Voetbaltips van Voetbaltips00
Persoonlijk ga ik vanaf morgen dagelijks voetbaltips geven over verschillende wedstrijden.
De wedstrijdtips die ik dagelijks deel speel ik persoonlijk als singles en alle wedstrijden in een combinatie.
Ik probeer jullie verschillende voetbaltips te geven omdat sommige mensen geen tijd hebben om analyse te doen naar verschillende wedstrijden.
Ik zal proberen de wedstrijden voor ongeveer 13:00 in de middag te delen om jullie de kans te geven de voetbaltips te volgen.
Persoonlijk zal ik geen analyse's delen in het topic maar alleen losse tips met de wedstrijd + league + weddenschap + tijd van de wedstrijd.
Quoteringen vermeld ik er niet bij omdat bookmakers verschillend van elkaar zijn.
Resultaten deel ik onder het bericht, als voorbeeld op dinsdag heb ik de resultaten van maandag onder aan het bericht staan met de tips van dinsdag die nog gespeeld moeten worden.
Ik probeer zo goed mogelijke tips te analyseren voor jullie met hopelijk een goed resultaat.
Vandaag heb ik 5 verschillende voetbalwedstrijden voor jullie naar aanleiding van het aanbod vandaag.
Botosani - Dunarea Calarasi (minder dan 2.5 goals) Roemenië aftrap 16:30
Brage - IK Frej (home win) Zweden aftrap 19:00
Hapoel Haifa - Hapoel Tel-Aviv (beide teams scoren) Israël aftrap 19:30
FC Eindhoven - FC Oss (meer dan 2.5 goals) Nederland aftrap 20:00
Almere City - Helmond Sport (home win) Nederland aftrap 20:00
Je vermeld dat je geen analyse zal delen, maar puur de wedstrijd er neer zet.
Vervolgens zeg je dat je de tips zo goed mogelijk voor ons gaat analyseren...
Ik bekijk zelf de wedstrijden goed op bepaalde vorm, uit en thuiswedstrijden en nog meer factoren alleen vermeld ik het niet in het topic omdat ik dan een redelijk lange tijd bezig ben met het vermelden van de tips en de analyse.
Vandaag weer een redelijk aanbod van verschillende voetbalwedstrijden.
Costantine - ES Setif (beide teams scoren)
Algerije ligue 1 aftrap 18:00
Slask Wroclaw - Legnica (home team win)
Polen ekstraklasa aftrap 18:00
Rijeka - Slaven Belupo (home team win)
Kroatië 1.Hnl aftrap 19:00
Netanya - Hapoel Hadera (minder dan 2.5)
Israël state cup aftrap 19:45
Zaglebie Lubin - Gornik Zabre (Meer dan 2.5)
Polen ekstraklasa aftrap 20:30
Als jullie willen dat er een kleine analyse per tip wordt gegeven zal ik daar proberen mijn best voor te doen alleen soms heb ik het redelijk druk en kan doe ik dus alleen de tips vermelden. Het uitzoeken van de wedstrijden zelf duurt namelijk ook wel even.
Resultaat 01-04-2019
3/5 Goed
Resultaat Totaal
3/5 Goed
Voor vandaag heb ik voor jullie 5 verschillende voetbalwedstrijden.
FC Oleksandria - Shaktar Donetsk (Away win)
Oekraïne aftrap 16:00
Shaktar Donetsk heeft momenteel een zeer goede vorm met 15 punten uit 5 wedstrijden met een doelsaldo van 12 gescoord en 0 tegen. De thuisploeg heeft van de 10 laatste thuiswedstrijden maar 1x weten te verliezen. Shaktar Donetsk zal vanavond gewoon moeten winnen van FC Oleksandria.
HJK Helsinki - Inter Turku (home win)
Finland aftrap 17:30
Het seizoen gaat in Finland weer beginnen met de eerste wedstrijd voor beide ploegen. HJK Helsinki die eigenlijk elk jaar bijna het kampioenschap pakt moet vandaag tegen een middelmatig team. Weinig informatie over de wedstrijd maar naar aanleiding van de resultaten en de stand van vorig jaar moet HJK Helsinki dit voor eigen publiek moeten winnen.
Hadjuk Split - Dinamo Zagreb (minder dan 2.5)
Kroatië aftrap 19:00
Vandaag een wedstrijd in Kroatië waar ik weinig doelpunten verwacht. Onderlinge duels eindigen 4 van de 5 wedstrijden minder dan 2.5 goals. Hadjuk Split heeft in zijn laatste 5 thuiswedstrijden maarliefst 4x minder dan 2.5 goals gehaald en Dinamo Zagreb heeft van zijn laatste 5 wedstrijden 3x minder dan 2.5 goals. Vandaag verwacht ik ook maximaal 2 goals in totaal.
Charleroi - Oostende (Meer dan 2.5)
België aftrap 20:30
Vandaag een zeer belangrijke wedstrijd voor beide teams omdat beide teams zijn 1ste wedstrijd hebben verloren. Vandaag verwacht ik beide teams die voor de overwinning willen gaan. Oostende weet vaak in uitwedstrijden minimaal 1x te scoren en ik verwacht een Charleroi dat ook minimaal 1x zal scoren. Meer dan 2.5 goals verwacht ik zeker in deze wedstrijd.
Livingston - Hamilton (beide teams scoren)
Schotland aftrap 20:45
Beide ploegen hebben eigenlijk weinig om meer voor te spelen. Ik verwacht dat Hamilton vandaag minimaal 1 goal tegen krijgt omdat Hamilton in 31 wedstrijden 66 goals tegen krijgt. 9 van de laatste 10 wedstrijden weet Hamilton niet de 0 te houden. Livingston heeft in zijn laatste 5 thuiswedstrijden 4x niet de 0 weten te houden. Vandaag verwacht ik een open wedstrijd met doelpunten voor beide teams.
Resultaat 02-03-2019
3/5 Goed
Totaal resultaat
6/10 Goed
Misschien is het handig om in je resultaten de totale winst/verlies te laten zien in de vorm van units met flat stakes.
Het aantal goed / fout vermelden heeft eigenlijk totaal geen zin zo en zegt nog niks, aangezien je ook odds van 1.35 - 1.5 ertussen hebt zitten.
Ik vind het goed van je dat je de tijd en energie hier insteekt voor andere mensen, maar denk dat je de resultaten op deze manier beter achterwege kunt laten. Mensen kunnen je tips lezen en beslissen of ze er iets leuks bij zien staan en deze eventueel meepakken.
Keep it up!
Gulzig misschien is het een mogelijkheid om de gemiddelde odd en aantal goed te vermelden en misschien hoeveel in de plus of in de min staat en dan spelen we met een stake van 5 euro per single en als voorbeeld een combinatie met 2,50 inleg
Waarom niet gewoon de odds van bijvoorbeeld Unibet hier vermelden? Lijkt me niet al te grote moeite en het geeft een hoop duidelijkheid.
De gemiddelde odd en het aantal goed is voor ons niet echt interessant. Het zegt namelijk nog steeds niet echt of je winstgevend bent.
Ik heb alvast een overzicht met een aantal statistieken van de eerste 2 dagen als voorbeeld
60% goed over 10 verschillende voetbaltips
Gemiddelde quotering 1,72
2,28 euro winst met een stake van 5,00 euro per weddenschap
Ik zal ongeveer om de paar dagen een overzicht sturen met een overzicht