Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Tips van: Timbarrett

Goedemiddag,
Voortaan ga ik in deze topic mijn tips plaatsen.
Mijn tips voor 30 september 2012:
[B]================================================
Gemiddelde inzet
================================================[/B]
[B]Tips uit de wedstrijd VVV-PSV[/B]
Wedstrijd: 30 September 2012
Tijd: 16:30

[B]Tip 1:[/B]
Van Bommel pakt een kaart: JA
Odds unibet: 3.00
Inzet: 6/10
Motivatie:
Van Bommel heeft 5 eredivisie wedstrijden gespeeld, in alle 5 de wedstrijden geel. Ook voor overtredingen die licht zijn maar door scheidsrechters toch zwaar worden bestraft bij hem. De kans is erg groot dat hij een gele kaart pakt. Afgelopen zondag heeft die niet meegedaan door een schorsing van de 5 gele kaarten.
[B]Tip 2:[/B]
Totaal aantal gescoorde doelpunten: Over 4,5
Odds unibet: 2.90
Inzet: 6/10
Motivatie:
PSV heeft een sterke aanval die veel kan score, of ze nou goed of slecht spelen. Denk maar aan de wedstrijd tegen Achilles waar ze er 3 scoorde maar erg dramatisch speelde. Door de slechte verdediging van PSV kan de tegenstander ook regelmatig score, Achilles maakte er toen 2
Mocht PSV erg goed spelen, dan zie ik ook een 5-0 / 4-1 als resultaat. Ik acht daarom een grote kans op meer dan 4,5 doelpunten. Zelf denk ik dat het meer een Achilles wedstrijd wordt waarin VVV ook veel scoort en misschien nog wel een gelijkspel of met veel geluk zelfs de winst kan pakken. Hoe dan ook. Ik verwacht veel doelpunten, of psv nou goed of slecht speelt.
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar timbarrett
Country flagtimbarrett in 30-09-2012 10:22 Leden topics
in 30-09-2012 10:22 Leden topics
1673 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Na mijn eerste succes met NHL gisteren, toch nogmaals een poging wagen!
Gisteren waren er totaal maar 5 wedstrijden in de nacht en die ook gespeeld.
Vandaag zijn er meer, maar wel de 5 beste in mijn ogen geselecteerd.
NHL Combo
00:00 Buffalo Sabres - Toronto Maple Leafs (Over 4.5) @ 1.50
00:00 Carolina Hurricanes - New Jersey Devils (Over 4.5) @ 1.62
00:00 New York Islanders - Montreal Canadiens (Over 4.5) @ 1.50
01:00 Nashville Predators - Calgary Flames (Over 4.5) @1.66
00:30: Ottawa Senators - Boston Bruins (Ottawa dubbele kans gelijkspel / winst) @ odd 1.72
Zou je dubbele kans niet kunnen bij de bookie, dan zou ik die laten liggen en alleen voor de over's gaan.
Odd: 10.41
Inzet: € 10,00
Mogelijke uitbetaling: € 104,10
0 Vind ik leuk's
timbarrett:

Zou je dubbele kans niet kunnen bij de bookie, dan zou ik die laten liggen en alleen voor de over's gaan.

Je kiest dan gewoon voor MATCH WINNER, dat is hetzelfde ;)
0 Vind ik leuk's
onzemichael:
timbarrett:

Zou je dubbele kans niet kunnen bij de bookie, dan zou ik die laten liggen en alleen voor de over's gaan.

Je kiest dan gewoon voor MATCH WINNER, dat is hetzelfde ;)

Dat is zeker niet hetzelfde! Bij MATCH WINNER doet de overtime/shoot out er nog toe, bij double chance niet.
xx
0 Vind ik leuk's
ik speel deze ook mee
0 Vind ik leuk's
zozoet:
onzemichael:
timbarrett:

Zou je dubbele kans niet kunnen bij de bookie, dan zou ik die laten liggen en alleen voor de over's gaan.

