveel doelpunten worden gemaakt?) Meer dan 1,5 ?
FC Porto - Zenit St. Petersburg (Hoeveel doelpunten worden gemaakt?) Meer dan 1,5 ?
inzet 5 euro quote 3,30
FC Chelsea - CF Valencia (1 2 Special (inzet wordt geretourneerd als in reguliere speeltijd gelijk wordt gespeeld)) CF Valencia ?
inzet 3.00 quote 3.50
FC Chelsea - CF Valencia (Hoeveel doelpunten worden gemaakt?) Meer dan 1,5 ?
Racing Genk - Bayer Leverkusen (Hoeveel doelpunten worden gemaakt?) Meer dan 1,5 ?
inzet 10 euro quote 1,50
denk er ook nog over na om een tientje op milan te zetten. Laat me weten wat jullie ervan denken.
0 Vind ik leuk's
Avatar robbieharteveld
robbieharteveld Topic starter Geplaatst 6 dec. 2011 om 17:43
nog 3 betjes geplaatst:
voor vanavond single (10 en 15 euro) op porto en dortmund. @1,60 en @1,62
Daarnaast ook nog combi handicap (0-1) real to win en lyon to win.
10 inzet, quote 2,46
0 Vind ik leuk's
mooie bets robbie heel veel succes! (y)
0 Vind ik leuk's
Avatar robbieharteveld
robbieharteveld Topic starter Geplaatst 6 dec. 2011 om 22:01
wat een drama vanavond zeg! balen balen balen!
6-12-2011 22:54 Enkelvoudige weddenschap Ajax - Real Madrid (1 2 Special (inzet wordt geretourneerd als in reguliere speeltijd gelijk wordt gespeeld)) Real Madrid ?
inzet 29.50 quote 1.67
Ajax - Real Madrid (Handicap 0:1) Real Madrid ?
NK Dinamo Zagreb - Olympique Lyon (1 X 2) Olympique Lyon ?
inzet 10.00 quote 2.46
heb een hoop vertrouwen in morgen, als madrid gewoon wint en lyon ook dan heb ik alle verlies weer weg gewerkt en 10 euro winst gemaakt :)
Laat we daar vanuit gaan. (y) (y) oja Ajax moet wel door dus 2-3 voor madrid mag het worden ;p :d
0 Vind ik leuk's
jammer robbie bij mij was het nog redelijk, door een mooie live bet, (dankzij hoge quotering van bwin) :)
blijf je bets plaatsen en laten we hopen op wat leuks vandaag ;-)
Ik speel zelf 15 euro op real madrid, andere tips die ik speel komen later in me topic.
succes (y)
0 Vind ik leuk's
Eeuwig trouw aan onze liefde FC Groningen. 03/05/2015 mooiste dag in de historie, Winst KNVB Beker
Avatar robbieharteveld
robbieharteveld Topic starter Geplaatst 9 dec. 2011 om 12:39
na afgelopen dagen een lichte winst te hebben gehaald zal ik nu me weddenschappen maar weer eens posten:
Cambuur - BV Veendam (1 X 2) Cambuur ?
Fortuna Sittard - Willem II (Dubbele kans) X of Willem II ?
Sparta Rotterdam - MVV (Dubbele kans) Sparta Rotterdam of X ?
inzet 10 euro quote 2.00
ADO Den Haag - Heracles Almelo (1 2 Special (inzet wordt geretourneerd als in reguliere speeltijd gelijk wordt gespeeld)) Heracles Almelo ?
inzet 5.00 quote 1.95
0 Vind ik leuk's
Avatar robbieharteveld
robbieharteveld Topic starter Geplaatst 9 dec. 2011 om 13:01
SC Paderborn 07 - Hansa Rostock (1 X 2) SC Paderborn 07 ?
MSV Duisburg - Karlsruher SC (Hoeveel doelpunten worden gemaakt?) Meer dan 1,5 ?
