Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Voetbaltips van Voetbaltips00

Persoonlijk ga ik vanaf morgen dagelijks voetbaltips geven over verschillende wedstrijden.

De wedstrijdtips die ik dagelijks deel speel ik persoonlijk als singles en alle wedstrijden in een combinatie.

Ik probeer jullie verschillende voetbaltips te geven omdat sommige mensen geen tijd hebben om analyse te doen naar verschillende wedstrijden.

Ik zal proberen de wedstrijden voor ongeveer 13:00 in de middag te delen om jullie de kans te geven de voetbaltips te volgen.

Persoonlijk zal ik geen analyse's delen in het topic maar alleen losse tips met de wedstrijd + league + weddenschap + tijd van de wedstrijd.

Quoteringen vermeld ik er niet bij omdat bookmakers verschillend van elkaar zijn.

Resultaten deel ik onder het bericht, als voorbeeld op dinsdag heb ik de resultaten van maandag onder aan het bericht staan met de tips van dinsdag die nog gespeeld moeten worden.

Ik probeer zo goed mogelijke tips te analyseren voor jullie met hopelijk een goed resultaat.

2 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagVoetbaltips00 in 31-03-2019 19:57 Leden topics
in 31-03-2019 19:57 Leden topics
15 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50

Voor vandaag heb heb ik persoonlijk weer 5 verschillende wedstrijden gekozen.

Ajman - Sharjah (Away win)

Verenigde Emiraten aftrap 18:30

Sharja heeft op het moment een goede vorm van 15 punten uit de laatste 5 wedstrijden. Ajman heeft 5 punten uit zijn laatste 5 wedstrijden. Sharja heeft van de laatste 5 ontmoetingen met ajman 4x weten te winnen wat ik persoonlijk vandaag weer zie gebeuren.

Sevilla - Alaves (home win)

Spanje aftrap 19:30

Sevilla heeft het op het moment moeilijk om goede resultaten te behalen. Vandaag komt Alaves op bezoek die het huidig seizoen fantastische doet. Persoonlijk heb ik hier toch wel mijn mening over de wedstrijd omdat Sevilla toch voetballend meer kwaliteit heeft waardoor ik persoonlijk Sevilla deze belangrijke wedstrijd zie winnen.

Brondby - Aalborg (beide teams scoren)

Denemarken aftrap 19:30

Brondby heeft van zijn laatste 10 thuiswedstrijden in 7 verschillende wedstrijden minimaal 1 goal tegen gekregen. Aalborg scoort in zijn laatste 10 uitwedstrijden minimaal in 9 wedstrijden 1 goal. Laatste 5 onderlinge duels eindigde 4x in beide teams scoren.

Aluminij - NK Olimpija Ljubljana (Away win)

Slovenië aftrap 20:00

Persoonlijk geef ik in deze wedstrijd de voorkeur aan NK Olimpija Ljubljana omdat in de laatste 5 onderlinge duels 4x worden gewonnen door NK Olimpija Ljubljana. Het kwaliteitsverschil vind ik persoonlijk te groot tussen beide ploegen. NK Olimpija Ljubljana zal deze wedstrijd winnen en misschien als extra kan je nog winnen +2.5 goals nemen alleen ik speel hem alleen aan winnen.

Atalanta - Bologna (home win)

Italië aftrap 21:00

Atalanta en Bologna hebben beide een redelijk sterke vorm op het moment. Persoonlijk vind ik dat het kwaliteitsverschil tussen beide ploegen toch te groot is. Atalanta weet van de onderlinge 5 duels met Bologna ze allemaal te winnen. Weinig informatie bij de wedstrijd maar volgens statistieken en de standverhouding in de competitie is het logisch dat atalanta deze wedstrijd zal winnen.

Aan het einde van de week zal ik weer een overzicht sturen van de statistieken

Totaal Goed 03-04-2019

4/5 Goed

Resultaat Totaal

10/15 Goed

1 Vind ik leuk's

Voor vandaag heb ik 5 verschillende voetbalwedstrijden.

