Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Tips van: Timbarrett

Goedemiddag,
Voortaan ga ik in deze topic mijn tips plaatsen.
Mijn tips voor 30 september 2012:
[B]================================================
Gemiddelde inzet
================================================[/B]
[B]Tips uit de wedstrijd VVV-PSV[/B]
Wedstrijd: 30 September 2012
Tijd: 16:30

[B]Tip 1:[/B]
Van Bommel pakt een kaart: JA
Odds unibet: 3.00
Inzet: 6/10
Motivatie:
Van Bommel heeft 5 eredivisie wedstrijden gespeeld, in alle 5 de wedstrijden geel. Ook voor overtredingen die licht zijn maar door scheidsrechters toch zwaar worden bestraft bij hem. De kans is erg groot dat hij een gele kaart pakt. Afgelopen zondag heeft die niet meegedaan door een schorsing van de 5 gele kaarten.
[B]Tip 2:[/B]
Totaal aantal gescoorde doelpunten: Over 4,5
Odds unibet: 2.90
Inzet: 6/10
Motivatie:
PSV heeft een sterke aanval die veel kan score, of ze nou goed of slecht spelen. Denk maar aan de wedstrijd tegen Achilles waar ze er 3 scoorde maar erg dramatisch speelde. Door de slechte verdediging van PSV kan de tegenstander ook regelmatig score, Achilles maakte er toen 2
Mocht PSV erg goed spelen, dan zie ik ook een 5-0 / 4-1 als resultaat. Ik acht daarom een grote kans op meer dan 4,5 doelpunten. Zelf denk ik dat het meer een Achilles wedstrijd wordt waarin VVV ook veel scoort en misschien nog wel een gelijkspel of met veel geluk zelfs de winst kan pakken. Hoe dan ook. Ik verwacht veel doelpunten, of psv nou goed of slecht speelt.
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar timbarrett
Country flagtimbarrett in 30-09-2012 10:22 Leden topics
in 30-09-2012 10:22 Leden topics
1673 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Stap 2 gaat lekker! Vaasa heeft netjes gewonnen en USA staan nu 0-2 voor en dan heb ik ook nog +1 handicap!
CL Bet 1
Bayern Munich v Arsenal (Bayern Munich Win and Over 12 Corners and Over 6 Cards)
Odd: 12.00
Stake : €10.00
Estimated Returns : €120.00
CL Bet 2
Bayern Munich v Arsenal (Over 4.5 goals)
Odd: 4.00
Stake : €10.00
Estimated Returns : € 40.00
CL Bet 3
Malaga v Porto - Double Result Porto/Porto @ 4.50
Bayern Munich v Arsenal - Double Result Bayern Munich/Bayern Munich @ 1.80
Odd : 8.10
Stake : €10.00
Estimated Returns : € 81.00
Malaga is het een beetje kwijt, de laatste 4 wedstrijden niet meer kunnen winnen.
Als Malaga de laatste tijd beter presteerde was ik voor malaga gegaan.
..
0 Vind ik leuk's
Speel Bayern Munichich v Arsenal - Most Offsides Bayern Munich @ 2.65
0 Vind ik leuk's
ablieblie1000:
Speel Bayern Munichich v Arsenal - Most Offsides Bayern Munich @ 2.65

ook een mooie ja! ik denk bayern ook meer corners maar speel het niet.
0 Vind ik leuk's
timbarrett:
Poging 1 - Stap 2
VIFK Vaasa v SJK Seinajoki - Match Betting Live VIFK Vaasa @ 1.61
Germany Women v USA Women - Match Handicap Live USA Women (+1.0) @ 1.10
Odd : 1.77
Stake : €21.00
Estimated Returns : € 37.31

Stap 3
Hull City AFC Reserves v Mansfield Town FC Reserves - Draw No Bet Live Hull City AFC Reserves @ 1.36
s.Oliver Baskets v Walter Tigers Tubingen - Alternative Total Points Live Over (148.5) @ 1.25
Hull city staat 1-1 en toen geplaatst want verwacht dat ze dit gewoon winnen.
Bij oliver moeten ze de laatste kwart iets in de 30 punten scoren, dat is elke kwart nog gelukt.
Eigenlijk wou ik over 146.5 maar met plaatsen werd de lijn verhoogd..
Odd : 1.70
Stake : €37.32
Estimated Returns : € 63.61
0 Vind ik leuk's
Pff was ik al bang voor bij stap 3... dat de lijn verhoogd wordt en ik over 146.5 wou spelen, en het 147 wordt...
Live Combo
Bayern Munich v Arsenal - Match Betting Live Bayern Munich @ 2.00
Sheffield Sharks v Leicester Riders - Handicap Betting Live Sheffield Sharks (+15.5) @ 1.85
Odd: 3.7
Stake : €10.00
Estimated Returns : € 37.00
Mocht ik het goed hebben, dan denk ik dat het als stap 1 + stap 2 gebruik.
0 Vind ik leuk's
Stap 1 en Stap 2
Ulsan Mobis Phoebus v Busan KT Sonicboom - Alternative Handicap Ulsan Mobis Phoebus (-4.5) @ 1.44
Seoul SK Knights v Changwon LG Sakers - Alternative Handicap Seoul SK Knights (-6.5) @ 1.44
New Zealand Breakers v Melbourne Tigers - Alternative Handicap New Zealand Breakers (-7.5) @ 1.44
Odd : 3.02
Stake : €16.21
Estimated Returns : € 48.85
0 Vind ik leuk's
Misschien weer je stappenplan analyseren want je verliest er onnodig veel geld mee.
Mijn tip is speel wedstrijden prematch met odd van 1,70 en zoek je bets zorgvildig uit :)
0 Vind ik leuk's
onzemichael:
Misschien weer je stappenplan analyseren want je verliest er onnodig veel geld mee.
Mijn tip is speel wedstrijden prematch met odd van 1,70 en zoek je bets zorgvildig uit :)

Thanks voor je tip en prematches en analyseren heb ik nu gedaan met basketball, die stap 1 en stap 2 samen dat zijn prematches. Die handicaps zou voor hun geen probleem moeten zijn maar ik nam inderdaad veel risico met sommige livebets.
Normaal met basketball (zoals je zelf ook weleens heb aangegeven dacht ik) is dat vaak de spread handicap ongeveer rond dat aantal punten verschil eindigt. Zelf heb ik nu lagere alternatieve lijnen gepakt zodat de handicap lager uitvalt. Kijken of dit positief uitpakt. Live ga ik zeker nog pakken met voetbal, maar dan wel bij de wedstrijden waar ik meer zeker over ben.
0 Vind ik leuk's
timbarrett:
Stap 1 en Stap 2
Ulsan Mobis Phoebus v Busan KT Sonicboom - Alternative Handicap Ulsan(-4.5) @ 1.44
Seoul SK Knights v Changwon LG Sakers - Alternative Handicap Seoul SK Knights (-6.5) @ 1.44
New Zealand Breakers v Melbourne Tigers - Alternative Handicap New Zealand (-7.5) @ 1.44
Odd : 3.02
Stake : €16.21
Estimated Returns : € 48.85

Zo dat gaat een stuk sneller :D
0 Vind ik leuk's
Had nu ook beter stappenplan kunnen doen, 6 livebets op een rij goed rond odd 1,70 of hoger..
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.