AGOVV Apeldoorn - FC Dordrecht (Dubbele kans) X of FC Dordrecht ?
FC Eindhoven - FC Den Bosch (Hoeveel doelpunten worden gemaakt?) Meer dan 1,5 ?
5.00 inzet quote 2.80
FC Emmen - FC Zwolle (1 X 2) FC Zwolle ?
Hertha BSC - FC Schalke 04 (Dubbele kans) X of FC Schalke 04 ?
inzet 10 euro quote 2.06
0 Vind ik leuk's
Avatar robbieharteveld
robbieharteveld Topic starter Geplaatst 9 dec. 2011 om 22:03
2 combi's goed! jammer van teleurstellend heracles en het late verlies van willem 2! maarja weer lichte winst gemaakt dus ben ik tevreden. Op naar morgen, zal ik weer wat posten!
0 Vind ik leuk's
Avatar robbieharteveld
robbieharteveld Topic starter Geplaatst 10 dec. 2011 om 16:50
Barnsley - Ipswich Town (1 2 Special (inzet wordt geretourneerd als in reguliere speeltijd gelijk wordt gespeeld)) Barnsley ?
inzet 18.00 quote 1.40
Barnsley - Ipswich Town (1 X 2) Barnsley ?
Arsenal - Everton FC (1 X 2) Arsenal ?
inzet 10 quote 2.87
Stoke City - Tottenham Hotspur (1 2 Special (inzet wordt geretourneerd als in reguliere speeltijd gelijk wordt gespeeld)) Tottenham Hotspur ? PSV - NAC (Handicap 0:1) PSV
inzet10.00 quote 2.09
Barnsley - Ipswich Town (1 2 Special (inzet wordt geretourneerd als in reguliere speeltijd gelijk wordt gespeeld)) Barnsley ? SBV Excelsior Rotterdam - SC Heerenveen (1 2 Special (inzet wordt geretourneerd als in reguliere speeltijd gelijk wordt gespeeld)) SC Heerenveen ?
inzet 10.00 quote 1.65
achteraf zie ik iets te veel barsnley, maarja hopelijk winnen ze gewoon en dan komt het helemaal goed !
oja en nog 1 funbetje :
AZ - De Graafschap (1 X 2) AZ ? 2.00 22.24
Manchester United - Wolverhampton Wanderers (1 X 2) Manchester United ?
Borussia Dortmund - 1. FC Kaiserslautern (1 X 2) Borussia Dortmund ?
PSV - NAC (1 X 2) PSV ?
FC Chelsea - Manchester City (1 X 2) Manchester City ?
RKC - Ajax (1 X 2) Ajax ?
Bologna - AC Milaan (1 X 2) AC Milaan ?
Stoke City - Tottenham Hotspur (1 X 2) Tottenham Hotspur ?
inzet 2.00 quote 22.24

0 Vind ik leuk's
Avatar robbieharteveld
robbieharteveld Topic starter Geplaatst 10 dec. 2011 om 23:50
wat een baaldag!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ik ging rustig uiteten met een gerustellende 2-0 rustand voor barnsley, helemaal top dacht ik. De cash is binnen!!!! Een klein uurtje later toch maar ff die uitslag chekken, en jaa hoor wat zie ik tot mijn schrik dat net de 3-5 wordt gemaakt...heb ik weer. Het was zo gezellig en nee daarna niet meer :p aangezien heereveen en arsenal ook hadden gewonnen had ik een toffe winst gemaakt maarja shit happens. Nu speelde ik gelukkig met mijn winst maar alsnog staat er nu niks meer op mijn bwin acount. tenzij m'n funbet goed is maar dat ga ik niet van uit. Dus even geen weddenschappen voor mij meer ben ik bang. Komt misschien ook wel goed uit aangezien de komende 2 weken tentamenweken zijn. En wedden is eerlijk gezegd best wel verslavend al dat kijken naar die wedstrijden, wedstrijden zoeken blabla. maarja ik zie het wel (y)
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.