Korona Kielce - Zaglebie Lubin (minder dan 2.5)

Polen aftrap 18:00

FK Marila Pribram - SFC Opava (beide teams scoren)

Tsjechie aftrap 18:00

Trabzonspor - Antalyaspor (home win)

Turkije aftrap 19:30

Jong FC Utrecht - Almere City (away win)

Nederland aftrap 20:00

Wexford Youths - Longford Town (away win)

Ierland aftrap 20:45

Vandaag heb ik geen tijd om mijn analyse te geven over de wedstrijden omdat ik persoonlijk een drukke dag heb morgen zal ik wel weer een analyse geven over de voetbalwedstrijden.

Totaal goed 04-04-2019

3/5 goed

Resultaat Totaal

13/20 Goed

1 Vind ik leuk's

Voor vandaag heb ik 6 verschillende wedstrijden voor jullie.

Blackburn - Stoke City (minder dan 2.5)

England aftrap 16:00

Stoke City heeft in zijn laatste 10 wedstrijden altijd minder dan 2.5 goals. Blackburn heeft in zijn laatste 10 thuiswedstrijden 5x under 2.5 goals in totaal. Persoonlijk verwacht ik een wedstrijd met weinig doelpunten 0-1/1-1/1-0.

Juventus - AC Milan (home win)

Italië aftrap 18:00

Juventus heeft in zijn laatste 5 thuiswedstrijden 4x weten te winnen. AC Milan heeft in zijn laatste 5 uitwedstrijden maar 1x verloren. Juventus heeft in zijn laatste onderlinge 5 duels met AC Milan allemaal weten te winnen. Persoonlijk vind ik de quotering te mooi om hem te laten liggen.

Galatasaray - Yeni Malatyaspor (meer dan 2.5)

Turkije aftrap 18:00

Galatasaray heeft van de laatste 10 thuiswedstrijden 7x meer dan 2.5 goals weten te behalen. Yeni Malatyaspor heeft van de laatste 10 uitwedstrijden 4x meer dan 2.5 goals te behalen. Galatasaray heeft op het moment een goede vorm en daarom verwacht ik minimaal al 3 goals van Galatasaray zelf.

Rayo Vallecano - Valencia (Away win)

Spanje aftrap 18:30

Weinig informatie bij deze wedstrijd Valencia op het moment in een uitstekende vorm en Rayo Vallecano in een zwaar slechte vorm. Het kwaliteitsverschil vind ik de wedstrijd persoonlijk veel te groot en begrijp de quotering ook niet helemaal op Valencia.

Lechia Gdanks - Lech Poznan (beide teams scoren)

Polen aftrap 20:30

Beide ploegen hebben het op het moment niet erg makkelijk. Lechia Gdanks scoort eigenlijk op thuisbasis bijna altijd wel minimaal 1 goal. Wat opvalt is dat in de laatste onderlinge 7 thuisduels bij Lechia Gedanks ,Lech Poznan minimaal 1 goal scoort.

Barcelona - Atletico Madrid (home win)

Spanje aftrap 20:45

Vandaag een mooie wedstrijd met 2 ploegen die een goede vorm hebben op het moment. Persoonlijk verwacht ik vanavond een overwinning voor Barcelona met Messi als hoofdrol in de wedstrijd. Barcelona is al 18 wedstrijden ongeslagen in camp nou tegen Atletico Madrid waarvan er 12 gewonnen werden. Persoonlijk verwacht ik dus een overwinning van Barcelona.

Gister een mooie dag met alle wedstrijden goed. En op het moment bijna 80% van de wedstrijden goed voorspelt hieronder nog een klein overzicht.

Aantal goed 05-04-2019

5/5 Goed

Resultaat Totaal

18/25 Goed

0 Vind ik leuk's

Kun je quotes er bij zetten ?

1 Vind ik leuk's
KK-AA-KK

Voor vandaag heb ik 5 verschillende wedstrijden. Vandaag heb ik geen analyse omdat ik het vandaag druk heb met andere dingen.

Ik heb eerder al gezegd dat ik de quotering er niet bij vermeld maar soms een overzicht geef met alle statistieken.

Vejle - Sonderjyske (meer dan 2.5)

Denemarken aftrap 14:00

Udinese - Empoli (beide teams scoren)

Italië aftrap 15:00

Young Boys - Thun (home win)

Zwitserland aftrap 16:00

Lokomotiv Moskou - Zenit Petersburg (minder dan 2.5)

Rusland aftrap 18:00

Basaksehir - Konyaspor (home win)

Turkije aftrap 18:00

Aantal goed 06-04-2019

4/6 Goed

Totaal resultaat

22/31 Goed

0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.