Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Voetbaltips van Voetbaltips00

Persoonlijk ga ik vanaf morgen dagelijks voetbaltips geven over verschillende wedstrijden.

De wedstrijdtips die ik dagelijks deel speel ik persoonlijk als singles en alle wedstrijden in een combinatie.

Ik probeer jullie verschillende voetbaltips te geven omdat sommige mensen geen tijd hebben om analyse te doen naar verschillende wedstrijden.

Ik zal proberen de wedstrijden voor ongeveer 13:00 in de middag te delen om jullie de kans te geven de voetbaltips te volgen.

Persoonlijk zal ik geen analyse's delen in het topic maar alleen losse tips met de wedstrijd + league + weddenschap + tijd van de wedstrijd.

Quoteringen vermeld ik er niet bij omdat bookmakers verschillend van elkaar zijn.

Resultaten deel ik onder het bericht, als voorbeeld op dinsdag heb ik de resultaten van maandag onder aan het bericht staan met de tips van dinsdag die nog gespeeld moeten worden.

Ik probeer zo goed mogelijke tips te analyseren voor jullie met hopelijk een goed resultaat.

2 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagVoetbaltips00 in 31-03-2019 19:57 Leden topics
in 31-03-2019 19:57 Leden topics
15 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.