Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

unibet tips van ajaxmaster

Hallo allemaal,
Ik ga proberen om van 5 euro 40 euro te maken, zodat ik weer via het internet ga spelen.
Ik speel via toto en probeer langzamerhand naar de 40 euro te groeien.
Daardoor ga ik ook iedere dag toto halen en zal ik dat via dit forum laten zien welke ik gespeeld heb.
Op zondag is de winkel dicht dus haal ik al meteen een blaadje op zaterdag voor zondag.
Naast voetbal zal ik ook soms wat tenniswedstrijden plaatsen over de Australian open waar ik verstand van heb.
Ik hoop dat jullie hier plezier van beleven en dat ik weer naar de 40 euro ga!
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar ajaxmaster
Country flagajaxmaster in 13-01-2012 12:14 Leden topics
in 13-01-2012 12:14 Leden topics
18 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Was niet mijn weekend! Alles net verloren, omdat fiorentina een penalty tegen krijgt terwijl ze wel beter waren en omdat Tottenham onnodig punten laat liggen.
Dus ik ga weer klein beginnen met voetbal en tennis:
16-01-2012 Wigan Athletic - Man. City 1x2 2 ? 1,26 (y)
16-01-2012 Seppi - Gasquet 1x2 2 ? 1,23 (y)
16-01-2012 Troicki - Ferrero 1x2 ? 1,33 (y)
3 inleg, 6,18 winst
16-01-2012 Manisaspor - Fenerbache 1x2 2 ? 1,82 (y)
2 inleg, 3,64 winst
Ik speel hele makkelijke wedstrijden die hopelijk een beetje winst opleveren.
0 Vind ik leuk's
die laatste is in ieder geval goed
is de sigarenboer wel blij met je hehehe volgens mij niet :d
0 Vind ik leuk's
-
Jaa maar wel met hangen en wurgen!
Pak nu nog geen 4 euro maar heb er al wel 12 verloren,maar ga het rustig weer opbouwen.
0 Vind ik leuk's
Gister heb ik niks gespeeld, omdat ik nergens zeker van was maar had ik beter wel kunnen doen want wilde QPR, Bolton en Tomic doen en ze wonnen allebei.
Vandaag speel ik een hele makkelijke die sowieso goed gaat.
AC Milan - Novara 1x2 1,14
Benfica - Santa Clara 1x2 1,05
FC Porto - Estoril 1x2 1,06
5 inleg, 6,34 winst
Hele lage odds maar wil voor zekerheid spelen!
Ik wil ook nog Barca en Valencia spelen alleen die staan wel op de toto site maar niet op het toto blad??
Iemand raad hiermee..?
0 Vind ik leuk's
Je zet 5 euro in om 1.34 euro te winnen ?
Misschien beter dat je dan 2 keer 2 euro ofzo inzet op iets hogere matchen ?
0 Vind ik leuk's
ajaxmaster:
Ik kon Maritimo en Sassuolo niet spelen wegens restrictie, dus heb ik alleen het 2e blaadje gespeeld en verloren.
Nu kreeg ik gister 15 euro fooi op mijn werk waar ik nu ook weer mee kan spelen!
Ik zal vanmiddag plaatsen welke wedstrijden ik heb gespeeld
Geld: 18 (3 euro terug van Sassuolo en Maritimo)

volgensmij ga je, je doel voorbij je hebt nu van 5 euro 18 gemaakt maar daadwerkelijk 3 euro verlies op het wedden.
probeer geen toto te spelen, combi wedden kan ook heel goed bij bwin, betere odds en vanuit je luie stoel!
iedergeval succes:P
0 Vind ik leuk's
grregho:
Je zet 5 euro in om 1.34 euro te winnen ?
Misschien beter dat je dan 2 keer 2 euro ofzo inzet op iets hogere matchen ?

Op het toto blaadje zag ik nog geen odds staan en er was storing dus ook geen internet om op te kijken en toen ik het had gekocht zag ik pas de lage odds heel dramatisch! wilde barca, bilbao nog spelen alleen stond niet op het toto blaadje.
teunis1990:

volgensmij ga je, je doel voorbij je hebt nu van 5 euro 18 gemaakt maar daadwerkelijk 3 euro verlies op het wedden.
probeer geen toto te spelen, combi wedden kan ook heel goed bij bwin, betere odds en vanuit je luie stoel!
iedergeval succes:P

Het gaat me lukken allleen me doel is om van 5 euro naar 40 te gaan en om dan een paysafe card te gaan halen en dan lekker bwin 200% bonus te pakken en vriendenbonus!
0 Vind ik leuk's
Ik heb al een tijdje niet gepost, maar nu dit weekend 20 euro verloren en dan begin ik weer helemaal op 0 met 15 euro en daar ga ik dan maar 50 euro van maken en dan wat storten op bwin of unibet.
Ik hoop dat ik bij andere forums wat tips kan vinden en ga zelf ook goed zoeken.
Vandaag zijn niet echt interessante wedstrijden, dus ga vandaag niet spelen maar morgen wel.
Ik hoop het doel te bereiken en te kunnen overstappen op een andere bookmaker.
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.