Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Tips van: Timbarrett

Goedemiddag,
Voortaan ga ik in deze topic mijn tips plaatsen.
Mijn tips voor 30 september 2012:
[B]================================================
Gemiddelde inzet
================================================[/B]
[B]Tips uit de wedstrijd VVV-PSV[/B]
Wedstrijd: 30 September 2012
Tijd: 16:30

[B]Tip 1:[/B]
Van Bommel pakt een kaart: JA
Odds unibet: 3.00
Inzet: 6/10
Motivatie:
Van Bommel heeft 5 eredivisie wedstrijden gespeeld, in alle 5 de wedstrijden geel. Ook voor overtredingen die licht zijn maar door scheidsrechters toch zwaar worden bestraft bij hem. De kans is erg groot dat hij een gele kaart pakt. Afgelopen zondag heeft die niet meegedaan door een schorsing van de 5 gele kaarten.
[B]Tip 2:[/B]
Totaal aantal gescoorde doelpunten: Over 4,5
Odds unibet: 2.90
Inzet: 6/10
Motivatie:
PSV heeft een sterke aanval die veel kan score, of ze nou goed of slecht spelen. Denk maar aan de wedstrijd tegen Achilles waar ze er 3 scoorde maar erg dramatisch speelde. Door de slechte verdediging van PSV kan de tegenstander ook regelmatig score, Achilles maakte er toen 2
Mocht PSV erg goed spelen, dan zie ik ook een 5-0 / 4-1 als resultaat. Ik acht daarom een grote kans op meer dan 4,5 doelpunten. Zelf denk ik dat het meer een Achilles wedstrijd wordt waarin VVV ook veel scoort en misschien nog wel een gelijkspel of met veel geluk zelfs de winst kan pakken. Hoe dan ook. Ik verwacht veel doelpunten, of psv nou goed of slecht speelt.
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar timbarrett
Country flagtimbarrett in 30-09-2012 10:22 Leden topics
in 30-09-2012 10:22 Leden topics
1673 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Helaas, livebets gaan zoals gewoonlijk weer fout maar was eigenwijs.
Tijd voor een ijshockey combo.
Ijshockey Combo - Russia VHL Competitie
16:00 Lokomotiv Yaroslavl- Ijstal (Lokomotiv Yaroslavl +1.5) @ odd 1.93
16:30 HC Ryazan- Kuban Krasnodar (Krasnador winst) @ odd 1.73
Inzet € 11.81 @ odd 3.33
Stap 1 van de 7
VHL Ijshockey: Ermak Angarsk v Sokol Krasnoyarsk - Total Match Goals Over (5.5) @ 1.90
Stake : €11.82 @ odd 1.90
0 Vind ik leuk's
die +1.5 is neem ik aan handicap op lokomotiv? ik doe et via unibet daar kan je sowieso geen handicap op deze wedstrijd maar de normale odd is daar al 1.35?:)
0 Vind ik leuk's
timbarrett:
Helaas, livebets gaan zoals gewoonlijk weer fout maar was eigenwijs.
Tijd voor een ijshockey combo.
Ijshockey Combo - Russia VHL Competitie
16:00 Lokomotiv Yaroslavl- Ijstal (Lokomotiv Yaroslavl +1.5) @ odd 1.93
16:30 HC Ryazan- Kuban Krasnodar (Krasnador winst) @ odd 1.73
Inzet € 11.81 @ odd 3.33
Stap 1 van de 7
VHL Ijshockey: Ermak Angarsk v Sokol Krasnoyarsk - Total Match Goals Over (5.5) @ 1.90
Stake : €11.82 @ odd 1.90