Je kiest dan gewoon voor MATCH WINNER, dat is hetzelfde ;)

Dat is zeker niet hetzelfde! Bij MATCH WINNER doet de overtime/shoot out er nog toe, bij double chance niet.
xx

Klopt, maar als je naar de odds kijkt, zie je ongelooflijk veel verschil tussen een 1X of winnen na overtime/shoot out.
We nemen Ottawa Senators:
Match winner: 2,38
Ottawa dubbele kans: 1,77
Zeg jij maar waar de value ligt ;)
0 Vind ik leuk's
Je zou inderdaad ook nog voor match winnaar kunnen gaan, mijn bookies ondersteunen het zelf niet.
Als ik de keuze wel had tussen beide dan had ik ook dubbele kans gepakt, de veiligste weg.
Maar die keuze is natuurlijk voor iedereen verschillend. Zelf gaf ik als advies om niet te spelen als je geen dubbel kans hebt omdat mijn wed ervaring in ijshockey en vooral NHL niet groot is. Gisteren mijn eerste NHL combo en die pakte met over's gelukkig wel goed uit. Dubbele kans is wel iets anders, maar dit is meer op statistieken afgegaan aan de vorm van Ottawa te zien aan de laatste wedstrijden.
Heb je een keuze voor dubbele kans, dan raad ik je persoonlijk aan om die te pakken.
Heb je een keuze voor match winnaar inclusief OT en Penalty shootout, als je teveel twijfelt niet doen, anders gewoon wel spelen.
0 Vind ik leuk's
timbarrett:

NHL Combo
00:00 Buffalo Sabres - Toronto Maple Leafs (Over 4.5) @ 1.50
00:00 Carolina Hurricanes - New Jersey Devils (Over 4.5) @ 1.62
00:00 New York Islanders - Montreal Canadiens (Over 4.5) @ 1.50
01:00 Nashville Predators - Calgary Flames (Over 4.5) @1.66
00:30: Ottawa Senators - Boston Bruins (Ottawa dubbele kans gelijkspel / winst) @ odd 1.72
Odd: 10.41
Inzet: € 10,00
Mogelijke uitbetaling: € 104,10

Van de 9 NHL wedstrijden die er deze nacht waren, waren er vier wedstrijden over 4.5, dus gelukkig de juiste vier uitgekozen.
Helaas dubbele kans het verpest, het ging goed tot periode 3 maar toen kregen ze een tegengoal en verloren ze met 1-2.
Maar ik ga zeker door met de over's voortaan, in totaal nu 9 over's NHL gespeeld en alle 9 goed voorspeld (Y)
De winst of dubbele kans laat ik nu liggen, dan maar een kleinere combo.
0 Vind ik leuk's
ik blijf ze blind volgen tot het voetbal weer begint :P moet toch iets te wedden hebben ;)
0 Vind ik leuk's
Stap 1
Live: Bayside United Reserves v Mount Gravatt Reserves (Mount Draw No Bet) @ odd 1.36
Perth Wildcats v New Zealand Breakers (Perth) @ odd 1.46
Perth is thuis ijzersterk, zie ze gewoon niet verliezen.
Odd 1.96
Inzet: € 10,00
Mogelijke uitbetaling: 19.69
0 Vind ik leuk's
timbarrett:
Stap 1
Live: Bayside United Reserves v Mount Gravatt Reserves (Mount Draw No Bet) @ odd 1.36
Perth Wildcats v New Zealand Breakers (Perth) @ odd 1.46
Perth is thuis ijzersterk, zie ze gewoon niet verliezen.
Odd 1.96
Inzet: € 10,00
Mogelijke uitbetaling: 19.69

Stap 2 en Stap 3
Tennis: Keys - Azarenka (Keys to win a set) @ odd 3.75
Deze speel ik met nick mee (een soort van) hij ziet keys nog wel de match winnen door de blessure van Azarenka die ze had, ik neem haar dan als minstens 1 set winst.
Odd: 3.75
Inzet: € 17,00 (€ 2,69 verzekerd)
Mogelijke uitbetaling: € 63,75
Mocht ik deze winnen dan verzeker ik 13,75 omdat ik een stuk hoger uitkom dan dat ik bij stap 3 zou moeten zijn.
Hierdoor zou ik mijn inzet terug hebben + winst.
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.