Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Tips van: Timbarrett

Goedemiddag,
Voortaan ga ik in deze topic mijn tips plaatsen.
Mijn tips voor 30 september 2012:
[B]================================================
Gemiddelde inzet
================================================[/B]
[B]Tips uit de wedstrijd VVV-PSV[/B]
Wedstrijd: 30 September 2012
Tijd: 16:30

[B]Tip 1:[/B]
Van Bommel pakt een kaart: JA
Odds unibet: 3.00
Inzet: 6/10
Motivatie:
Van Bommel heeft 5 eredivisie wedstrijden gespeeld, in alle 5 de wedstrijden geel. Ook voor overtredingen die licht zijn maar door scheidsrechters toch zwaar worden bestraft bij hem. De kans is erg groot dat hij een gele kaart pakt. Afgelopen zondag heeft die niet meegedaan door een schorsing van de 5 gele kaarten.
[B]Tip 2:[/B]
Totaal aantal gescoorde doelpunten: Over 4,5
Odds unibet: 2.90
Inzet: 6/10
Motivatie:
PSV heeft een sterke aanval die veel kan score, of ze nou goed of slecht spelen. Denk maar aan de wedstrijd tegen Achilles waar ze er 3 scoorde maar erg dramatisch speelde. Door de slechte verdediging van PSV kan de tegenstander ook regelmatig score, Achilles maakte er toen 2
Mocht PSV erg goed spelen, dan zie ik ook een 5-0 / 4-1 als resultaat. Ik acht daarom een grote kans op meer dan 4,5 doelpunten. Zelf denk ik dat het meer een Achilles wedstrijd wordt waarin VVV ook veel scoort en misschien nog wel een gelijkspel of met veel geluk zelfs de winst kan pakken. Hoe dan ook. Ik verwacht veel doelpunten, of psv nou goed of slecht speelt.
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar timbarrett
Country flagtimbarrett in 30-09-2012 10:22 Leden topics
in 30-09-2012 10:22 Leden topics
1673 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Comb
Ijshockey MHL: Mytishchinskie Atlanty v Serebryanye Lvy St Petersburg - Total Match Goals Over (6.5) @ 2.20
Women volleybal russia super leauge: Dinamo Kazan v Omsk - Set Handicap Omsk (+2.5) @ 1.91
Stake : €10.44
Odd: 4.20
Motivatie:
Ijshockey: gisteren speelde ze tegen elkaar toen werd de score: 6-3 ! En ik zie veel wedstrijden heel hoog eindigen.
Volleybal: OMSK heeft in de competitie van de laatste 5 wedstrijden er 4 gewonnen waarvan 3 overtuigend. Bij de verliezende hebben ze toch nog een set gepakt. Dinamo Kazan staat eerste en wint ook alles maar geeft vaak wel 1 set weg, zo tegen nog mindere dan OMSK.
0 Vind ik leuk's
Ijshockey is binnen! staat nu al 5-4.. nu nog afwachten op volleybal (is uitgesteld naar 15:00)
0 Vind ik leuk's
timbarrett:
Comb
Ijshockey MHL: Mytishchinskie Atlanty v Serebryanye Lvy St Petersburg - Total Match Goals Over (6.5) @ 2.20
Women volleybal russia super leauge: Dinamo Kazan v Omsk - Set Handicap Omsk (+2.5) @ 1.91 Wedstrijd om 15:00
Stake : €10.44
Odd: 4.20