Tim Doe dat nou niet ijshockey komt niet goed jonge:P die sport moet je afblijven;) Succes! :d
0 Vind ik leuk's
jorkovic:
timbarrett:
Helaas, livebets gaan zoals gewoonlijk weer fout maar was eigenwijs.
Tijd voor een ijshockey combo.
Ijshockey Combo - Russia VHL Competitie
16:00 Lokomotiv Yaroslavl- Ijstal (Lokomotiv Yaroslavl +1.5) @ odd 1.93
16:30 HC Ryazan- Kuban Krasnodar (Krasnador winst) @ odd 1.73
Inzet € 11.81 @ odd 3.33
Stap 1 van de 7
VHL Ijshockey: Ermak Angarsk v Sokol Krasnoyarsk - Total Match Goals Over (5.5) @ 1.90
Stake : €11.82 @ odd 1.90

Tim Doe dat nou niet ijshockey komt niet goed jonge:P die sport moet je afblijven;) Succes! :d

idd man ijshockey is echt niks 10 wedstrijden voorspellen is mischien 1 goed onvoorspelbaar speel het ook niet meer !
0 Vind ik leuk's
FooK ThE BooK !!!
Ja die stap 1 van de 7 bet gaat echt slecht :P Live bet met odd 2.4 gaat super!
Idd blijven oppassen met ijshockey.
Livebet
Torpedo Kutaisi- Rapid Bucharest (Rapid) (staat 0-1 voor)
19,61 @ odd 1.70
0 Vind ik leuk's
Ijshockey en Livebetten is niet goed voor mijn bankroll! Daar kap ik mee :P
Heb dan nog die ene ijshockey combo lopen (hopen dat die nog wel lukt om het goed te maken)
0 Vind ik leuk's
High High Risk Combo
16:30 VTB Leauge: BC Khimki v Spartak St. Petersburg - BC Khimki Total Points Over (77.5) @ 1.85
18:30 VT Leauge: VEF Riga v Enisey Krasnoyarsk - VEF Riga Total Points Over (85.5) @ 1.85
19:00 Austria Basket: BSC Furstenfeld v Magnofit Knights - BSC Furstenfeld Total Points Over (80.5) @ 1.85
19:30 German Basket: Brose Baskets v NY Braunschweig - Brose Baskets Total Points Over (85.5) @ 1.85
20:30 Frans Basket: Roanne v Le Mans - Roanne Total Points Over (69.5) @ 1.85
Stake : €10.00
Odd: 21
Bij bovenstaande denk ik (na goed te analyseren) allemaal over hun punten heengaat.
Echter blijft het veel risico omdat het een grote combo is en er altijd 1 of 2 fout kunnen gaan.
0 Vind ik leuk's
Kijk je wel uit met die combo's? Het is leuk als je hem pakt, maar de kans is groter dat je een tientje kwijtraakt. Ik weet dat je een goede dag had gisteren, maar het gevaar is dan gelijk dat je de volgende dag te veel inzet op te veel wedstrijden. Ik gun het je enorm, maar kijk wel uit, want te vaak van deze combo's zorgen ervoor dat je winst weer heel snel weg is. ;)
0 Vind ik leuk's
Ik speel Riga + Brose + Roanne mee, allen dubbelvoudig.
0 Vind ik leuk's
timbarrett:
High High Risk Combo
16:30 VTB Leauge: BC Khimki v Spartak St. Petersburg - BC Khimki Total Points Over (77.5) @ 1.85
18:30 VT Leauge: VEF Riga v Enisey Krasnoyarsk - VEF Riga Total Points Over (85.5) @ 1.85
19:00 Austria Basket: BSC Furstenfeld v Magnofit Knights - BSC Furstenfeld Total Points Over (80.5) @ 1.85
19:30 German Basket: Brose Baskets v NY Braunschweig - Brose Baskets Total Points Over (85.5) @ 1.85
20:30 Frans Basket: Roanne v Le Mans - Roanne Total Points Over (69.5) @ 1.85
Stake : €10.00
Odd: 21
Bij bovenstaande denk ik (na goed te analyseren) allemaal over hun punten heengaat.
Echter blijft het veel risico omdat het een grote combo is en er altijd 1 of 2 fout kunnen gaan.

I know! Vanavond weer rustigere combo's, denk dat ik er paar van jou ook mee pak met die over's :P
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.