Met de bovenste match nog in afwachting toch vast een nieuwe combo:
Combo 2
12:00 turkish volleybal: Vakifbank Istanbul v Besiktas - Set Handicap Besiktas (+2.5) @ 2.60 (N)
17:00 Pools volleybal: Czestochowa v Kedzierzyn-Kozle - Set Handicap Czestochowa (+2.5) @ 1.67
Stake : €10.00
Estimated Returns : € 43.33
0 Vind ik leuk's
Helaas heeft besiktas me laatste combo verpest, me eerste combo blijft nog in leven!
Basket Combo
15:00 VTB Leauge: BC Triumph Lyubertsy v Tsmoki Minsk - Spread BC Triumph Lyubertsy (-16.5) @ 1.85
17:00 ABA Leauge: KK Zadar v Siroki - KK Zadar Alternative Total Points Over (71.5) @ 1.30
18:00 Spanish leauge: Fuenlabrada v Herbalife Gran Canaria - Fuenlabrada Alternative Total Points Over (68.5) @ 1.30
19;00 ABA Leauge: Cibona Zagreb v Buducnost - Cibona Zagreb Alternative Total Points Over (68.5) @ 1.33
Stake : €10.00
Odd: 4.14
Motivatie:
De -16.5 speel ik omdat Minsk laatste staat in de competitie en vaak met grote verschillen verliezen, de laatste ontmoeting was op 26 oktober en toen moest triumph uit tegen Minsk en wonnen ze met 23 punten verschil. Nu moet triumph thuis dus ik verwacht dat de 16.5 nogmaals gehaald gaat worden.
Voetbal Combo
15:30 Mainz - Bayern Munchen (Munchen)
16:00 West Ham - Swansea (Double Chance) --> X2
13:45 Dundee United - Glasgow Rangers (Double Chance) --> X2
Inzet 19,61 (i.v.m. bonus interwetten) @ odd 3.95
Combo over/under
18:30 Fulham vs. Man Utd (over 3)
Morgen 17:00 Man City vs. Liverpool (over 3)
Odd 4.06 @ inzet 10
0 Vind ik leuk's
Update combo
15:30 Mainz - Bayern Munchen (Munchen)
16:00 West Ham - Swansea (Double Chance) --> X2
18:00 Bursaspor - Galatasaray (Galatasaray)
Inzet 19,61 @ odd 4,65
Door de 2-0 achterstand van rangers en wil swansea en bayern toch spelen..
0 Vind ik leuk's
Had nog live gebet:
Livebet combo
Podravka Vegeta [W] vs. Syma Vaci NKSE [W] [Tussenstand 14:6 livebet] (Pick Podravka Vegeta [W] -8.5) @ odd 1.84 (N) Helaas 8 punten verschil, 1 tekort
Queens P Rangers vs. Norwich [0:0 tussenstand 70e minuut] (Pick Under 0.5 goals) (Y) @ odd 1.70
Inzet 9.50 @ odd 3.15
Single bet
Podravka Vegeta [W] vs. Syma Vaci NKSE [W] [Tussenstand 10:5 livebet] (Pick Podravka Vegeta [W] -6.5)
10 euro @ odd 1.88 (Y)
====
0 Vind ik leuk's
Basketball Combo WilliamHill
9:00 Perth Wildcats v Wollongong Hawks - Wollongong Hawks Alternative Total Points Over (59.5) @ 1.28 (N)
10:00 CSKA Moscow v Zalgiris Kaunas - CSKA Moscow Alternative Total Points Over (73.5) @ 1.33 (N)
12:15 Unicaja Malaga v Lagun Aro GBC - Lagun Aro GBC Alternative Total Points Over (62.5) @ 1.28
Stake : €10.00
Odd: 2.20
0 Vind ik leuk's
Single
Twente - Utrecht (Double Change) ----> Draw or Winst @ 2.70
Inzet 29.61 euro
10 euro op comeon @ odd 2.70
19.60 @ interwetten @ odd 2.30
Eredivisie Combo
Twente - Utrecht (Double Change) ----> Draw or Winst @ 2.70
VVV - Ajax (Ajax -1 handicap) @ 1.83
Inzet 10 euro @ odd 4.95
Ik begrijp niets van de odd 6.50 utrecht waardoor ook de dubbele kans hoog is, mijn mening is dat deze veel te hoog is.
Utrecht is bezig met een goed seizoen en twente heeft na de winterstop nog niets gewonnen.
En mijn mening waarom twente deze ook niet gaat winnen is door alles wat twente deze week over zich heen heeft gekregen.
Chadli voor lange tijd geblesseerd en het gedoe om FER met zijn transfer en het gedoe dat die heeft liggen batsen met een minderjarige (met een 13 jarige gaat het gerucht).
High Risk Combo
Twente - Utrecht (Double Change) ----> Utrecht Draw or Winst @ 2.70
Atletico Madrid (Zonder Falcao) - Real Betis (Double Change) ----> Betis Double Chance Draw or Winst
Fiorentina v Parma - (Double Change) ----> Parma Draw or Winst @ 2.15
Stake : €10.00 @ odd 16.2
- Parma doet het de laatste wedstrijden veel beter (statistieken) dan fiorentia en parma speelde ook knap gelijk tegen juventus.
- Utrecht heb ik al uitgelegd
- Betis, 24 januari tegen atl. madrid gespeeld en het resultaat was 1-1. Ik verwacht weer zo'n score maar ik moet wel eerlijk zeggen dat als ik in deze combo een bet fout zie gaan dat het wel deze is dus het blijftl riskant en vandaar ook de "High Risk Combo".
Update: Uiteraard ga ik niet alles met utrecht winst / draw spelen, er volgen nog meer wedstrijden zonder utrecht
0 Vind ik leuk's
Ik was nog niet helemaal wakker.. thuis heeft betis 1-1 gespeeld maar uit had pas geleden atl. madrid gewonnen met 2-0 van betis (wedstrijd dat falcao geblesseerd raakte) dus nu wordt het helemaal riskant met die match! Maar ik blijf erin geloven :P
0 Vind ik leuk's
Spaans Basket Combo
CB Canarias - Cajasol Sevilla (Handicap) --> CB Canarias(-3.5) @ 1.85
Unicaja Malaga - Lagun Aro (Handicap) --> Lagun Aro(+10) @ 1.85
Inzet 19,61 (i.v.m. Interwetten bonus) @ odd 3.42
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.